Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michael Hemmingsen AKA Generalen ny sportschef i OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Tilslutter mig koret. Man krummede tær og vi må bare konstatere at MH på nuværende ikke sælger OB på den bedste måde ift fans.
    Han blev dog heller ikke hjulpet af mange af de under middel spørgsmål der kom

    Come on OB. Det skal i sgu gøre bedre det der
    Han er ikke umiddelbart specielt stærk kommunikatorisk og når man så bare smider ham ned foran en skærm uden andre til at hjælpe/sortere, så skal det blive skidt.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

      Nej det var en smule pinefuldt og akavet at se på. Han skal dog have credit for at stille op selvom jeg er enig i at der bliver vævet for meget.
      Håber han vokser i jobbet så han ikke ender i for meget nikkedukke /floskelsnak uden bund.
      Han lignede mest en der er til mundtlig eksamen, som har trukket sit hadeemne, som man ikke har fået læst op på. Taktikken med bare at snakke løs og håbe på sensor ikke opdager at det er det man prøver, virker sjældent.
      Egentlig vil jeg mene at størstedelen af kritikken skal gå til opsætningen og det at han sidder der uden hjælp.
      OB må jo mene at han kan noget af det der ikke drejer sig om kommunikation med medier/fans og på samme vis må de også vide, at når det er kommunikation med medier og fans så skal han ikke bare lades i stikken og forsøge at klare det alene.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

        Han er ikke umiddelbart specielt stærk kommunikatorisk og når man så bare smider ham ned foran en skærm uden andre til at hjælpe/sortere, så skal det blive skidt.
        Enig. For det var det

        Comment


          #64
          Puha, er glad for at folk kan se forbi selve forestillingen og kigge på hvorfor den blev skidt

          Gad vide om det var blevet gjort anderledes, hvis man havde måtte være 3-5 mand i et studie?

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
            Puha, er glad for at folk kan se forbi selve forestillingen og kigge på hvorfor den blev skidt

            Gad vide om det var blevet gjort anderledes, hvis man havde måtte være 3-5 mand i et studie?
            Det burde der vel ikke være noget problem i, hvis bare de 3-5 mand holder et par meters afstand og spritter sig godt af. Ingen tvivl om at det havde været godt for MH at have haft nogle at støtte sig til eksempelvis Enrico, Niels, Tonny eller Jakob. Jeg synes stadig det var et sympatisk træk af ham at stille op og som jeg skrev tidligere så håber jeg virkelig at han vokser i dette job og lærer af de fejl der opstår undervejs. Og så skal han virkelig passe på med at ryge i den der fælde med at væve for meget og tale for meget i floskler.
            Hvis der eksempelvis bliver spurgt til fremtidig strategi og visioner for OB, så er det simpelthen ikke nok at svare “at komme i top 6”, eller “at forbedre os på træningsbanen”. Så skal der mere kød på eller også skal han helt lade være med at svare, fordi sådanne vævende ikke-svar har vi allerede hørt for mange af de seneste 7 år. Hvor er det vi skal adskille os fra de 10 andre midterhold i ligaen?, hvad er vores kortsigtede og langsigtede strategi for klubben og for fodboldspillet.
            Hvilke ambitioner har vi ifht. fodboldspillet taktisk og er der nogle tendenser i spillet nationalt og internationalt som vi er mere inspireret af end andre. Er der noget data vi evt kan læne os op af og hvordan eller hvor meget har OB planer om at benytte sig af den slags for at forbedre os. Kort sagt, hvordan øger vi sandsynligheden for at det netop er os der kommer i mesterskabsslutspillet i stedet for klubber som FCN, AGF, AaB, Randers, SjE, BIF osv..

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

              Hvor er det vi skal adskille os fra de 10 andre midterhold i ligaen?, hvad er vores kortsigtede og langsigtede strategi for klubben og for fodboldspillet. Hvilke ambitioner har vi ifht. fodboldspillet taktisk og er der nogle tendenser i spillet nationalt og internationalt som vi er mere inspireret af end andre. Er der noget data vi evt kan læne os op af og hvordan eller hvor meget har OB planer om at benytte sig af den slags for at forbedre os. Kort sagt, hvordan øger vi sandsynligheden for at det netop er os der kommer i mesterskabsslutspillet i stedet for klubber som FCN, AGF, AaB, Randers, SjE, BIF osv..
              Ja, netop de spørgsmål havde jeg drømt om, at han kunne komme lidt ind på. Jeg har kigget efter OBs vision på hjemmesiden. Her kan man finde et punkt kaldet "Identitet" under "Om Os". Der står nogle pæne ting, men intet om, hvad der arbejdes på fremadrettet. Kunne det være en idé, hvis vi OB-tilhængere prøvede at beskrive hvordan vi helst så OB udvikle sig? Eventuelt i en anden tråd?
              Sorrig og glæde de vandre til hobe,
              lykke, ulykke de gange på rad,
              medgang og modgang hinanden tilråbe,
              solskin og skyer de følges og ad.
              Jorderigs guld
              er prægtig muld,
              Himlen er ene af salighed fuld.
              - Kingo, 1681

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Tilslutter mig koret. Man krummede tær og vi må bare konstatere at MH på nuværende ikke sælger OB på den bedste måde ift fans.
                Han blev dog heller ikke hjulpet af mange af de under middel spørgsmål der kom

                Come on OB. Det skal i sgu gøre bedre det der
                Enig det lignede en praktikant fra 7. klasse som legede sportsdirektør.

