Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny sportsdirektør

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Der er i hvert fald noget ironisk i, at der er så mange der har forsvaret JH med, at tingene sejlede da han kom til klubben, hvilket TB selvfølgelig var en del af, og nu hvor JH er væk vil man så gerne have det tilbage.
    Haha ja, det kan godt se underligt ud, tiden er dog en anden nu og jeg tror der skabt et bedre fundament de seneste år. TB er jo meget stærk i kommunikation, og det er jo bestemt noget både NT og JH har påpeget er noget der skal arbejdes med, så på det punkt findes der næppe nogen der mere kvalificeret end ham.

    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Haha ja, det kan godt se underligt ud, tiden er dog en anden nu og jeg tror der skabt et bedre fundament de seneste år. TB er jo meget stærk i kommunikation, og det er jo bestemt noget både NT og JH har påpeget er noget der skal arbejdes med, så på det punkt findes der næppe nogen der mere kvalificeret end ham.
      Den vil jeg meget gerne købe, men derudover har jeg lidt svært ved at få øje på de gode argumenter. Jeg synes TB har fået rigeligt med muligheder for at udvikle OB i en positiv retning, uden det er lykkes, så jeg forstår ikke helt, hvorfor han skal blive ved med at få chancer. Virkeligheden er jo altså også, at TB heller ikke efterlod et bedre Brøndby end det han overtog, hverken økonomisk, på talentfronten eller rent sportsligt. Udover Zorniger-effekten, som jo så forduftede igen, er der jo ikke megen reel positiv udvikling at berette om.

      Det lugter bare for mig som et "i mangel af bedre"-bud, og jeg synes ærligt talt, at vi skal prøve at stile efter noget bedre og gerne noget yngre og mere nytænkende.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

        Den vil jeg meget gerne købe, men derudover har jeg lidt svært ved at få øje på de gode argumenter. Jeg synes TB har fået rigeligt med muligheder for at udvikle OB i en positiv retning, uden det er lykkes, så jeg forstår ikke helt, hvorfor han skal blive ved med at få chancer. Virkeligheden er jo altså også, at TB heller ikke efterlod et bedre Brøndby end det han overtog, hverken økonomisk, på talentfronten eller rent sportsligt. Udover Zorniger-effekten, som jo så forduftede igen, er der jo ikke megen reel positiv udvikling at berette om.

        Det lugter bare for mig som et "i mangel af bedre"-bud, og jeg synes ærligt talt, at vi skal prøve at stile efter noget bedre og gerne noget yngre og mere nytænkende.
        Det er jeg ikke uenig i, men hvis vi tænker i de oplagte emner dvs. TB, Nedergård, Ole Nielsen eller næsten hvilken som helst anden dansk sportsdirektør er TB jo heller ikke ringere end dem, mener jeg. Så skal vi/OB overraske og finde en u'lænder som kan noget noget med at udvikle forretningen OB til noget større, samtidig med at der udvikles sportsligt. Morten Bruun mener jo at Per Steffensen vil være et måske overraskende valg, men en der absolut har et kæmpe netværk og underforstået kan være et stærkt kort på salg at ikke mindst talenter.

        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

          Den vil jeg meget gerne købe, men derudover har jeg lidt svært ved at få øje på de gode argumenter. Jeg synes TB har fået rigeligt med muligheder for at udvikle OB i en positiv retning, uden det er lykkes, så jeg forstår ikke helt, hvorfor han skal blive ved med at få chancer. Virkeligheden er jo altså også, at TB heller ikke efterlod et bedre Brøndby end det han overtog, hverken økonomisk, på talentfronten eller rent sportsligt. Udover Zorniger-effekten, som jo så forduftede igen, er der jo ikke megen reel positiv udvikling at berette om.

          Det lugter bare for mig som et "i mangel af bedre"-bud, og jeg synes ærligt talt, at vi skal prøve at stile efter noget bedre og gerne noget yngre og mere nytænkende.
          Jeg er helt med på den vogn. TB er både sympatisk og god i pressen, men jeg bliver stadig skuffet hvis det er, hvad vi ender med. Der må være mere visionære muligheder.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af jhandersen Se indlæg
            Hvad går en mand som Keld Bordinggaard rundt og laver for tiden?

