Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michael Hemmingsen AKA Generalen ny sportschef i OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Valg af træner er da en sportschef største mulighed for at påvirke et hold. Og en mere svag af slagsen får sikkert selvtillid ved det.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
      Valg af træner er da en sportschef største mulighed for at påvirke et hold. Og en mere svag af slagsen får sikkert selvtillid ved det.
      Ja, hvis det altså var sportschefen der ansatte cheftræneren.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

        Ja, hvis det altså var sportschefen der ansatte cheftræneren.
        Men det er det ikke i OB

        Comment


          Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
          Hvis JM stopper før udløb, forventer jeg at MH selv overtager cheftrænerjobbet, dobbeltjobber, og får fiasko. Herefter fyres han af NT, som dermed uden at miste ansigt slipper af med sin fejlansættelse.
          Husk jeg sagde det først !!!
          Kunne være godt for klubbens skyld, og hvis NT vågnede med en åbenbaring om, at han skal blive rigtig ejer og ansætter en kompetent chef. Herefter skal han kun bidrage med netværk og penge.

          Comment


            Nogen der vil poste?

            https://fyens.dk/artikel/michelsen-n...-over-påstande

            Comment


              KONFRONTATION: Ifølge BT er OB's træner Jakob Michelsen blevet fortalt af sit netværk, at sportschef Michael Hemmingsen allerede i sensommeren har jagtet en ny træner, selv det er aftalen, at de to parter først skal tale sammen efter jul. Kontrakten udløber til sommer og Sport Fyn har spurgt Michelsen om sagen.

              - Er du vidende om, at Michael Hemmingsen i sensommeren skulle have kontaktet andre trænere som emne til din position?

              - For 14 dage siden siden sagde jeg, at der var talt så meget om min trænerfremtid og mange medier interesserede sig forståeligt for det, men da valgte jeg at sige ingen kommentar og det gør jeg stadig. Jeg forholder mig til min aftale, vi har en vigtig fodboldkamp foran os og har intet at sige om min kontrakt.

              - Så du har ingen kommentar til det, der påstås i BT?

              - Nej, jeg har ingen kommentar til min trænersituation. Det valgte jeg at gøre for 14 dage siden, og det holder jeg fast i. Vi er halvvejs gennem grundspillet og skal koncentrere os om kampen mod FC Midtjylland. Vi fik en god sejr mod AaB og er med i spillet om top seks og en sejr i Nykøbing Falster i pokalen, hvor vi nu er tæt på, hvor det er sjovt. Vi er vel vidende om, at vi har to svære kampe før jul, men vil da gerne tage lidt point med over til forårets kampe.

              - Jeppe Tverskov er fri for sin skade nu?

              - Han var med i Nykøbing, hvor vi sparede ham, men kunne have haft en rolle og er nu med igen mod Midtjylland og kan også få rolle her.

              - Så spiller I vel med tre stoppere mod Midtjylland?

              - I den første kamp i Herning spillede vi med to stoppere, men skiftede om, og fik et bedre kampbillede med tre stoppere. I første halvleg var der lige så stor forskel mellem de to hold, som der var i den første kamp mellem Midtjylland og Atalanta.

              - Så du kan garantere, at I spiller med tre stoppere?

              - Jeg kan garantere meget lidt, men dog garantere, at vi stiller med 11 mand.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
                KONFRONTATION: Ifølge BT er OB's træner Jakob Michelsen blevet fortalt af sit netværk, at sportschef Michael Hemmingsen allerede i sensommeren har jagtet en ny træner, selv det er aftalen, at de to parter først skal tale sammen efter jul. Kontrakten udløber til sommer og Sport Fyn har spurgt Michelsen om sagen.

                - Er du vidende om, at Michael Hemmingsen i sensommeren skulle have kontaktet andre trænere som emne til din position?

                - For 14 dage siden siden sagde jeg, at der var talt så meget om min trænerfremtid og mange medier interesserede sig forståeligt for det, men da valgte jeg at sige ingen kommentar og det gør jeg stadig. Jeg forholder mig til min aftale, vi har en vigtig fodboldkamp foran os og har intet at sige om min kontrakt.

                - Så du har ingen kommentar til det, der påstås i BT?

                - Nej, jeg har ingen kommentar til min trænersituation. Det valgte jeg at gøre for 14 dage siden, og det holder jeg fast i. Vi er halvvejs gennem grundspillet og skal koncentrere os om kampen mod FC Midtjylland. Vi fik en god sejr mod AaB og er med i spillet om top seks og en sejr i Nykøbing Falster i pokalen, hvor vi nu er tæt på, hvor det er sjovt. Vi er vel vidende om, at vi har to svære kampe før jul, men vil da gerne tage lidt point med over til forårets kampe.

                - Jeppe Tverskov er fri for sin skade nu?

