Oprindeligt indsendt af Tåhyler
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Michael Hemmingsen AKA Generalen ny sportschef i OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af pnl Se indlægHvis JM stopper før udløb, forventer jeg at MH selv overtager cheftrænerjobbet, dobbeltjobber, og får fiasko. Herefter fyres han af NT, som dermed uden at miste ansigt slipper af med sin fejlansættelse.
Husk jeg sagde det først !!!
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
Ja så er første del af planen sat i gang. Nu mangler vi blot resten - håber ikke fiaskoen betyder nedrykning.
https://fyens.dk/artikel/hemmingsen-...d-søndag-aften
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Ja ja, så bygger man fuldstændigt på JM som syndebuk. Et lille stykke selvindsigt ville klæde..."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
"Sportschef Michael Hemmingsen mener fortsat, at truppen og holdet og kvaliteten til mesterskabsslutspillet."
Ja ja, så bygger man fuldstændigt på JM som syndebuk. Et lille stykke selvindsigt ville klæde...
- Likes 2
Comment
-
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Billigt, nu kommer man til at møde bundhold. Så MH er en kæmpe fiasko hvis det ender under 2,0 i point gennemsnit.
Comment
-
For mig er han en fiasko uanset hvad. Eneste mål er overlevelse. Alt andet er bonusDet er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Nu er Enrico på banen og jeg anser hyringen af Gaarde som et hårdt slag i ansigtet på MH, et "dur-ikke".
Og så er det vel helt godnat, når Enrico til BT siger: "OB-ledelsen har brugt de seneste uger på at beskrive en trænerprofil". De seneste uger. MH har da sikkert gjort et forsøg på at beskrive en profil siden ja september. Og i al fald siden exit JM blev besluttet. Men først for et par uger siden gik ledelsen igang med at beskrive en trænerprofil.
Det er pinligt.
MH må være færdig til sommer - eller også gå ned i løn så der bliver råd til nogen, der har forstand på det.
Er glad for, at de, som jeg, siger den nye træner skal findes i Norden.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægNu er Enrico på banen og jeg anser hyringen af Gaarde som et hårdt slag i ansigtet på MH, et "dur-ikke".
Og så er det vel helt godnat, når Enrico til BT siger: "OB-ledelsen har brugt de seneste uger på at beskrive en trænerprofil". De seneste uger. MH har da sikkert gjort et forsøg på at beskrive en profil siden ja september. Og i al fald siden exit JM blev besluttet. Men først for et par uger siden gik ledelsen igang med at beskrive en trænerprofil.
Det er pinligt.
MH må være færdig til sommer - eller også gå ned i løn så der bliver råd til nogen, der har forstand på det.
Er glad for, at de, som jeg, siger den nye træner skal findes i Norden.Last edited by Magge; 15-03-2021, 16:37.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægNu er Enrico på banen og jeg anser hyringen af Gaarde som et hårdt slag i ansigtet på MH, et "dur-ikke".
Det er pinligt.
Er glad for, at de, som jeg, siger den nye træner skal findes i Norden.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægMon ikke det mere skyldes at han ikke har tiden til at bruge tiden på det også, når han nu er manager i en periode
- Likes 2
Comment
Comment