Oprindeligt indsendt af hankatten
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020
Collapse
X
-
Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
-
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-til-lejesvend
"Avis: OB har permanent aftale klar til lejesvend"
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Klokkeklart Se indlæghttps://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-til-lejesvend
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Klokkeklart Se indlæghttps://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-til-lejesvend
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlæg
Det handler nok om at vi var igang med at købe ham, men ikke kunne nå at få en aftale lavet færdig inden deadline. Så den hurtige løsning var en leje aftale.
Det er da en genial JH handel
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Vel også den bedste deal for os? Vi kan komme af med ham hvis han er dårlig og har styr på de kontraktlige forhold hvis han er god.
Det er da en genial JH handel
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Helt enig. Der er jo selvfølgelig altid faren for, at han gør det godt, og at der dermed melder sig en mere interessant klub på banen som Rosenborg f.eks. eller hvad ved jeg, men med tanke på, hvor skidt et rygte han kommer med fra USA, er det nu fornuftigt nok lige at se ham an om han passer ind og stadig har noget at tilbyde, for han er jo åbenlyst hentet ud fra præstationer der ligger 3-4 år tilbage.
Comment
-
Helt enig. Der er jo selvfølgelig altid faren for, at han gør det godt, og at der dermed melder sig en mere interessant klub på banen som Rosenborg f.eks. eller hvad ved jeg, men med tanke på, hvor skidt et rygte han kommer med fra USA, er det nu fornuftigt nok lige at se ham an om han passer ind og stadig har noget at tilbyde, for han er jo åbenlyst hentet ud fra præstationer der ligger 3-4 år tilbage.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
Skidt rygte i USA? Hvad er det for noget?Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
Skidt rygte i USA? Hvad er det for noget?
Comment
-
Det virker til, at der har været konsensus om, at han har været dårlig og meget overbetalt derovre. En stor gruppe Galaxy-fans har nærmest kampagneret for, at han skulle ud af klubben og fejrede nyheden om, at de kom af med ham.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
øhæh, hvor mange spillere vil du have, som der har været glæde ved at slippe herinde? Der er lavet lange indlæg med 'flop-lister' osv. Sådan er det vel i alle klubber.
- Likes 1
Comment
Comment