                - Han var med i Nykøbing, hvor vi sparede ham, men kunne have haft en rolle og er nu med igen mod Midtjylland og kan også få rolle her.

                - Så spiller I vel med tre stoppere mod Midtjylland?

                - I den første kamp i Herning spillede vi med to stoppere, men skiftede om, og fik et bedre kampbillede med tre stoppere. I første halvleg var der lige så stor forskel mellem de to hold, som der var i den første kamp mellem Midtjylland og Atalanta.

                - Så du kan garantere, at I spiller med tre stoppere?

                - Jeg kan garantere meget lidt, men dog garantere, at vi stiller med 11 mand.
                Glæder mig til den dag hvor han er væk og får lyst til at skrive en bog. Tænker OB får et par kapitler i den...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Glæder mig til den dag hvor han er væk og får lyst til at skrive en bog. Tænker OB får et par kapitler i den...
                  Hørt ... Det betyder også jeg har 0 forventninger til point i efterårets sidste kampe for hvordan skal trænerteamet kunne sætte holdet op til kamp, når Kaptajn blålys samtidigt undergraver trænerteamet.....

                  Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

                    Hørt ... Det betyder også jeg har 0 forventninger til point i efterårets sidste kampe for hvordan skal trænerteamet kunne sætte holdet op til kamp, når Kaptajn blålys samtidigt undergraver trænerteamet.....
                    Jeg fortsætter stilen fra de sidste 2 kampe. Slukker alt elektronik i 2 timer, ser noget tilfældigt i kassen og lyver over for mig selv at jeg da ikke er interesseret i hvordan det går dagens kamp

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Glæder mig til den dag hvor han er væk og får lyst til at skrive en bog. Tænker OB får et par kapitler i den...
                      Ville være fint nok, men tænker ikke det ændrer på arrogancen og selvindsigten hos ledelsen desværre, de vil forsætte i samme rille og stadig være ufejlbarlige i egne øjne.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Jeg fortsætter stilen fra de sidste 2 kampe. Slukker alt elektronik i 2 timer, ser noget tilfældigt i kassen og lyver over for mig selv at jeg da ikke er interesseret i hvordan det går dagens kamp
                        Hvis det giver 3 point mod den ulidelige bastard fra Herning/Ikast så er det godt givet ud.
                        Måske man skulle overveje at følge eksemplet og så krydre det med at smide en plov på dem i odds
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                          Hvis det giver 3 point mod den ulidelige bastard fra Herning/Ikast så er det godt givet ud.
                          Måske man skulle overveje at følge eksemplet og så krydre det med at smide en plov på dem i odds
                          Alle gode gang 3 håber jeg i mit tilfælde..

                          Jeg spiller aldrig på OB. Hverken for eller imod. Jeg føler mig altid fristet til at spille på modstanderen for så “vinder” jeg da på en eller anden måde uanset udfald. Et dårligt udgangspunkt for at gamble når man ikke kan bruge sin mavefornemmelse eller logiske sans

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

                            Hørt ... Det betyder også jeg har 0 forventninger til point i efterårets sidste kampe for hvordan skal trænerteamet kunne sætte holdet op til kamp, når Kaptajn blålys samtidigt undergraver trænerteamet.....
                            Eneste håb er at spillerne er opsat mod de 2 bedste hold i dk

                            Comment


                              Frimann (som selv er sportschef) står og bekræfter at det er normal praksis at granske markedet.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                                Frimann (som selv er sportschef) står og bekræfter at det er normal praksis at granske markedet.
                                Hvad betyder det, at "granske markedet"? Betyder det at man henvender sig direkte og snakker kontrakt med en række navne, inden at man har afklaret fremtiden med den nuværende cheftræner? I så fald kalder jeg bullshit på den. Jeg tror ikke på, at Brøndby har forhandlet og er i gang med at forhandle med flere cheftrænere lige nu om at overtage Niels Frederiksens job. Jeg tror heller ikke, at AGF havde gang i en masse snakke og forhandlinger for et år siden, da David Nielsens kontrakt også stod til at løbe ud. Og hvis de gjorde, hvorfor fandt de historier så aldrig vej til medierne, det er jo klubber der er langt mere eksponerede?

                                Og mht. Per Frimann, så giver jeg ikke meget for hans syn på, hvordan man er sportschef. Manden blev kendt som en af de største katastrofer i dansk fodbolds historie på den post i starten af 00erne hos AB, og i dag laver han så noget deltidsarbejde i en 2. divisionsklub. Det tåler vist ikke rigtigt sammenligning med en professionel og langt mere eksponeret klub som OB. Ligesom jeg heller ikke giver meget for Poul Hansens syn på at være sportschef, for det har han åbenlyst heller ikke forstand på.

                                Comment

                                Working...
                                X