            Kunne han være en mulighed?
            https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ligaen/7853843 Hvis Keld har været et emne ? Så kan han streges af listen.
            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

              https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ligaen/7853843 Hvis Keld har været et emne ? Så kan han streges af listen.
              I nedtakten efter OB-FCN blev mulige emner diskuteret. Flemming Poulsen mente, at Troels B var et oplagt emne, medens Morten B udtrykte, at han ikke var sikker på, at Troels B var interesseret. I så fald mente han, at "superagent" og eks OB`er Per Steffensen med et fantastisk netværk var et oplagt emne. Han nævnte også, at Per S havde været inde i billedet til samme stilling i Brøndby. Superspændende emne.
              Mvh pnl

              Comment


                Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                I nedtakten efter OB-FCN blev mulige emner diskuteret. Flemming Poulsen mente, at Troels B var et oplagt emne, medens Morten B udtrykte, at han ikke var sikker på, at Troels B var interesseret. I så fald mente han, at "superagent" og eks OB`er Per Steffensen med et fantastisk netværk var et oplagt emne. Han nævnte også, at Per S havde været inde i billedet til samme stilling i Brøndby. Superspændende emne.
                Mvh pnl
                Per Steffensen. Tja, jeg aner ikke hvad han kan, men jeg har det altså sådan at jeg nærmest ikke orker mere af Troels B i OB.

                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                  I nedtakten efter OB-FCN blev mulige emner diskuteret. Flemming Poulsen mente, at Troels B var et oplagt emne, medens Morten B udtrykte, at han ikke var sikker på, at Troels B var interesseret. I så fald mente han, at "superagent" og eks OB`er Per Steffensen med et fantastisk netværk var et oplagt emne. Han nævnte også, at Per S havde været inde i billedet til samme stilling i Brøndby. Superspændende emne.
                  Mvh pnl
                  Per Steffensens fodboldnetværk må ganske rigtigt være KÆMPEstort, så det er da klart noget der kvalificere ham til jobbet. Han var i OB 1991-92, og spillede i omegnen af 40 kampe. Han må absolut være et emne hvis han har lyst til at prøve kræfter med jobbet - han er sandsynligvis ikke så stærk til kommunikation som TB, men hvis fagligheden er på toppen kan mindre end det være nok.

                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Per Steffensens fodboldnetværk må ganske rigtigt være KÆMPEstort, så det er da klart noget der kvalificere ham til jobbet. Han var i OB 1991-92, og spillede i omegnen af 40 kampe. Han må absolut være et emne hvis han har lyst til at prøve kræfter med jobbet - han er sandsynligvis ikke så stærk til kommunikation som TB, men hvis fagligheden er på toppen kan mindre end det være nok.
                    https://www.bt.dk/fodbold/dansk-supe...roemmescenarie
                    Per Steffensen lyder spændende, han kender gamet og må have et stort netværk. Artiklen her er fra sidste år, og det lyder som om han vil flytte sit firma til DK.
                    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                    Comment


                      Nu ved jeg ikke om Morten Bruun "ved noget", men Per Steffensen lyder superspændende.

                      Bliver det Troels, så ja jo velkommen til, men jeg skal se nogen konkrete gode handler og beslutninger af Troels, inden jeg slapper af. Han er verdensmester i pressehåndtering og kommunikation, men der skal mere til.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                        Nu ved jeg ikke om Morten Bruun "ved noget", men Per Steffensen lyder superspændende.

                        Bliver det Troels, så ja jo velkommen til, men jeg skal se nogen konkrete gode handler og beslutninger af Troels, inden jeg slapper af. Han er verdensmester i pressehåndtering og kommunikation, men der skal mere til.
                        Uden at kende noget til vores transferbudget, kunne jeg forestille mig at Per Steffensen i givet fald, vil forlange nogle større økonomiske muskler at gøre med, i forhold til hvad JH kunne bruge. Det er så et spørgsmål om Thorborg/bestyrelsen, er villige til det ? Tænker også at han er nød til at gå ned i løn, i forhold til agent jobbet. Spændende om OB tør tænke en smule ud af Boxen.
                        Last edited by sinus; 31-10-2019, 16:38.
                        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                        Comment


                          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ortsdirektoer/
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...-af-ob-rygter/
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Sjovt at man ikke er skarp nok til at spørge om et Manager job som man ser i England kan komme på tale

                              Comment


                                Haysen ville givet tage til OB pronto, hvis OB vil det. Spørgsmålet er, om han har de kontakter, som OB efterspørger. Haysen er en jysk krejler - ligesom JH - der er vant til at skulle få meget ud af lidt; men det virker ikke på mig som om, han har et specielt spændende netværk. Men han ville sikkert score noget højere end JH på det parameter, som hedder kommunikation. Og det er jo vigtigt at sprotsdirektøren kan tale, kan jeg forstå. Jeg er ikke helt klar over, hvor mange points det giver i tabellen eller hvor mange gode spillere, der bringer til OB, men der lader til at være konsensus om, at kommunikation er vigtigt. Det kan Haysen helt sikkert finde ud af.

                                Comment

                                Working...
                                X