Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michael Hemmingsen AKA Generalen ny sportschef i OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Hvad lavede MH fra juni 2019 til han blev ansat hos OB - fra Næstved?
    https://www.transfermarkt.dk/michael...rt/anzahl.desc
    Han har vidst også kæmpet med noget retssag mod Næstved, omkring noget løn og kontraktforhold

    Comment


      Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

      Han har vidst også kæmpet med noget retssag mod Næstved, omkring noget løn og kontraktforhold
      Og fået øvet sit golfsving lidt

      Comment


        Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
        Hvis JM stopper før udløb, forventer jeg at MH selv overtager cheftrænerjobbet, dobbeltjobber, og får fiasko. Herefter fyres han af NT, som dermed uden at miste ansigt slipper af med sin fejlansættelse.
        Husk jeg sagde det først !!!
        Ja så er første del af planen sat i gang. Nu mangler vi blot resten - håber ikke fiaskoen betyder nedrykning.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

          Ja så er første del af planen sat i gang. Nu mangler vi blot resten - håber ikke fiaskoen betyder nedrykning.
          MH afviser din spådom
          https://fyens.dk/artikel/hemmingsen-...d-søndag-aften

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            "Sportschef Michael Hemmingsen mener fortsat, at truppen og holdet og kvaliteten til mesterskabsslutspillet."

            Ja ja, så bygger man fuldstændigt på JM som syndebuk. Et lille stykke selvindsigt ville klæde...
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

              "Sportschef Michael Hemmingsen mener fortsat, at truppen og holdet og kvaliteten til mesterskabsslutspillet."

              Ja ja, så bygger man fuldstændigt på JM som syndebuk. Et lille stykke selvindsigt ville klæde...
              Han mener jo at truppen er bedre end AGFs så en 7. plads burde jo være lige til at sikre for Hemme.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Billigt, nu kommer man til at møde bundhold. Så MH er en kæmpe fiasko hvis det ender under 2,0 i point gennemsnit.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                  Billigt, nu kommer man til at møde bundhold. Så MH er en kæmpe fiasko hvis det ender under 2,0 i point gennemsnit.
                  Jeg synes nu ikke der er så meget "bundhold" over dem vi skal møde.... "frygter" kampe mod Lyngby og Vejle samt er bange for at Horsens også nok skal drille os...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                    Billigt, nu kommer man til at møde bundhold. Så MH er en kæmpe fiasko hvis det ender under 2,0 i point gennemsnit.
                    For mig er han en fiasko uanset hvad. Eneste mål er overlevelse. Alt andet er bonus

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      For mig er han en fiasko uanset hvad. Eneste mål er overlevelse. Alt andet er bonus
                      +1
                      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                      Comment


                        Nu er Enrico på banen og jeg anser hyringen af Gaarde som et hårdt slag i ansigtet på MH, et "dur-ikke".
                        Og så er det vel helt godnat, når Enrico til BT siger: "OB-ledelsen har brugt de seneste uger på at beskrive en trænerprofil". De seneste uger. MH har da sikkert gjort et forsøg på at beskrive en profil siden ja september. Og i al fald siden exit JM blev besluttet. Men først for et par uger siden gik ledelsen igang med at beskrive en trænerprofil.
                        Det er pinligt.
                        MH må være færdig til sommer - eller også gå ned i løn så der bliver råd til nogen, der har forstand på det.

                        Er glad for, at de, som jeg, siger den nye træner skal findes i Norden.
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                          Nu er Enrico på banen og jeg anser hyringen af Gaarde som et hårdt slag i ansigtet på MH, et "dur-ikke".
                          Og så er det vel helt godnat, når Enrico til BT siger: "OB-ledelsen har brugt de seneste uger på at beskrive en trænerprofil". De seneste uger. MH har da sikkert gjort et forsøg på at beskrive en profil siden ja september. Og i al fald siden exit JM blev besluttet. Men først for et par uger siden gik ledelsen igang med at beskrive en trænerprofil.
                          Det er pinligt.
                          MH må være færdig til sommer - eller også gå ned i løn så der bliver råd til nogen, der har forstand på det.

                          Er glad for, at de, som jeg, siger den nye træner skal findes i Norden.
                          Da de henvendte sig deres emner i december havde De da ikke en profil klar ??
                          Last edited by Magge; 15-03-2021, 16:37.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                            Nu er Enrico på banen og jeg anser hyringen af Gaarde som et hårdt slag i ansigtet på MH, et "dur-ikke".
                            Og så er det vel helt godnat, når Enrico til BT siger: "OB-ledelsen har brugt de seneste uger på at beskrive en trænerprofil". De seneste uger. MH har da sikkert gjort et forsøg på at beskrive en profil siden ja september. Og i al fald siden exit JM blev besluttet. Men først for et par uger siden gik ledelsen igang med at beskrive en trænerprofil.
                            Det er pinligt.
                            MH må være færdig til sommer - eller også gå ned i løn så der bliver råd til nogen, der har forstand på det.

                            Er glad for, at de, som jeg, siger den nye træner skal findes i Norden.
                            Mon ikke det mere skyldes at han ikke har tiden til at bruge tiden på det også, når han nu er manager i en periode

                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Mon ikke det mere skyldes at han ikke har tiden til at bruge tiden på det også, når han nu er manager i en periode
                              Det skulle han have brugt tiden på siden sidste sommer.....

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Mon ikke det mere skyldes at han ikke har tiden til at bruge tiden på det også, når han nu er manager i en periode
                                Men Manner så forklar lige alle os døgenigte: Hvorfor i alverden skal Hemmingsen lege træner, når det medfører at han så ikke kan passe hans reelle job? Det giver absolut ingen mening for logisk tænkende mennesker, når der er en række andre folk internt man kunne have peget på som midlertidige trænere. Det er virkelig svært at se det her som andet end en mistillidserklæring til Hemmingsen, når man er nødt til at hyre en udefra til at passe Hemmingsens job, og den mands eneste erfaring er at have haft samme embede i en anden midterklub.

                                Comment

                                Working...
                                X