Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Lars Høgh

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Klasse!!!
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #62
      Jeg blev så glad for at se det. Håber han får lov til at spille lidt bas på scenen.
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        #63
        https://www.bt.dk/fodbold/trist-nyhe...d-i-sin-sygdom
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          #64

          Comment


            #65
            Latterlig nyhed. Han har overvundet det to gange. Lad nu høghen gå fri.!

            Den her klarer du også

            Comment


              #66
              Stay strong Høgh

              Comment


                #67
                Bedste tanker og håb herfra

                Comment


                  #68
                  Kæmpe stort og varmt kram til Høgh og familien med ønske om god bedring.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #69
                    https://www.berlingske.dk/sport/lars...nde-behandling
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      #70
                      Har lige set 21 søndag hvor der er et indslag med ham til sidst i programmet.
                      Sad med tårer i øjnene., hold kæft hvor er den mand bare sympatisk og hvor er min medfølelse bare uendelig for ham.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #71
                        Så det kræves et mirakel. Selvom det lyder så ondt, nægter at opgive håbet. Det er sådan er fantastisk menneske som blev ramt af den forbandede sygdom.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Så det kræves et mirakel. Selvom det lyder så ondt, nægter at opgive håbet. Det er sådan er fantastisk menneske som blev ramt af den forbandede sygdom.
                          Han har stadig tro'en og der sker rgitgt meget hurtigt på kræftbehandlingen i denne, flere har klaret den efter nærmest opgivelse med stamceller imunterapi m.m. Tiden er nok en rigtig vigtig faktor

                          Han bruger selv billedet med Miraklet i Madrid.

                          CItat Fra BT

                          ​​​​


                          Men selvom situationen lige nu ikke er for god for den behagelige fynbo, så tror han selv på, at han kan vinde kampen over den forfærdelige sygdom.

                          »Mit mantra er, at jeg ser for mig, at jeg står i min opvarmningstrøje fra Madrid-kampen i '94 på træningsbanen i enten Brøndby eller på landsholdet. Det er et mål, jeg har,« siger Lars Høgh
                          Last edited by Ricardo; 10-11-2021, 11:14.

                          Comment


                            #73
                            Det ser sort ud for lyse Lars. Det er så sørgeligt. Vi hilste altid på hinanden når vi sås. Ja, bor jo ikke i Odense mere.
                            Men tænk hvor meget han har opnået og oplevet. Og så slutte af på scenen i Kerteminde til hans egen festival.

                            Der findes mirakler. Et sådant måtte gerne ske for Lars. Den største.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              #74
                              Synes faktisk vi/OB bør hylde Høgh for vildt på stadion. Lige pludselig er det for sent desværre. Kæmpe hyldest ved næste hjemmekamp mens han stadig kan se og opleve det

                              Comment


                                #75
                                Ved godt det er en låst artikel, men hvor det en rørende artikel - den mand er for vild, kan ikke beskrive hvor stor respekt der for ham.
                                https://fyens.dk/artikel/lars-høgh-i-dag-lever-jeg

                                Comment

                                Working...
                                X