Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Lars Høgh

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

    På én gang hjerteskærende og "hvad er det, der er nogen, der har sagt i årevis"?

    MvH ChrisOB
    Det har bare været en forrykt og publikum fjendsk måde de har forvaltet både de gamle ægte OB’ere og fans af klubben. Som Lars antyder, så er det jo netop der kulturen og sammenholdet styrkes og vises.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

      Jeg håber de skammer sig i Ådalen.
      Det tror jeg sgu ikke de gør. Det kan ligne at fortidens klub og kulturbærere betyder lige så meget for dem, som det random navn der måtte stå på lejekontrakten til en vaskemaskine. Bare de selv får hvad de skal have, så fuck hvem der indbetaler.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #93
        Prøver sgu egentlig at holde mig fra både at læse og diskutere nyheder om Høghen i de her uger og måneder. Det gør simpelthen for ondt at læse, og jeg har slet ikke lyst til at tænke i potentielle scenarier. At læse sådan nogle historier her er sgu det sidste jeg har brug for.

        Comment


          #94
          Jeg troede virkelig det var kutyme at man sendte en hilsen til en gammel ven af huset, hvis noget tragisk sker eller vedkommende fylder rundt. Det er bare en ommer og de kan godt roligt lave en liste de skal holde øje med til en anden gang, for det skal ikke gentage sig. Det er mig ubegribeligt man kan have så lidt pli på en så stor arbejdsplads at ikke en har taget initiativ til at sende den største personlighed i OB gennem tiderne en hilsen.

          Jeg ved ikke om det måske er udtryk for noget bitterhed over han ikke har taget imod de tilbud han ganske givet har fået de seneste år, men i så fald er det så småligt som det kan være.

          Comment


            #95
            OB ikke så meget som sendte en sms til sin legende, mens f.eks. Brøndby gav ham dit og dat.
            Det er en udtryk for en menneskelig afstumpethed som jeg er sikker på også har vist sig på andre interne måder - ikke kun overfor fans.
            Han udtrykker et ydmygt håb for klubbens fremtid og takker Jack.

            Jeg er personligt pisse vred over de fjolser i klubben der intet gjorde, Og de fleste er der jo stadig.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              #96
              Jeg er odenseaner, og derfor holder jeg med OB.

              Men OB er desværre en meget svær klub at holde af. Når jeg læser sådan noget her, så ville jeg i hvert fald næsten ønske, at alle de der idioter i ledelsen fandt noget andet at bruge deres tid på, og OB startede på en frisk. Også selvom det skulle være i første division. Det bliver alligevel aldrig til noget i Superligaen.

              Beklager på klubbens vegne, Lars H. :( - vi er mange, der kæmper med tilhørsforholdet i disse dage.

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Det har bare været en forrykt og publikum fjendsk måde de har forvaltet både de gamle ægte OB’ere og fans af klubben. Som Lars antyder, så er det jo netop der kulturen og sammenholdet styrkes og vises.
                Og når man ikke engang værdiger Lars Høgh, og jeg gentager LARS HØGH en hilsen, så har man for alvor sat sig i en situation, hvor man viser, at traditioner kun betyder noget i forretnings øjemed. Luftige sloganer og Øens Hold hyldesttrøjer. Hvad med én til den største af dem alle?

                Som jeg har sagt før: OSE er IKKE lig med OB og vil aldrig nogensinde blive det. Nu slået fast med syvtommersøm af en mand, der er mere OB end nogen dødelige nogensinde har været eller vil blive.

                Ikke krejlere fra Horsens eller L'Easy milliardærer fra Sorø Akademi.

                Det gør ondt på min sjæl, at det her ligger sig oven i den tragiske situation, så jeg tror jeg vil prøve at tænke på noget andet.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                  Jeg troede virkelig det var kutyme at man sendte en hilsen til en gammel ven af huset, hvis noget tragisk sker eller vedkommende fylder rundt. Det er bare en ommer og de kan godt roligt lave en liste de skal holde øje med til en anden gang, for det skal ikke gentage sig. Det er mig ubegribeligt man kan have så lidt pli på en så stor arbejdsplads at ikke en har taget initiativ til at sende den største personlighed i OB gennem tiderne en hilsen.

                  Jeg ved ikke om det måske er udtryk for noget bitterhed over han ikke har taget imod de tilbud han ganske givet har fået de seneste år, men i så fald er det så småligt som det kan være.
                  Der findes vel ikke en eneste i universet som ikke forbinder Lars Høgh med OB. Der findes vel ingen i universet som ikke forbinder Lars Høgh med noget sympatisk, troværdigt og positivt.
                  Men der findes åbenbart nogle smålige individer som ikke kan se at der ikke findes en bedre reklame for Odense Boldklub end Lars Høgh.
                  Deres nuværende slogan : sammen - for klubben - for byen- for altid . Klinger utrolig hult og lige så utroværdigt som deres tomme snakke om ambitioner.
                  Det gamle med . Bliv en del af øjeblikket var mere rammende. For de lever i den grad op til øjebliksbilleder og Snapchat handlinger hvor intet varer mere end et øjeblik og der ikke er noget som er værd at gemme på.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                    Og når man ikke engang værdiger Lars Høgh, og jeg gentager LARS HØGH en hilsen, så har man for alvor sat sig i en situation, hvor man viser, at traditioner kun betyder noget i forretnings øjemed. Luftige sloganer og Øens Hold hyldesttrøjer. Hvad med én til den største af dem alle?

