Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny sportsdirektør

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Ja han brugte mange penge men lavede også en del gode salg. Jeg er stadig ikke overbevist om at han overskred budgetterne. Regnskaberne var vel ikke værre dengang end de er nu?
    At han ikke ville forlænge med LO er et kæmpe plus, mener LO skulle have været fyret straks efter nederlaget til FCK i dec 2009.
    At nævne Kim Brink som en mulighed som Sportsdirektør igen er da en joke...
    Den nuværende ledelse vil aldrig se ham som en afløser for JH, det har han selv ødelagt i sin tid, desuden var han nok for længst blevet hentet til en anden Superliga klub som Sportsdirektør, hvis han skulle være så kompetent som nogen herinde mener.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

      At nævne Kim Brink som en mulighed som Sportsdirektør igen er da en joke...
      Den nuværende ledelse vil aldrig se ham som en afløser for JH, det har han selv ødelagt i sin tid, desuden var han nok for længst blevet hentet til en anden Superliga klub som Sportsdirektør, hvis han skulle være så kompetent som nogen herinde mener.
      Det har du ret i og der kan vel næppe være to meninger derom
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

        At nævne Kim Brink som en mulighed som Sportsdirektør igen er da en joke...
        Den nuværende ledelse vil aldrig se ham som en afløser for JH, det har han selv ødelagt i sin tid, desuden var han nok for længst blevet hentet til en anden Superliga klub som Sportsdirektør, hvis han skulle være så kompetent som nogen herinde mener.
        Alt for mange skeletter....

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          Alt for mange skeletter....
          Hvad er det for skeletter han har, som f.eks. Troels Bech eller JH ikke har? Du er nødt til at uddybe et så unuanceret indlæg.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

            At nævne Kim Brink som en mulighed som Sportsdirektør igen er da en joke...
            Den nuværende ledelse vil aldrig se ham som en afløser for JH, det har han selv ødelagt i sin tid, desuden var han nok for længst blevet hentet til en anden Superliga klub som Sportsdirektør, hvis han skulle være så kompetent som nogen herinde mener.
            Kim Brink er en af de mest passionerede, engagerede og fodboldfagligt kloge personer der har været i OB så at kalde en ansættelse af ham for en joke synes jeg er overdrevet, men overdrivelse har det jo med at fremme forståelsen ;-) Kim Brink har haft sin tid i OB både som ungdomstræner, cheftræner og sportsdirektør og det var en fest hele vejen igennem bl.a. kulminerende med miraklet i Madrid. For min skyld måtte han meget gerne få en rolle i klubben igen ligesom Lars Høgh også altid er velkommen i mit univers, men jeg mener heller ikke sportsdirektørjobbet ligger til højrebenet for nogen af dem på nuværende tidspunkt.
            Personligt mener jeg vi skal gå efter Troels Bech.

            Comment


              #66
              KB havde jo også et helt andet budget at lege med da Thorborg jo dengang åbnede op for pengepungen. Så klart han kunne hente større profiler. Efter KB blev afsat lukkede Thorborg jo Kassen i. Om man kan lide JH eller ej har han jo ikke haft mange penge at gøre godt med

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                Hvad er det for skeletter han har, som f.eks. Troels Bech eller JH ikke har? Du er nødt til at uddybe et så unuanceret indlæg.
                Nej, det bliver for personligt. Men tror Chuck m.fl. ved hvad jeg mener....

                Undrer mig meget, at du som selvudnævnt OB-orakel ikke ved, hvad der tales om.... men sådan er der så meget

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                  Nej, det bliver for personligt. Men tror Chuck m.fl. ved hvad jeg mener....

                  Undrer mig meget, at du som selvudnævnt OB-orakel ikke ved, hvad der tales om.... men sådan er der så meget
                  Hvor har jeg skrevet, at jeg er OB-orakel? Kan du ikke skrive andet end tilsvininger?

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                    KB havde jo også et helt andet budget at lege med da Thorborg jo dengang åbnede op for pengepungen. Så klart han kunne hente større profiler. Efter KB blev afsat lukkede Thorborg jo Kassen i. Om man kan lide JH eller ej har han jo ikke haft mange penge at gøre godt med
                    Det har du muligvis ret i. Jeg ved ikke hvornår det blev besluttet at forretningen skulle bruge færre penge. Måske var det allerede under Poul Hansen. Men faktum er at JH kun har leveret placering i forhold til vores spillerbudget et år. Det har jeg stadig svært ved, at se er nogen succes.

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                      Det har du muligvis ret i. Jeg ved ikke hvornår det blev besluttet at forretningen skulle bruge færre penge. Måske var det allerede under Poul Hansen. Men faktum er at JH kun har leveret placering i forhold til vores spillerbudget et år. Det har jeg stadig svært ved, at se er nogen succes.
                      Det blev det vel i forbindelse med fyringen af de tre .. der blev det meldt ud at man skulle en anden vej .. det tog så lang tid at finde ud af hvad den vej skulle være og endnu længere at ansætte en til at gøre det ..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                        Det blev det vel i forbindelse med fyringen af de tre .. der blev det meldt ud at man skulle en anden vej .. det tog så lang tid at finde ud af hvad den vej skulle være og endnu længere at ansætte en til at gøre det ..
                        Jeg tror vi har en tendens til at skabe mening retrospektivt. Der var ikke nogen forkromet plan ved fyringen af de tre. De flakkende prioriteringer efterfølgende viste det med al tudelighed. Vi købte spillere, der var vanvittigt dyre i årene efter.

                        Comment


                          #72
                          Superliga XL gætter på Troels Bech bliver ny sportsdirektør i Odense. Så kan vi stryge ham af listen. De mente desuden det er uambitiøst at gå efter top 6 for en klub som OB. Målet bør hver sæson hedde top 4.

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            Superliga XL gætter på Troels Bech bliver ny sportsdirektør i Odense. Så kan vi stryge ham af listen. De mente desuden det er uambitiøst at gå efter top 6 for en klub som OB. Målet bør hver sæson hedde top 4.
                            Lyder sgu meget fornuftigt i mine ører

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Superliga XL gætter på Troels Bech bliver ny sportsdirektør i Odense. Så kan vi stryge ham af listen. De mente desuden det er uambitiøst at gå efter top 6 for en klub som OB. Målet bør hver sæson hedde top 4.
                              Hvad mener du med, så kan vi stryge ham af listen?
                              Top 4 bliver også meget lettere, hvis vi får en sportsdirektør som er bedre til at ramme plet, glæder mig efter 7 spildte år.

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                                Hvad mener du med, så kan vi stryge ham af listen?
                                Top 4 bliver også meget lettere, hvis vi får en sportsdirektør som er bedre til at ramme plet, glæder mig efter 7 spildte år.
                                Gætter på det er en hentydning til at de aldrig rammer plet med forudsigelser...

                                Comment

                                Working...
                                X