Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Lars Høgh

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af neverland Se indlæg
    Ved godt det er en låst artikel, men hvor det en rørende artikel - den mand er for vild, kan ikke beskrive hvor stor respekt der for ham.
    https://fyens.dk/artikel/lars-høgh-i-dag-lever-jeg
    Ja - det er umådelig trist. Høghen fortjener al mulig respekt for at være "Høghen" - det kæmpe personlige forbillede han er for mange kan næppe beskrives med ord.
    Last edited by manner; 13-11-2021, 07:04.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #77
      Det er et meget meget trist nyhed, men jeg håber han fortsætter sin kamp mod sygdommen og at han ikke mister troen. Lars, du har altid været en af mine absolute yndlingsspillere, du er den største klubikon, du er en absolut forbillede og den bedste målmand OB nogensinde havde. Ikke mindst er du en utrolig fin mennneske med et stort hjerte. Jeg vil aldrig glemme de første kampe jeg overværede på Odense Stadion i sæsonen 92/93 og så var jeg så heldig at kunne se din sidste kamp i Superligaen i Vejle i 2000. Holdet kunne altid stole på dig. Jeg krydser alt hvad man kan krydse for at du også denne gang kommer sejrrigt ud af denne kamp!

      Comment


        #78
        https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...aneder/8981566

        Hvor bliver man bare så trist, det giver i tåre i øjnene.
        Man håber og beder for alt det bedste for Lars.
        Det vil være det mest glædelige come back jeg kan forestille mig hvis, Lars redder dette forbandede straffespark han står overfor.

        Lars Høgh er og bliver den største. Han var der da jeg begyndte at følge OB for 40 år siden. Selvom der har været mange fine spillere i OB i de mange år, så har ingen af dem formået at gå så rent ind i hjertet.

        Jeg sendte en mail for ca 6 år siden til DBU hvor jeg indstillede Lars Høgh til HOF, fordi jeg mente at det ikke kun bør være de største landsholds legender som indstilles, men at der også bør være plads til de største i klubfodbolden og her har Lars jo 817 gode grunde til at blive hyldet og hædret. Da Høgh stoppede i OB i 2016 skrev jeg til OB og opfordrede dem til at indstille ham i DBU, uden at få svar retur.
        Da nyheden om sygdommen ramte i 2018 sendte jeg endnu en mail med samme opfordring. Desværre uden responce fra DBU.
        Der har desværre ikke været interesse i at hylde dem som i klubfodbolden er/har været langt ud over det sædvanlige.

        Stay strong Lars
        YNWA
        Last edited by Magge; 13-11-2021, 11:47.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #79
          https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...aneder/8981566

          Hvor bliver man bare så trist, det giver i tåre i øjnene.
          Man håber og beder for alt det bedste for Lars.
          Det vil være det mest glædelige come back jeg kan forestille mig hvis, Lars redder dette forbandede straffespark han står overfor.

          Lars Høgh er og bliver den største. Han var der da jeg begyndte at følge OB for 40 år siden. Selvom der har været mange fine spillere i OB i de mange år, så har ingen af dem formået at gå så rent ind i hjertet.

          Jeg sendte en mail for ca 6 år siden til DBU hvor jeg indstillede Lars Høgh til HOF, fordi jeg mente at det ikke kun bør være de største landsholds legender som indstilles, men at der også bør være plads til de største i klubfodbolden og her har Lars jo 817 gode grunde til at blive hyldet og hædret. Da Høgh stoppede i OB i 2016 skrev jeg til OB og opfordrede dem til at indstille ham i DBU, uden at få svar retur.
          Da nyheden om sygdommen ramte i 2018 sendte jeg endnu en mail med samme opfordring. Desværre uden responce fra DBU.
          Der har desværre ikke været interesse i at hylde dem som i klubfodbolden er/har været langt ud over det sædvanlige.

