Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    BT snakker OB nu, ikke meget interessant at byde ind med imo

    Comment


      Ja luk nu bare det vindue så vi ikke skal spilde mere tid herinde på håb

      Comment


        Der kommer ikke til at ske mere

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
          BT snakker OB nu, ikke meget interessant at byde ind med imo
          Nu hørte jeg dem snakker om kilde for en times tid siden, hvor de claimede at de rammer 99 ud af 100 af de rygter de publicerer, så de kunne da være interessant at høre fra den pågældende journalist, hvad der er gået galt, når han nu meldte Skjelvik "milimeter fra at være lukket".

          Comment


            Snakker vi 2 mill eller mere for Sabbi for 5 måneder synes jeg bare vi skal vente med ham til sommer. Selvfølgelig er vi pt. svækket når man sammenligner ind vs. ud, men jeg er stadig rimelig tryk ved vores offensiv selvom den er markant svækket med salget af Kadrii. Jeg synes ihvertfald ikke vi skal hente bare for at hente, jeg er efterhånden træt af plan B spillere og nødløsninger. Skal vi hente skal det være de rigtige og jeg ser langt hellere at vi udviser rettidig omhu med en ny vb og en bedre cf end at vi død og pine lander Sabbi nu hvis Hobro forlanger overpris.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

              Nu hørte jeg dem snakker om kilde for en times tid siden, hvor de claimede at de rammer 99 ud af 100 af de rygter de publicerer, så de kunne da være interessant at høre fra den pågældende journalist, hvad der er gået galt, når han nu meldte Skjelvik "milimeter fra at være lukket".
              De har så også sagt, at de siger ting, de ikke ville skrive om, fordi det er på et for tyndt grundlag, men Skjelvik skrev de jo en seperat artikel om, så dem burde der jo være kød på.
              Det kan selvfølgelig nå at ske endnu, men ellers er det vel nærliggende at koble det sammen med, at JBL ikke kom afsted til Tyskland

              Comment


                FCK betaler 1,5 mill for at få MK tidligt

                https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...for-15-mio-kr/

                Hvis vi er oppe i det beløb kan jeg godt se problem stillingen

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

                  De har så også sagt, at de siger ting, de ikke ville skrive om, fordi det er på et for tyndt grundlag, men Skjelvik skrev de jo en seperat artikel om, så dem burde der jo være kød på.
                  Det kan selvfølgelig nå at ske endnu, men ellers er det vel nærliggende at koble det sammen med, at JBL ikke kom afsted til Tyskland
                  Ja, det er da 100% derfor, at vi ikke henter ham, men det interessante er vel også, hvorfor vi ikke sælger JBL til Tyskland? Hvis vi vitterligt havde afløseren på plads, ville det vel give fin mening at komme videre fra Barrett allerede nu. Det er vel aldrig noget ønskescenarie at have spillere gående, der allerede er på vej væk, og at erstatte Barrett er vel ikke den største udfordring vi kan komme ud for.

                  Comment


                    Det lugter ikke af Sabbi-salg

                    B.T.s journalist Farzam Abolhosseini har ild i røret i aften og har netop fortalt i vores studie, at både FC Nordsjælland og Hobro ser ud til ikke at handle i aften.

                    - Det ser ikke ud til, at der sker noget med Sabbi. Det forventer ikke noget i aften i Hobro, siger han.

                    Det er OB, der angiveligt har været ganske tæt på et køb af Emmanuel Sabbi i Hobro, men der skulle være gået knuder i forhandlingerne, og den ser ud til at blive sat på pause for nu.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OBSch Se indlæg

                      Enig.

                      Vi mangler i realiteten stadig erstatninger for Eskesen og Bashkim (eller AK, alt efter hvem man mener Lieder erstatter)
                      Eskesen var så langt fra spilletid, at han reelt ikke behøver erstattes...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        FCK betaler 1,5 mill for at få MK tidligt

                        https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...for-15-mio-kr/

                        Hvis vi er oppe i det beløb kan jeg godt se problem stillingen
                        Jeg tror vi er på den gode side af 1,5 millioner for Sabbi. FCM betaler 2 millioner og sender Brumado på leje, for at få Schwartz et halvt år før udløb, bare til sammenligning. Hvis Hobro lader Sabbi gå, er det jo nærmest det samme som at acceptere nedrykning i deres situation, og det koster i hvert fald mange millioner.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Det lugter ikke af Sabbi-salg

                          B.T.s journalist Farzam Abolhosseini har ild i røret i aften og har netop fortalt i vores studie, at både FC Nordsjælland og Hobro ser ud til ikke at handle i aften.

                          - Det ser ikke ud til, at der sker noget med Sabbi. Det forventer ikke noget i aften i Hobro, siger han.

                          Det er OB, der angiveligt har været ganske tæt på et køb af Emmanuel Sabbi i Hobro, men der skulle være gået knuder i forhandlingerne, og den ser ud til at blive sat på pause for nu.
                          Ifølge EB har vi budt 300.000 - 500.000 for Sabbi nu.

                          Tilsammenligning har FCM og FCK for et halvt år givet henholdsvis 1,5 mil og 2 mil, for Kaufmann og Schwartz.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                            Jeg tror vi er på den gode side af 1,5 millioner for Sabbi. FCM betaler 2 millioner og sender Brumado på leje, for at få Schwartz et halvt år før udløb, bare til sammenligning. Hvis Hobro lader Sabbi gå, er det jo nærmest det samme som at acceptere nedrykning i deres situation, og det koster i hvert fald mange millioner.
                            De havde jo ikke kontrakt på ham i forvejen. En lille forskel. Men ja. Den er nok død

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OBSch Se indlæg

                              Ifølge EB har vi budt 300.000 - 500.000 for Sabbi nu.

                              Tilsammenligning har FCM og FCK for et halvt år givet henholdsvis 1,5 mil og 2 mil, for Kaufmann og Schwartz.
                              Det kan jeg godt forstå at de siger nej til. Beløbet hedder nok 1 mill

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Det kan jeg godt forstå at de siger nej til. Beløbet hedder nok 1 mill
                                Jeg kan ikke se, hvorfor vi ikke skulle ville betale 1 million. Hvis Sabbi kunne flytte os bare én placering, om det så ville være fra 9 til 8, ville mere eller mindre kunne udgøre den økonomiske forskel.

                                Comment

                                Working...
                                X