Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny sportsdirektør

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Ja da… Masser
    som jeg har skrevet før, om så BW kom ridende på en hvid hest, så tror jeg ikke han ændrer noget som helst.

    Magten ligger stadig i den sportslige ledelse. Men vi kan da håbe.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Også det jeg håber. Men ikke det der blev sagt desværre
      Øv øv .. jeg må høre SFÅ i eftermiddag og gøre min egen erfaring og søge efter det der kan tolkes positivt.

      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Vi sætter hele tiden vores lid til en frelser, men når strukturen ikke fungerer (den øverste sportslige ledelse), så nytter det intet. Og den øverste sportslige ledelse fungerer ikke i OB.

        Vi må se, hvad der sker med BW.
        Under alle omstændigheder trænger arbejdsgangene til at blive mere professionelle. Nogle af de ting, BW siger i SFÅ, bekræfter billeder af en klub uden styr på fundamentale ting på ledelsesgangen.
        Last edited by Jungledyret; 16-01-2022, 09:18.

        Comment


          Altså jeg tænker at grunden til at vi ansætter en som BW er vel at man vil forsøge at gøre noget ved de indre linjer? For ellers giver det jo ikke mening at man ansætter en som BW når MH er ansat! Vi kan jo godt være enige om at MH ikke evner opgaven men det er trods alt voldsomt at have dem begge ansat i mine øjne hvis ikke der ligger mere bagved denne ansættelse?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

            som jeg har skrevet før, om så BW kom ridende på en hvid hest, så tror jeg ikke han ændrer noget som helst.

            Magten ligger stadig i den sportslige ledelse. Men vi kan da håbe.
            Ja det kunne tyde på, desværre, at BW bliver endnu én i rækken af rigmandens mange nikkedukker, som måske fungerer når man driver hotel og leasing virksomhed, men ikke i en fodboldklub.

            Det er som om Niels Thorborg tror, at man bare skal blive ved med at ansætte kransekagefigurer så ændrer alting sig til det bedre. I mellemtiden forbliver selve kagen en tør, smagløs omgang, som om den rent bogstaveligt har ligget frit fremme siden 2011.

            Men man har virkelig lov til at håbe at der kommer en bedre kage. Jeg tvivler og forbliver tvivler indtil tingene rent faktisk har ændret sig. Det synes jeg, igen, ALLE bør gøre. Benefit of the doubt fordrer at virkeligheden rent faktisk har haft bare en flig af realiteter bag sig.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

              Ja det kunne tyde på, desværre, at BW bliver endnu én i rækken af rigmandens mange nikkedukker, som måske fungerer når man driver hotel og leasing virksomhed, men ikke i en fodboldklub.

              Det er som om Niels Thorborg tror, at man bare skal blive ved med at ansætte kransekagefigurer så ændrer alting sig til det bedre. I mellemtiden forbliver selve kagen en tør, smagløs omgang, som om den rent bogstaveligt har ligget frit fremme siden 2011.

              Men man har virkelig lov til at håbe at der kommer en bedre kage. Jeg tvivler og forbliver tvivler indtil tingene rent faktisk har ændret sig. Det synes jeg, igen, ALLE bør gøre. Benefit of the doubt fordrer at virkeligheden rent faktisk har haft bare en flig af realiteter bag sig.

              MvH ChrisOB
              Men hvad forventer du så? En udenlandsk ejer? For jeg vil personligt langt hellere have Niels end at vi laver en sønderjyske eller Esbjerg

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                Ja det kunne tyde på, desværre, at BW bliver endnu én i rækken af rigmandens mange nikkedukker, som måske fungerer når man driver hotel og leasing virksomhed, men ikke i en fodboldklub.

                Det er som om Niels Thorborg tror, at man bare skal blive ved med at ansætte kransekagefigurer så ændrer alting sig til det bedre. I mellemtiden forbliver selve kagen en tør, smagløs omgang, som om den rent bogstaveligt har ligget frit fremme siden 2011.

                Men man har virkelig lov til at håbe at der kommer en bedre kage. Jeg tvivler og forbliver tvivler indtil tingene rent faktisk har ændret sig. Det synes jeg, igen, ALLE bør gøre. Benefit of the doubt fordrer at virkeligheden rent faktisk har haft bare en flig af realiteter bag sig.

