Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg

    Og det eneste han så er sulten efter er; 1. Et godt betalt job 2; Transfermarkedet er smadret og med han skadehistorik denne sommer er han ret uinteressant for mange klubber..

    Jeg var ikke med da Daniel spillede for os, men en spiller der på knap 20 dage ændret holdning til at komme tilbage er i min optik IKKE sulten nok og vi bør derfor kigge andre veje.

    Jeg synes faktisk at vi er dækket ok ind i forsvaret, men midtbanen og angrevet(specielt) skal godt nok vågne op når bolden ruller igen
    Tror de fleste undervurderer det OB dna DH vil bringe med sig. Så mange har vi heller ikke i klubben. Den slags kan være uvurderligt for en klub som vores.
    Hans lederskab vil uden tvivl opveje de eventuelle mangler han kan have. Forventer ikke at få en landsholdskandidat hjem, men mindre kan også gøre det. Han burde være mere end rigeligt god til vores ambition om Top 6

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Tror de fleste undervurderer det OB dna DH vil bringe med sig. Så mange har vi heller ikke i klubben. Den slags kan være uvurderligt for en klub som vores.
      Hans lederskab vil uden tvivl opveje de eventuelle mangler han kan have. Forventer ikke at få en landsholdskandidat hjem, men mindre kan også gøre det. Han burde være mere end rigeligt god til vores ambition om Top 6
      Jeg betvivler ikke hans OB-DNA på nogen måde. Og jeg forventer ej heller en landsholdsspiller, men jeg synes vi har set rigeligt med middelmådighed og spillere der ikke kan komme andre steder end “hjem”. I min optik bør vi være bedre end det og man bør have også stille efter mere kvalitet, hvis man mener det seriøst med top 6. MH bør fokusere på noget kvalitet til midtbanen og så få sparket liv i vores angribere.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg

        Og det eneste han så er sulten efter er; 1. Et godt betalt job 2; Transfermarkedet er smadret og med han skadehistorik denne sommer er han ret uinteressant for mange klubber..

        Jeg var ikke med da Daniel spillede for os, men en spiller der på knap 20 dage ændret holdning til at komme tilbage er i min optik IKKE sulten nok og vi bør derfor kigge andre veje.

        Jeg synes faktisk at vi er dækket ok ind i forsvaret, men midtbanen og angrevet(specielt) skal godt nok vågne op når bolden ruller igen
        Nur er det en særlig situation og der kan vel forændres planer og så kan man vel beslutte sig at komme hjemme tidligere end planlagt før. Han sagde altid at han drømmer om at komme tilbage til OB én dag fordi det er hans hjerteklub. Daniel havde altid et stort OB-hjerte, det kunne man se og høre, på banen og når han udtalte sig om klubben, man kunne føle begejstringen han havde for OB og at han var en ægte OB-dreng.
        Som ung gut gjorde han det virkeligt hæderligt i et sejlende hold. Talentet var stort og indstilling den rigtige. En midtforsvarer som var rigtig god ven med bolden. Kan god huske dagen nyheden kom om DHs skifte til Basel og hvor bekymret jeg var at han forlod OB men at jeg glædede mig også meget for ham. Stemningen var helt klar ikke "farvel" men "på gensyn".
        Hvis han kommer tilbage nu med international erfaring med lederevner og stor potentiale som kulturbærer ( og de manglede vi meget de sidste år) så ville det være fantastisk. En 3-mand-forsvarskæde med Larsen, Tverskov og Høegh ville vel gøre hele ligaen misundelig. Og hvis Tverskov skulle skifte så har vi erstatningen allerede der. Håber MH tager telefonen og ringer og går all-in at hente Daniel Høegh hjemme.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg

          Jeg betvivler ikke hans OB-DNA på nogen måde. Og jeg forventer ej heller en landsholdsspiller, men jeg synes vi har set rigeligt med middelmådighed og spillere der ikke kan komme andre steder end “hjem”. I min optik bør vi være bedre end det og man bør have også stille efter mere kvalitet, hvis man mener det seriøst med top 6. MH bør fokusere på noget kvalitet til midtbanen og så få sparket liv i vores angribere.
          Er meget enig i det du generelt skriver. Jeg tror bare at i DH vi vil få en kulturbærer der bringer så meget mere end lige en god præstation hver weekend.
          Hvis en spiller som ham bliver mulig i en alder af 29 år og skadesfri er det bare med at slå til.