                    Som jeg har sagt før: OSE er IKKE lig med OB og vil aldrig nogensinde blive det. Nu slået fast med syvtommersøm af en mand, der er mere OB end nogen dødelige nogensinde har været eller vil blive.

                    Ikke krejlere fra Horsens eller L'Easy milliardærer fra Sorø Akademi.

                    Det gør ondt på min sjæl, at det her ligger sig oven i den tragiske situation, så jeg tror jeg vil prøve at tænke på noget andet.

                    MvH ChrisOB
                    Enig. Det her er så kvalmende at man bliver frygtelig harm.

                    Som jeg beskrev andet steds så skrev jeg først til DBU for at indstille Høgh i HOF, det var i slutningen af 2015, og senere til OB hvor jeg opfordrede dem til at indstille ham, fordi DBU svarede at det ville have større vægt hvis indstillingen kom fra en klub og ikke fra en enkelt person uden for fodbolden.. Gæt om OB svarede.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                      Enig. Det her er så kvalmende at man bliver frygtelig harm.

                      Som jeg beskrev andet steds så skrev jeg først til DBU for at indstille Høgh i HOF, det var i slutningen af 2015, og senere til OB hvor jeg opfordrede dem til at indstille ham, fordi DBU svarede at det ville have større vægt hvis indstillingen kom fra en klub og ikke fra en enkelt person uden for fodbolden.. Gæt om OB svarede.
                      Du skulle ha skrevet, at du var sponseret af T Hansen eller sådan noget, så havde de sikkert svaret...

                      Anti anti OSE!

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                        Du skulle ha skrevet, at du var sponseret af T Hansen eller sådan noget, så havde de sikkert svaret...

                        Anti anti OSE!

                        MvH ChrisOB
                        Ja skulke nok have lovet at leje en vaskemaskine hvis de ville indstille ham.

                        Men det ville da også have været god reklame for OB,hvis de som de første fik en klubmand i HOF.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                          Ja skulke nok have lovet at leje en vaskemaskine hvis de ville indstille ham.

                          Men det ville da også have været god reklame for OB,hvis de som de første fik en klubmand i HOF.
                          De kan virkelig ikke slå søm i en lort uden at ødelægge begge dele. Det mest skattede medlem af OB-familien; og så ignorerer dem, der ellers skulle tegne OB og linke nutiden med fortiden, dette medlem, så han føler sig nødsaget til... i en bog der går i detaljer omkring hans f..... kræftsygdom, at udtrykke sin skuffelse over, at ikke ét medlem af ledelsen fra hans hjerteklub har sendt så meget som én skallet SMS. Det er ikke bare en fornærmelse af Lars Høgh, det er en fornærmelse imod OB, imod os der har brugt +10, +20, +30 år af vores liv på at følge denne klub; i regn og slud, på kunststofsbaner i Hjallese, i Athen, i Aalborg og Køge; brugt utallige økonomiske og menneskelige ressourcer på vores passion; bare for at læse at ledelsen i vores klub ikke værdiger det største ikon af dem alle én eneste hilsen midt i et forløb, der gør ondt på ikke bare os, men hele Fodbold-Danmark?

                          Jeg bliver mere og mere harm. Fuck jer OSE! Fuck ud af min klub, hvis det er dét, der er jeres attitude.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            De kan skrive til Eriksen fordi de håber selv at kunne få noget ud af det. Men Høghen kan de ikke bruge til en skid længere.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Det kan kun kaldes skandaløst hvordan klubben opførte sig her. Det er ikke kun skuffende, der er bare... finder ikke de rigtige ord.
                              Og lægger mærke på det her:
                              "Tanken er rigtig god, og det er tydeligvis noget, som Jack (Jørgensen, kommerciel direktør i OB, red.) står bag. Han er meget opmærksom på, at klubben skal prøve at få sin historie med sig, og selvom han har kæmpet den kamp meget alene, kan jeg bestemt kun have respekt for det."
                              Hack Jørgensen kæmper der ALENE???
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                                Det kan kun kaldes skandaløst hvordan klubben opførte sig her. Det er ikke kun skuffende, der er bare... finder ikke de rigtige ord.
                                Og lægger mærke på det her:
                                "Tanken er rigtig god, og det er tydeligvis noget, som Jack (Jørgensen, kommerciel direktør i OB, red.) står bag. Han er meget opmærksom på, at klubben skal prøve at få sin historie med sig, og selvom han har kæmpet den kamp meget alene, kan jeg bestemt kun have respekt for det."
                                Hack Jørgensen kæmper der ALENE???
                                Bed jeg også mærke i, må indrømme jeg ikke altid har været pjattet med Jack J, men her vinder han en del plus point.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X