                Men på den anden side så har han heller intet at sælge OB på hverken koncept, retning, resultater, spillermateriale eller spillestil.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  Enig det lignede en praktikant fra 7. klasse som legede sportsdirektør.

                  Men på den anden side så har han heller intet at sælge OB på hverken koncept, retning, resultater, spillermateriale eller spillestil.
                  Nej, og det er en god pointe. Han har vel så at sige ingen gode nyheder eller forkromede planer at sælge os, så med mindre, at man i den grad har talegaverne i orden og kan sælge sand i Sahara, så kommer sådan noget der til at virke som en rigtigt fesen omgang.

                  Thorborg påstår godt nok, at der er en strategi, og at vi andre bare ikke må høre om den, men jeg kalder totalt bullshit på den påstand. Thorborg har haft 20 år til at implementere en tydelig strategi og har ikke gjort det, så jeg tror ikke et øjeblik på, at det har ændret sig nu, og det ville jo også kræve, at han ansatte nogle meget kompetente mennesker og lod dem udføre den, fremfor at blande sig i sportslige beslutninger.

                  Det her påfund viser jo bare endnu en gang det vi alle inderst inde godt ved, og det er, at Hemmingsen er igang med at lære, hvad det vil sige at være sportschef, og at han reelt ikke har det store begreb om, hvad det går ud på, og måske heller ikke kompetencerne til det, når det kommer til stykket, det må tiden i hvert fald vise. Jeg misunder ham virkelig ikke den her opgave, hvor han skal lære, hvad det vil sige at være chef for en professionel afdeling i en fodboldklub, hvor han skal omstille sig fra at stå på en træningsbane til et kontorarbejde, og hvor han ikke har mulighed for at sælge meget andet end tom luft til medier og os fans. Det er sgu nogle seriøse udfordringer.

                  Comment


                    #69
                    Jeg indrømmer gerne, at jeg ikke så 'showet' med Hemmingsen, så jeg har måske ikke de store forudsætninger for at komme med min lille kritik.

                    Det overrasker mig ikke, at det foregik på den måde, som folk herinde skriver. Hemmingsen er dårlig til at kommunikere, det har stået klart fra den første dag. Hemmingsen er ikke nogen sportschef. Han kan måske blive det i fremtiden, hvis han lærer det hen ad vejen her i OB. Men hvem skulle lære ham det? Vi har hentet en sportschef, der skal til at lære at være det. Jeg havde godt nok håbet på, at vi havde fået en, der var færdigudviklet.

                    Når det så er sagt, så har jeg selvfølgelig respekt for, at manden stiller op til sådan en seance på Facebook, men hvor er det dog himmelråbende idiotisk at køre sådan en, når man ved, at han ikke kan klare det selv, og dem der muligvis kunne have støttet ham, er sendt hjem.

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg
                      Jeg indrømmer gerne, at jeg ikke så 'showet' med Hemmingsen, så jeg har måske ikke de store forudsætninger for at komme med min lille kritik.

                      Det overrasker mig ikke, at det foregik på den måde, som folk herinde skriver. Hemmingsen er dårlig til at kommunikere, det har stået klart fra den første dag. Hemmingsen er ikke nogen sportschef. Han kan måske blive det i fremtiden, hvis han lærer det hen ad vejen her i OB. Men hvem skulle lære ham det? Vi har hentet en sportschef, der skal til at lære at være det. Jeg havde godt nok håbet på, at vi havde fået en, der var færdigudviklet.

                      Når det så er sagt, så har jeg selvfølgelig respekt for, at manden stiller op til sådan en seance på Facebook, men hvor er det dog himmelråbende idiotisk at køre sådan en, når man ved, at han ikke kan klare det selv, og dem der muligvis kunne have støttet ham, er sendt hjem.
                      Tror du kan nå at se det endnu. Jeg så det heller ikke live men fandt det på fb
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #71
                        Så er det igang Hr General

                        https://www.dr.dk/sporten/fodbold/la...ta-med-kylling

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Kan Hemme lave pasta med kylling?
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                            Kan Hemme lave pasta med kylling?
                            Mere at sørge for at Eriksen spiller i striwer om 5 års tid senest

                            Comment


                              #74
                              Vi har i dag været forbi Ådalen til en snak med sportschef Michael Hemmingsen. Vi snakkede om nogle af de ting, der rør sig i og omkring OB i øjeblikket.
                              Snakken er optaget udendørs, så der kan godt være lidt vind i baggrunden et par gange.

                              http://obstruktion.dk/obstruktion-po...el-hemmingsen/

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                                Vi har i dag været forbi Ådalen til en snak med sportschef Michael Hemmingsen. Vi snakkede om nogle af de ting, der rør sig i og omkring OB i øjeblikket.
                                Snakken er optaget udendørs, så der kan godt være lidt vind i baggrunden et par gange.

                                http://obstruktion.dk/obstruktion-po...el-hemmingsen/
                                Tak for at stille mange af de rigtige spørgsmål

                                Men må desværre bare endnu engang konstatere at han svarer og formulerer sig ufattelig ringe. Havde virkelig glædet mig til en personlighed med kant på den post. Og det kan jeg slet ikke se vi har fået desværre..
                                Jeg håbede han ville blive “min mand” i Ådalen men det er han langt fra. Desværre. Jeg vil så gerne kunne lide ham. Men han gør det svært for mig

                                Comment

                                Working...
                                X