Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny sportsdirektør

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Har først hørt interviewet nu men finder det lidt skræmmende at BW skal være ejer af strukturen og processerne herunder handel med spillerne men først nu skal til at finde ud af hvordan den skal være ... det lyder ikke som om han har fået nøglerne af Sportsudvalget .. og så kunne der godt være spurgt mere ind til transfers ... det er sq da det fans er interesseret i, i denne måned .. hvem gør hvad .. ud over at MH referere til ham .. .
    Og så at han ikke oplever at der er en beslutningsstruktur ... lyder som om der er meget at arbejde med ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Jeg er (næsten) helt sikker på, at BW henviser til træningsanlægget og ikke stadion.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

        Jeg ved ikke om med 'arena' at han mente banen udelukkede, måske?
        Han snakkede bare også om nyt klubhus, så jeg tolkede det som stadion, men måske jeg tager fejl.

        Comment


          Arena på svensk er det samme som et overdækket stadion.

          Eksempelvis Friends Arena og Tele2 Arena i Stockholm samt Malmö Arena (Ishockey)

          Comment


            Men det er jo åbenlyst ikke stadion, han taler om, men træningsanlægget med klubhuset (det nye superligahus).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Har først hørt interviewet nu men finder det lidt skræmmende at BW skal være ejer af strukturen og processerne herunder handel med spillerne men først nu skal til at finde ud af hvordan den skal være ... det lyder ikke som om han har fået nøglerne af Sportsudvalget .. og så kunne der godt være spurgt mere ind til transfers ... det er sq da det fans er interesseret i, i denne måned .. hvem gør hvad .. ud over at MH referere til ham .. .
              Og så at han ikke oplever at der er en beslutningsstruktur ... lyder som om der er meget at arbejde med ..
              Kan godt frygte at vores konstruktion med det der sportsudvalg kan spænde ben for selv den bedste sportsdirektør. Håber BW har pondus og mandat til at gøre op med alt det i OB organisationen som gør at vi træder vande både sportsligt og økonomisk imens vores konkurrenter distancerer os på alle parametre. Der er blevet snakket meget og nu skal der også snart noget seriøs handling til.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                Kan godt frygte at vores konstruktion med det der sportsudvalg kan spænde ben for selv den bedste sportsdirektør. Håber BW har pondus og mandat til at gøre op med alt det i OB organisationen som gør at vi træder vande både sportsligt og økonomisk imens vores konkurrenter distancerer os på alle parametre. Der er blevet snakket meget og nu skal der også snart noget seriøs handling til.
                Jeg troede bare at lige præcis det område var afklaret … skræmmende …
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Har aldrig helt forstået ideen med det udvalg. Det virker lidt som om at OB giver nøglerne til pengene, men sportschefen skal lige runde udvalget hver gang, er det ikke en hæmsko for os ? Er vi den eneste klub i DK der har den konstruktion? Håber BW er den der kan ændre det

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                    Jeg troede bare at lige præcis det område var afklaret … skræmmende …
                    Enig.
                    Håber BW er manden der kan få vendt skuden (supertanker).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                      Men det er jo åbenlyst ikke stadion, han taler om, men træningsanlægget med klubhuset (det nye superligahus).
                      Det ville i så fald være mærkeligt at nævne begge dele i en opremsning.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Brians Se indlæg
                        Har aldrig helt forstået ideen med det udvalg. Det virker lidt som om at OB giver nøglerne til pengene, men sportschefen skal lige runde udvalget hver gang, er det ikke en hæmsko for os ? Er vi den eneste klub i DK der har den konstruktion? Håber BW er den der kan ændre det
                        OB er nok den eneste klub med et sportsudvalg med en bestyrelsesformand for enden men andre klubber har givetvis et sportsudvalg med kun den daglige drift hvor der er penge nok så det er fagligheden der er i højsæde og andre en bestyrelse der træffer de økonomiske beslutninger ved spillerhandel da økonomien er i højsæde.
                        I OB virker det som om man har sat sig mellem to stole for at få det bedste af to verdener men måske er det reelt en hæmsko .. i hvert fald har man jo ikke brugt pengene ordentligt hvilket man har indrømmet ..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                          Det ville i så fald være mærkeligt at nævne begge dele i en opremsning.
                          Jeg har lige genset, og det kan du have en pointe i. Jeg kan bare ikke tro, at han er så misinformeret om stadionplanerne?

                          Comment


                            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...det-paa-balkan
                            Det sentimentale er at spillerne næppe spiller 200 kampe for OB, som JJ og JT. Vi nærmere os vel noget FCN light.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...det-paa-balkan
                              Det sentimentale er at spillerne næppe spiller 200 kampe for OB, som JJ og JT. Vi nærmere os vel noget FCN light.
                              Muligt. Men det giver mening og jeg kan lide hvad jeg hører
                              Men resultaterne skal jo følge med. Det bliver nok udfordringen

                              Men det kunne da godt lyde som om at Tobias Slotsager er i truppen inden næste sæson

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Muligt. Men det giver mening og jeg kan lide hvad jeg hører
                                Men resultaterne skal jo følge med. Det bliver nok udfordringen

                                Men det kunne da godt lyde som om at Tobias Slotsager er i truppen inden næste sæson
                                Jeg har læst interviewet i Tipsbladet - og er usikker. Han fremhæver muligheden for at gøre en 16-årig til anfører og rygnummer 10 og så spille 10 kampe og blive solgt. Og at der skal være et meget større flow af spillere, der kommer og går. Og at lykken skal være at en af vore ender i Bayern M.
                                Det er måden at få tjent flere penge på, siger han. Og, ja det lyder lidt FCN. Men personligt frygter jeg at det vil koste fans, hvis det ikke giver topplacering. Og måske alligevel.

                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X