          Men ja. Vi mangler godt nok lige den midtbanespiller der gør forskellen

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

            Nur er det en særlig situation og der kan vel forændres planer og så kan man vel beslutte sig at komme hjemme tidligere end planlagt før. Han sagde altid at han drømmer om at komme tilbage til OB én dag fordi det er hans hjerteklub. Daniel havde altid et stort OB-hjerte, det kunne man se og høre, på banen og når han udtalte sig om klubben, man kunne føle begejstringen han havde for OB og at han var en ægte OB-dreng.
            Som ung gut gjorde han det virkeligt hæderligt i et sejlende hold. Talentet var stort og indstilling den rigtige. En midtforsvarer som var rigtig god ven med bolden. Kan god huske dagen nyheden kom om DHs skifte til Basel og hvor bekymret jeg var at han forlod OB men at jeg glædede mig også meget for ham. Stemningen var helt klar ikke "farvel" men "på gensyn".
            Hvis han kommer tilbage nu med international erfaring med lederevner og stor potentiale som kulturbærer ( og de manglede vi meget de sidste år) så ville det være fantastisk. En 3-mand-forsvarskæde med Larsen, Tverskov og Høegh ville vel gøre hele ligaen misundelig. Og hvis Tverskov skulle skifte så har vi erstatningen allerede der. Håber MH tager telefonen og ringer og går all-in at hente Daniel Høegh hjemme.
            Meget enig. Vi må se hvad midlerne rækker til i disse tider. Svært at sige om vi kan komme af med Marco Lund så der bliver lidt luft i lønbudgettet

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Er meget enig i det du generelt skriver. Jeg tror bare at i DH vi vil få en kulturbærer der bringer så meget mere end lige en god præstation hver weekend.
              Hvis en spiller som ham bliver mulig i en alder af 29 år og skadesfri er det bare med at slå til.

              Men ja. Vi mangler godt nok lige den midtbanespiller der gør forskellen
              Helt enig her. DH er helt sikkert ikke Superligaens bedste forsvarsspiller, som bare hentes hjem og flytter det hele. Til gengæld kommer han med fede oplevelser i bagagen og udtrykker bare det OB-hjerte han har på en langt federe måde end f.eks. KL og jjt gør det. Den slags er jeg sikker på både vil smitte af på både vores ungdomsspillere og måske også kan medvirke til at sælge os bedre for nye spillere. Nu hørte vi jo Kadrii blev sendt til Hobro for at sælge klubben til Sabbi. Jeg er helt sikker på at Høegh vil kunne gøre det samme, da han bare altid omtaler OB på så fed en måde. De her ting, som ikke kun vedrøre hans kvalitet på banen har sgu stor betydning, for OB er sgu en grå klub i disse år og intet tyder på at vi vil være lønførende. Derudover har vi Hemmingsen ansat, som kommunikativt stadig har noget at lære, så det vil være SÅ værdifuldt at få en fyr som DH ind, som har hjertet på rette sted, tør udtrykke det og tilmed er god til det.

              ​​​​​

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg
                Jeg var ikke med da Daniel spillede for os
                I rest my case

                Comment


                  https://www.bt.dk/fodbold/norsk-og-g...or-superligaen
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Nu står der en vaks klub kan hente ham.
                    De er vist 10 år siden vi var vakse.

                    Comment


                      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bene...elig-situation
                      nu er han åbn for alt. Det kunne godt give mening, og så afskibe et par af JHs fejlskud.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bene...elig-situation
                        nu er han åbn for alt. Det kunne godt give mening, og så afskibe et par af JHs fejlskud.
                        Det skal han jo sige. Tvivler stærkt på han vender hjem mm at transfermarkedet går helt i stå

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Det skal han jo sige. Tvivler stærkt på han vender hjem mm at transfermarkedet går helt i stå
                          Kunne være fint med et salg af Tverskov og Høegh ind som forstærkning. Ingen af delene kommer nok til at ske denne sommer. Efter kampen i går ser jeg gerne JM bruge de unge mere end han har haft for vane.

                          Comment


                            Drømmen er at vi henter DH og spiller med DH og KL i centerforsvaret, og derved rykker Tverskov op på midten, hvor vi virkelig godt kunne bruge hans kompetencer.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bene...elig-situation
                              nu er han åbn for alt. Det kunne godt give mening, og så afskibe et par af JHs fejlskud.
                              Daniel Høegh vil være en fantastisk mand at få hjem både sportsligt og som rutineret kulturbærer med international erfaring. Et tremandsforsvar med Kasper Larsen, Tverskov og Høegh vil jeg gerne se.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                                Kunne være fint med et salg af Tverskov og Høegh ind som forstærkning. Ingen af delene kommer nok til at ske denne sommer. Efter kampen i går ser jeg gerne JM bruge de unge mere end han har haft for vane.
                                Tvivler meget på, at Daniel H, som ikke har spillet et år, vil være en forstærkning sammenlignet med Tverskov. Jeg er vel ikke den eneste, som mener, at “gamle” OB spillere kun skal tilbage til klubben, hvis de er mindst lige så gode eller helst bedre end de øvrige alternativer vi har til en given position på banen. Alt andet vil jeg betegne som et socialt foretagende.
                                mvh pnl

                                Comment

                                Working...
                                X