          Stay strong Lars
          YNWA
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #80
            Rædselsfulde nyheder om Høghen. Jeg tror ikke det kan beskrives, hvor stort et forbillede han er for mig, og garanteret mange andre mennesker, og han har haft en enorm betydning for mit liv og mit forhold til OB. Han er for mig indbegrebet af alt det jeg elsker ved OB, han repræsenterer den OB kultur som jeg mener burde kendetegne klubben: det stenhårde arbejde, altid fokuseret, altid optimere og få det optimale ud af sine evner, men samtidigt også med et smil på læben, humor, lune, varme, at drage omsorg, at tage ansvaret på sig, at stå frem i både gode og hårde tider, det mod, den styrke, den optimisme. Lars Høgh er en ener, helt unik, et virkelig stort menneske, en legende der for altid vil vil være i vores fælles hukommelse.

            Vi er nødt til at markere Høghen ved hver eneste kamp fra nu af! ikke en enkelt tifo eller noget, men et ritual der gentages kamp efter kamp så længe Høghen kæmper sin kamp, som jeg af hele mit hjerte håber ikke bliver den sidste, selvom odds lige nu er dårlige.

            Comment


              #81
              Det her siger alt om den største fynbo siden HC Andersen

              https://www.bt.dk/fodbold/hjulmand-h...ammen-med-lars

              Comment


                #82
                Uddrag fra Høghens bog, om EM-slutrunden og Eriksen. Stor anbefaling herfra (og man kan vidst få et gratis prøveabonnement på Politiken for tiden): https://politiken.dk/kultur/boger/bo...-forkert%C2%AB

                Comment


                  #83
                  En lang artikel med uddrag af Høgh'ens bog:
                  https://www.tv2fyn.dk/artikel/lars-h...erminal-laenge
                  "For hver eneste dag, hvor solen skinner, og hvor jeg kan sparke til en bold, er jeg jo rask. Den dag. I et evigt øjeblik."
                  Det giver tårer i øjnene.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #84
                    Er næsten færdig med bogen. Tusind følelser, men en stærk er desværre dyb skuffelse over klubben, også her i nyere tid - han skriver vi fans er “fantastiske” i øvrigt og tillader sig at være optimist. Men! Der er sgu meget der gør ondt, også omkring thorborgs trækken på skuldrene ledelse på et afgørende tidspunkt, hvor jesper Hansen var alt for firkantet, han står meget skidt tilbage her. Det lakker mod enden, men man bliver samtidig vildt inspireret og glad for alt det gode, han har fået og givet ikke mindst. Sæt alt ind på en tribune, thorborg, før det er for sent

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af O den se Se indlæg
                      Er næsten færdig med bogen. Tusind følelser, men en stærk er desværre dyb skuffelse over klubben, også her i nyere tid - han skriver vi fans er “fantastiske” i øvrigt og tillader sig at være optimist. Men! Der er sgu meget der gør ondt, også omkring thorborgs trækken på skuldrene ledelse på et afgørende tidspunkt, hvor jesper Hansen var alt for firkantet, han står meget skidt tilbage her. Det lakker mod enden, men man bliver samtidig vildt inspireret og glad for alt det gode, han har fået og givet ikke mindst. Sæt alt ind på en tribune, thorborg, før det er for sent
                      Jeg har ikke læst bogen endnu, men jeg har også følelsen at at OB har tabt væsentlig flyvehøjde under JH, og at NT mere handler med stædighed end fornuft i en del situationer.

                      Comment


                        #86
                        Ouchhhhhh

                        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...e-en-sms-af-ob

                        Comment


                          #87
                          Mere her fra Høgh om OB

                          https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...en-sms/8991253

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            På én gang hjerteskærende og "hvad er det, der er nogen, der har sagt i årevis"?

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Av... Det er godt nok en æv-historie. Det kræver SÅ lidt, men betyder SÅ meget. Meget skuffende ageren af vores klub. Man kan jo ikke rette op på det nu, men man kan eddermanme tænke sig om i fremtiden. Jeg håber der sidder nogen med meget røde ører

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Jeg håber de skammer sig i Ådalen.

                                Comment

                                Working...
                                X