                MvH ChrisOB


                Historien kort fortalt:

                2011- https://sport.tv2.dk/fodbold/2011-11...ansen-i-topjob

                2012- https://www.bt.dk/fodbold/officielt-...y-traener-i-ob

                https://sport.tv2.dk/fodbold/2012-01...r-christiansen


                2013- https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...cle3981598.ece

                2014- https://sport.tv2.dk/fodbold/2014-10...erste-traening

                https://www.tv2nord.dk/nordjylland/k...-ny-ob-traener


                2015- https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...malt-kan-hente



                2016- https://sport.tv2.dk/fodbold/2016-01...ofil-i-rusland

                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...henter-jonsson

                2017- https://www.tv2fyn.dk/odense/nicklas...-ob-til-sommer

                2018- https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/fellah...aa-lejeaftale/

                https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...-ny-ob-traener

                https://www.berlingske.dk/sport/ob-k...varende-mestre

                2019- https://www.tv2fyn.dk/odense/obs-nye...e-i-bedre-form

                2020- https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-henter-mart-lieder-nu/

                2021- https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/bashki...ur-til-odense/ Og giver ham nr 12 fordi der ik var andre ledige numre :-)

                https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/klubbe...ning-mod-2026/


                https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/andrea...ftraener-i-ob/

                https://sport.tv2.dk/fodbold/2021-07...dbolddirektoer

                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                  Men hvad forventer du så? En udenlandsk ejer? For jeg vil personligt langt hellere have Niels end at vi laver en sønderjyske eller Esbjerg
                  At man foretrækker det ene onde fremfor det andet betyder ikke ret meget for kategoriseringen af OSE og Niels Thorborg som det ene af de to onder. At jeg er imod Niels Thorborg og OSE betyder ikke at jeg så foretrækker det, der sker i Esbjerg og SønderjyskE. Desuden ved du ikke, endnu, om det der sker i Esbjerg og SønderjyskE er en permanent størrelse; det kan sagtens være en "ned og ramme bunden, før opstigningen begynder" slags ting.

                  Jeg siger til dig, at effekten af det Niels Thorborg gør i OB, rent faktisk sagtens kan ende som det i øjeblikket gør med Esbjerg og SønderjyskEs situation. Før eller siden kan fundamentet sagtens krakelere, og du kan stå ii en situation, hvor vi render rundt og spiller udekamp mod Jammerbugt, mens Esbjerg og SønderjysKE stiller op i Parken imod FCK. Det er det, jeg ikke vil udelukke, fordi jeg finder kontruktionen i de sportslige beslutninger i OB så dysfunktionel, at mens Esbjerg og SønderjyskE tilsyneladende, måske, har valgt øjeblikkelig nedbrydning, så er vi, måske på den langsomme af slagsen; hvor sekundaplaceringer (uden nedrykning) hvert år koster både økomomi og transfermæssig handlekraft, der betyder at vi før eller senere rykker ned.

                  Ikke at jeg for alvor tror på, at det sker; men det kan ikke udelukkes. I mellemtiden vil jeg, igen, slå på tromme for at det værste, der kan ske for en fodboldklub, det er at blive ligegyldig. Ligegyldig for medier, for sponsorer, for spillere og for fans. I den henseende så er livet som permanent "for god til at rykke ned, for dårlig til at komme i top"-klub lige præcis den gift, der ender med at gøre vores klub til en fodboldmæssig zombie. Hvor vi render rundt som en slags levende død. Man kan sagtens foretrække dette fremfor ren korporlig død, men det er vel stadig en slags onde, man helst vil undgå. Og det er dét som Niels Thorborgs OB er; En fodboldmæssig zombie. Og det tror jeg, skyldes konstruktionen, hvor en forretningsmand, der knap nok vidste, at der var to halvlege i en fodboldkamp, da han engagerede sig i en fodboldklub, bestemmer alt for meget og placerer sig selv øverst i sportsudvalget.

                  Så at du foretrækker Niels Thorborg, det ændrer ikke en døjt på at det nuværende, indtil videre, har vist sig at være et onde. Et onde at foretrække fremfor det andet, men stadig et onde. Jeg forventer absolut intet. Jeg frygter en masse, hvis det kan hjælpe? Belært af erfaring frygter jeg at BW bliver endnu én i rækken af ansættelser i og omkring klubben og truppen OB, der ender med ikke at rykke os ud af stedet. Og jo længere tid, der går med dét, at vi vader og vader på det samme sted, jo større bliver sandsynligheden for at det vi har i gang i er en langsom død, fremfor en hurtig én.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                    Men hvad forventer du så? En udenlandsk ejer? For jeg vil personligt langt hellere have Niels end at vi laver en sønderjyske eller Esbjerg
                    Eller en Benham som har hjulpet Herning til at blive mesterklub?

