Oprindeligt indsendt af manner
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Lars Høgh
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Sad med tårer i øjnene., hold kæft hvor er den mand bare sympatisk og hvor er min medfølelse bare uendelig for ham.
817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 8
Comment
-
Så det kræves et mirakel. Selvom det lyder så ondt, nægter at opgive håbet. Det er sådan er fantastisk menneske som blev ramt af den forbandede sygdom."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægSå det kræves et mirakel. Selvom det lyder så ondt, nægter at opgive håbet. Det er sådan er fantastisk menneske som blev ramt af den forbandede sygdom.
Han bruger selv billedet med Miraklet i Madrid.
CItat Fra BT
Men selvom situationen lige nu ikke er for god for den behagelige fynbo, så tror han selv på, at han kan vinde kampen over den forfærdelige sygdom.
»Mit mantra er, at jeg ser for mig, at jeg står i min opvarmningstrøje fra Madrid-kampen i '94 på træningsbanen i enten Brøndby eller på landsholdet. Det er et mål, jeg har,« siger Lars HøghLast edited by Ricardo; 10-11-2021, 11:14.
- Likes 6
Comment
-
Det ser sort ud for lyse Lars. Det er så sørgeligt. Vi hilste altid på hinanden når vi sås. Ja, bor jo ikke i Odense mere.
Men tænk hvor meget han har opnået og oplevet. Og så slutte af på scenen i Kerteminde til hans egen festival.
Der findes mirakler. Et sådant måtte gerne ske for Lars. Den største.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
- Likes 1
Comment
-
Ved godt det er en låst artikel, men hvor det en rørende artikel - den mand er for vild, kan ikke beskrive hvor stor respekt der for ham.
https://fyens.dk/artikel/lars-høgh-i-dag-lever-jeg
Comment
Comment