Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michael Hemmingsen AKA Generalen ny sportschef i OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg skal ikke kloge mig på Hemmingsens kompetencer eller mangel på samme. Men er det ikke temmelig fesent, at kontaktede emner ikke holder kaje med den slags? Det er alligevel forholdsvis ofte der sonderes terræn, inden den siddende træner fyres.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Holmer Se indlæg
      Jeg skal ikke kloge mig på Hemmingsens kompetencer eller mangel på samme. Men er det ikke temmelig fesent, at kontaktede emner ikke holder kaje med den slags? Det er alligevel forholdsvis ofte der sonderes terræn, inden den siddende træner fyres.
      Er det så også det? Syntes faktisk oftest at man først starter processen efter træneren var fyret. Se senest med Horsens og FCK.
      Man er nød til at have trænerens ryg 100% indtil sidste minut

      Denne sag er pinlig for OB,Thorborg,Hemmingsen,sponsorer og ikke mindst os fans

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Holmer Se indlæg
        Jeg skal ikke kloge mig på Hemmingsens kompetencer eller mangel på samme. Men er det ikke temmelig fesent, at kontaktede emner ikke holder kaje med den slags? Det er alligevel forholdsvis ofte der sonderes terræn, inden den siddende træner fyres.
        Man kunne også vende den om og sige, at det er mærkeligt, at tre eller flere potentielle trænere, der må være blevet kontaktet, hver for sig ikke kan holde mund: og at pilen derfor må pege på MH. Måske han har haft brug for at vise, at han arbejder på noget? Vise bestyrelsen, at han, efter flere møgsager, har greb om tingende. Og at det derfor er gennem ham, og hans netværk, at hullerne er opstået?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Er det så også det? Syntes faktisk oftest at man først starter processen efter træneren var fyret. Se senest med Horsens og FCK.
          Man er nød til at have trænerens ryg 100% indtil sidste minut

          Denne sag er pinlig for OB,Thorborg,Hemmingsen,sponsorer og ikke mindst os fans
          Jeg tænker bestemt man i nogle sager har nogle emner inden. Men trænere er også nogle loyale typer, og de har det ikke godt med at skulle overtage en job fra en der sidder. Syntes man fornemmer at de er meget imod rygstikkeri. Så helt enig, man skal have trænerens ryg, mens man på en mindre klodset og illoyal måde, kan sondere terrænet.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

            Jeg tænker bestemt man i nogle sager har nogle emner inden. Men trænere er også nogle loyale typer, og de har det ikke godt med at skulle overtage en job fra en der sidder. Syntes man fornemmer at de er meget imod rygstikkeri. Så helt enig, man skal have trænerens ryg, mens man på en mindre klodset og illoyal måde, kan sondere terrænet.
            Man kan da sagtens undersøge emner inden og finde ud af deres kontraktlige forhold. Men ligefrem at kontakte agenter og personer direkte er jo dumt. Som i snotdumt hvis man forventer at sådan noget kan holdes hemmeligt. Hele agent og fodbold miljøet er en lille lukket kreds i danmark og der sladres på kryds og tværs som små tøser.

            Hvis han virkelig troede på dette viser det jo endnu engang bare hans inkompetence på højeste plan...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Er det så også det? Syntes faktisk oftest at man først starter processen efter træneren var fyret. Se senest med Horsens og FCK.
              Man er nød til at have trænerens ryg 100% indtil sidste minut

              Denne sag er pinlig for OB,Thorborg,Hemmingsen,sponsorer og ikke mindst os fans
              Jeg synes også det virker fuldstændig vanvittigt. Det er jo ganske fornuftigt, hvis man internt har diskuteret nogen forskellige træneremner og listet dem op. Men er man nået så langt i processen at man beslutter træneren skal udskiftes, så virker det altså bare mest logisk at få JM fyret og så tage kontakt til de forskellige. På den her måde er der jo den kalkulerede risiko for at det går som det er gået og den siddende træner bliver bevidst om hvad der foregår.
              Det er katastrofalt, det er pinligt og uanset hvem der har udstykket ordren, så falder den tilbage på MH, for kommer den fra højere sted, skulle han have røv nok i bukserne til at sige at han ikke foretager sig noget, før JM er ude af døren!

              Det gør det ikke nemmere at finde en fornuftig afløser for JM, når vi skal fremstå som sådan en galehus. Før var det tid til selvransagelse, nu er det i den grad tid til selvransagelse!!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                Jeg synes også det virker fuldstændig vanvittigt. Det er jo ganske fornuftigt, hvis man internt har diskuteret nogen forskellige træneremner og listet dem op. Men er man nået så langt i processen at man beslutter træneren skal udskiftes, så virker det altså bare mest logisk at få JM fyret og så tage kontakt til de forskellige. På den her måde er der jo den kalkulerede risiko for at det går som det er gået og den siddende træner bliver bevidst om hvad der foregår.
                Det er katastrofalt, det er pinligt og uanset hvem der har udstykket ordren, så falder den tilbage på MH, for kommer den fra højere sted, skulle han have røv nok i bukserne til at sige at han ikke foretager sig noget, før JM er ude af døren!