                    Hvorfor altid den skræmme kampagne når der skal argumenteres for at vi enten køber elendigt ind, eller man ønsker en ændring i ledelsen?

                    Ejeren må gerne være Thorborg, han skal bare lære at overdrage ansvaret til folk med erfaring og forstand.

                    Det vigtigste for mig er troværdighed, så er jeg sgu ligeglad med at vi bliver nr 9. Jeg får kvalme hvergang OB kommer med deres urealistiske udmeldinger om hvor ambitiøse de er. Jeg bliver irriteret når OB henter en eller anden middelmådig overskudsspiller i Herning, eller en random spiller i Haderslev som har præsteret en enkelt god sæson, og præsenterer den som store profiler.
                    Jeg hader når unge spillere må sidde på bænken og se Kløve, Lund og andre få uendelig mange kampe uden hverken resultater eller fremgang.

                    Jeg Blev rasende da først JH og siden Drachmann gik ud og nedgjorde os fans med bebrejdelsen om gor høje forventninger.


                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Det er sådan lidt en "rædselskabinet" af mere eller mindre mislykkede beslutninger, og så er det endda kun et lille udpluk. Men hey hvis man foretrækker at tro at man for hver sæson bare kan trykke på en knap, og så er alle de beslutninger og de sekundære placeringer, som de har affødt "glemt", så er det jo dét. Jeg har masser af håb; og stadig masser af passion at give af, men absolut ingen tiltro til de samme folk, der har stået bag både disse og alle de andre beslutninger, som der er blevet foretaget i denne klub, siden den blev fortæret af Odense Sport Og Event.

                      Jeg vil overbevises af virkeligheden - ikke af CVer og ord.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                        Eller en Benham som har hjulpet Herning til at blive mesterklub?

                        Hvorfor altid den skræmme kampagne når der skal argumenteres for at vi enten køber elendigt ind, eller man ønsker en ændring i ledelsen?

                        Ejeren må gerne være Thorborg, han skal bare lære at overdrage ansvaret til folk med erfaring og forstand.

                        Det vigtigste for mig er troværdighed, så er jeg sgu ligeglad med at vi bliver nr 9. Jeg får kvalme hvergang OB kommer med deres urealistiske udmeldinger om hvor ambitiøse de er. Jeg bliver irriteret når OB henter en eller anden middelmådig overskudsspiller i Herning, eller en random spiller i Haderslev som har præsteret en enkelt god sæson, og præsenterer den som store profiler.
                        Jeg hader når unge spillere må sidde på bænken og se Kløve, Lund og andre få uendelig mange kampe uden hverken resultater eller fremgang.

                        Jeg Blev rasende da først JH og siden Drachmann gik ud og nedgjorde os fans med bebrejdelsen om gor høje forventninger.

                        Fordi det er "optimisternes" eneste våben i arsenalet, når de nægter at forholde sig til "pessimisternes" pointer, fordi de er mere træt af pessimismen fremfor den korporlige virkelighed.

                        MvH ChrisOB


                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                          At man foretrækker det ene onde fremfor det andet betyder ikke ret meget for kategoriseringen af OSE og Niels Thorborg som det ene af de to onder. At jeg er imod Niels Thorborg og OSE betyder ikke at jeg så foretrækker det, der sker i Esbjerg og SønderjyskE. Desuden ved du ikke, endnu, om det der sker i Esbjerg og SønderjyskE er en permanent størrelse; det kan sagtens være en "ned og ramme bunden, før opstigningen begynder" slags ting.

                          Jeg siger til dig, at effekten af det Niels Thorborg gør i OB, rent faktisk sagtens kan ende som det i øjeblikket gør med Esbjerg og SønderjyskEs situation. Før eller siden kan fundamentet sagtens krakelere, og du kan stå ii en situation, hvor vi render rundt og spiller udekamp mod Jammerbugt, mens Esbjerg og SønderjysKE stiller op i Parken imod FCK. Det er det, jeg ikke vil udelukke, fordi jeg finder kontruktionen i de sportslige beslutninger i OB så dysfunktionel, at mens Esbjerg og SønderjyskE tilsyneladende, måske, har valgt øjeblikkelig nedbrydning, så er vi, måske på den langsomme af slagsen; hvor sekundaplaceringer (uden nedrykning) hvert år koster både økomomi og transfermæssig handlekraft, der betyder at vi før eller senere rykker ned.

                          Ikke at jeg for alvor tror på, at det sker; men det kan ikke udelukkes. I mellemtiden vil jeg, igen, slå på tromme for at det værste, der kan ske for en fodboldklub, det er at blive ligegyldig. Ligegyldig for medier, for sponsorer, for spillere og for fans. I den henseende så er livet som permanent "for god til at rykke ned, for dårlig til at komme i top"-klub lige præcis den gift, der ender med at gøre vores klub til en fodboldmæssig zombie. Hvor vi render rundt som en slags levende død. Man kan sagtens foretrække dette fremfor ren korporlig død, men det er vel stadig en slags onde, man helst vil undgå. Og det er dét som Niels Thorborgs OB er; En fodboldmæssig zombie. Og det tror jeg, skyldes konstruktionen, hvor en forretningsmand, der knap nok vidste, at der var to halvlege i en fodboldkamp, da han engagerede sig i en fodboldklub, bestemmer alt for meget og placerer sig selv øverst i sportsudvalget.

                          Så at du foretrækker Niels Thorborg, det ændrer ikke en døjt på at det nuværende, indtil videre, har vist sig at være et onde. Et onde at foretrække fremfor det andet, men stadig et onde. Jeg forventer absolut intet. Jeg frygter en masse, hvis det kan hjælpe? Belært af erfaring frygter jeg at BW bliver endnu én i rækken af ansættelser i og omkring klubben og truppen OB, der ender med ikke at rykke os ud af stedet. Og jo længere tid, der går med dét, at vi vader og vader på det samme sted, jo større bliver sandsynligheden for at det vi har i gang i er en langsom død, fremfor en hurtig én.

                          MvH ChrisOB
                          Fra FCK- Light til Horsens look-alike.

                          Der er noget som er værre end at blive en ligegyldig klub, det er at blive en ligegyldig klub uden troværdighed.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                            Fra FCK- Light til Horsens look-alike.

                            Der er noget som er værre end at blive en ligegyldig klub, det er at blive en ligegyldig klub uden troværdighed.
                            Nu er det som oftest sådan, at dem som bliver ligegyldige, de er blevet ligegyldige p.g.a manglen på troværdighed. Folk falder fra, hvis det eneste man har at tilbyde det er floskler og et udvidet fanområde på en endetribune, der bærer navnet på dén mand, der revolutionerede klubben Odense Boldklub mere end de nuværende nogensinde, desværre, kommer til at gøre.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                              Det er sådan lidt en "rædselskabinet" af mere eller mindre mislykkede beslutninger, og så er det endda kun et lille udpluk. Men hey hvis man foretrækker at tro at man for hver sæson bare kan trykke på en knap, og så er alle de beslutninger og de sekundære placeringer, som de har affødt "glemt", så er det jo dét. Jeg har masser af håb; og stadig masser af passion at give af, men absolut ingen tiltro til de samme folk, der har stået bag både disse og alle de andre beslutninger, som der er blevet foretaget i denne klub, siden den blev fortæret af Odense Sport Og Event.

                              Jeg vil overbevises af virkeligheden - ikke af CVer og ord.

                              MvH ChrisOB

                              Vi er helt enige.

                              Alle nævnte handler har bidraget til at give OB ledelsen ro til ar forblive i ligegyldighedens dødvande. De er så rigeligt tilfredse med at undgå nedrykning, med de er også klar over at det udadtil skal se ud som om der handles ambitiøst.

                              Når de skal sælge en vaskemaskine, så er vil det ikke sælge ret meget, hvis de siger den kan centrifugere med 300 omdrejninger.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Der er godt nok nogle ting, der undrer mig:
                                BW siger i et interview, at han refererer til Enrico i det daglige, og Thorborg ved tranfers.
                                Og straks er hele forum oppe at køre.
                                Siden hvornår har "referere til" været samme som at skulle spørge om lov til alt?
                                Hvordan skal Thorborg egentlig få at vide, hvilke spillere, vi har i klubben, hvis ingen skal referere til ham? Skal han spørge en eller anden tilfældig, når han sidder i lounchen til første kamp? - eller læse med på debatforum, som alle andre?
                                Og hvordan kan det egentlig være, at det er lykkedes OB, at tiltrække en kapacitet, som BW? - Hvorfor gider han overhovedet være i OB, når han tilsyneladende ikke har nogen beføjelser?
                                Og hvorfor gider Thorborg egentlig betale for BW. Han er jo kendt som en rimelig succesfuld forretningsmand. Burde han så ikke kunne finde en, der var billigere i løn, når det alligevel ikke er meningen han skal have noget ansvar?
                                Thorborg bestemmer jo alligevel alt om, hvilke spillere, vi skal købe og sælge, og Enrico bestemmer alt andet...
                                Last edited by Henning001; 16-01-2022, 12:39.

                                Comment

                                Working...
                                X