                Det gør det ikke nemmere at finde en fornuftig afløser for JM, når vi skal fremstå som sådan en galehus. Før var det tid til selvransagelse, nu er det i den grad tid til selvransagelse!!
                Selvransagelse får du ikke når der sidder en 8-10 mand i jakkesæt omkring OB der klapper hinanden på skuldrene om hvor dygtige de er, men bare er uheldige med resultater og andre ting. Så en ny træner må være løsningen

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                  Er der nogen, der har en ide om hvorfor Hemme ikke har tiltro til JM ?
                  Hvis du har set og hørt MH og JM optræde på TV, kan du ikke være i tvivl. Den ene er intellektuel, den anden absolut ikke - en håbløs kombination.
                  Last edited by pnl; 12-12-2020, 16:29.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Man kan da sagtens undersøge emner inden og finde ud af deres kontraktlige forhold. Men ligefrem at kontakte agenter og personer direkte er jo dumt. Som i snotdumt hvis man forventer at sådan noget kan holdes hemmeligt. Hele agent og fodbold miljøet er en lille lukket kreds i danmark og der sladres på kryds og tværs som små tøser.

                    Hvis han virkelig troede på dette viser det jo endnu engang bare hans inkompetence på højeste plan...
                    Præcis. Vi kender allerede til tre konkrete navne lige nu, og det skulle ikke undre mig at snøren har været ude efter flere. Det er simpelthen det mest forudsigelige i hele verden, at det slipper ud, når man har fat i så mange forskellige mennesker, så det er hamrende naivt at tro, at det dobbeltspil kunne lade sig gøre. Jeg synes faktisk det er respektløst overfor cheftræneren at gøre det på den måde. Hvis man ikke er interesseret i at forlænge med ham og snakker med flere afløsere, så meld det ud og få det afklaret. Så må cheftræneren gøre op med sig selv, om han kan færdiggøre opgaven velvidende om, at han kender sin udløbsdato, og hvis han ikke kan det, er der andre dygtige folk i klubben der midlertidigt vil kunne tage over. Det her virker bare anløbent og stiller igen OB i et dårligt lys som arbejdsgiver.

                    Hvis jeg var en attraktiv og talentfuld træner, ville jeg tænke mig rigtigt godt om, inden jeg tog imod et job i OB. Hvornår har det sidst været fremmende for en cheftræners karriere at blive træner i OB? Vi skal uhyggeligt mange år tilbage. OB er ikke en klub, hvor man udvikler sig og bliver mere attraktiv, OB er en klub hvor man får tilsværtet sit ry og rygte, og hvor ens trænerkarriere oftest begynder at gå ned af bakke. AGF havde samme problem i mange år, men selv de ser ud til at have fået lavet om på det nu.

                    Comment


                      Om Hemme ringer nu til Lucien Favre? Efter Dortmunds præstation i dag bliver Favre vel fri på markedet om lidt tid. ;-)
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                        Hvis du har set og hørt MH og JM optræde på TV, kan du ikke være i tvivl. Den ene er intellektuel, den anden absolut ikke - en håbløs kombination.
                        Jeg kunne forestille mig at næste forklaringsproblem,ikke er ret langt ude i horisonten.
                        Nemlig når vi om kort tid måske bliver oplyst om, at Skjelvik er rejst tilbage til USA. Da man ikke kunne blive enige om en kontrakt.
                        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                        Comment


                          Hvis JM stopper før udløb, forventer jeg at MH selv overtager cheftrænerjobbet, dobbeltjobber, og får fiasko. Herefter fyres han af NT, som dermed uden at miste ansigt slipper af med sin fejlansættelse.
                          Husk jeg sagde det først !!!
                          Last edited by pnl; 12-12-2020, 20:28.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                            Er der nogen, der har en ide om hvorfor Hemme ikke har tiltro til JM ?
                            Mon ikke Hemme både kan se og lytte.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              Selvfølgelig skal Hemme sikre sig der er relevante og aktuelle emner før han eventuelt fyrer JM før tid. Selv om der ofte siges noget andet, tror jeg de fleste gør sådan.
                              Og selv hvis JM er her indtil sommer kan Hemme vel godt afsøge markedet så den nye træner er på plads i god tid. Er det ikke rettidig omhu.
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

                                Mon ikke Hemme både kan se og lytte.
                                Svært at vurdere her fra sofaen, men synes det var hurtigt Hemme var i gang efter sin ansættelse, når man også ser på JMs kontraktlængde. Jeg mangler lidt en brik i puslespillet

                                Comment

                                Working...
                                X