Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Aab henter ikke Thomsen. Så den lever vel stadig til dem der håber

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...gaa-begge-veje
    Han kan ikke flytte OB i den rigtige retning.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

      Synes vi skulle gå meget langt for at hente Sabbi. Det er pisseærgerligt at vi står i en situation hvor vi solgte Bashkim uden at have en kompensering klar. Nu ved Hobro at vi er presset og kan udnytte det - og det koster.
      En lejeaftale med en anden for et halvt år, der kan jeg ikke se meget god ind det. Hvis de henter en midtbaneprifil permanent, så o.k.. Men en mellemløsning for 6 må eder det synes er ikke fornuftigt.
      Jeg er enig i, at vi selvfølgelig godt kan strække os, men hvis Hobro forlanger en urimelig pris for Sabbi, så er der jo ikke noget at gøre. Jeg kan ikke se, hvad godt der skulle komme ud af at betale væsentligt flere penge for Sabbi end han er værd, og hvis det Hobro hidtil har krævet for ham har været inde for, hvad vi måtte mene han er værd, så var han jo allerede hentet.

      Jeg forstår ikke, hvordan man kan synes, at en kort aftale med en spiller er ufornuftigt, men at betale hvad en klub end måtte kræve for en spiller, uanset om han er det værd eller ej, er en fornuftig beslutning, det virker grundlæggende ulogisk for mig. At overbetale kommer der sjældent noget godt ud af, og det er generelt en skidt strategisk måde at bedrive ledelse på. OB har en rigtigt skidt historik med at betale mere for spillere end de er værd, især på lønningssiden, og det er også sket en del gange under JHs ledelse. Lad os lade være med at fortsætte med den stil.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

        Heldigvis.
        Men OB har åbenbart budt på ham jfr BT
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Hemmingsen og Høgh hyldet som værende blandt de 5 største one-Club-player i Danmark og Høgh nok også internationalt .. spillere, trænere, sportschefer ..

          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            https://www.transfermarkt.com/rurik-.../spieler/15961

            skulle blive fritstillet
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...panathinaikos/
              lyder som en spændende signing ...
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Nu er jeg bare utålmodig ..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Jeg tænker ikke der sker mere hos os desværre, Hobro slipper ikke Sabbi, og jeg tror ikke det lykkedes at hente nordmanden.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                    Jeg tænker ikke der sker mere hos os desværre, Hobro slipper ikke Sabbi, og jeg tror ikke det lykkedes at hente nordmanden.
                    I den tid jeg kan huske har det kun været sommervinduet 18 hvor jeg er gået glad i seng efter transferday. Alle andre har været skuffende i mere eller mindre grad. Så oddsene er pænt høje for det ja.

                    Det vil være skuffende ja og jeg orker ikke at høre Michael H have overtaget frasen “Vi er tilfreds med den trup vi har” når alle ved der er blevet arbejdet på højtryk for at hente spillere til. Truppen er også 1-2 mindre end før vinduets åbning

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Skal vi hente en tidligere OB'er hjem på 32 år, skal vi op på en højere hylde...

                      Comment


                        Bør stadig ske noget.

                        Salg af M.Lund og ind med kvalitet i centerforsvaret.
                        Salg af Barett og ind med kvalitet
                        Mangler stadig en på midten for Eskesen
                        Mangler stadig en angriber for Baskim ..

                        Ved ikke helt om Sabbi er for den ene eller den anden ...

                        https://www.transfermarkt.com/emmanuel-sabbi/profil/spieler/381187
                        ​​​​​​​
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Tror ikke Barrett skifter nu, så var det sket, de lukker i Tyskland om et kvarter.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            Bør stadig ske noget.

                            Salg af M.Lund og ind med kvalitet i centerforsvaret.
                            Salg af Barett og ind med kvalitet
                            Mangler stadig en på midten for Eskesen
                            Mangler stadig en angriber for Baskim ..

                            Ved ikke helt om Sabbi er for den ene eller den anden ...

                            https://www.transfermarkt.com/emmanuel-sabbi/profil/spieler/381187
                            ​​​​​​​
                            Eskesen spillede under en halvlegs superligaminutter i efteråret og blev solgt fordi der var for langt til spilletid. Mon dog der er behov for en erstatning?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                              Eskesen spillede under en halvlegs superligaminutter i efteråret og blev solgt fordi der var for langt til spilletid. Mon dog der er behov for en erstatning?
                              På det grundlag kan man jo også afhænde Madu,Harboe og Obbekjær uden erstatninger. En trup har brug for at være et vidst antal og helst 20 marksspillere så man kan spille 11 mod 11. Det kan vi jo knapt nok nu

                              Comment


                                Ny spiller for U19:
                                https://twitter.com/Odense_Boldklub/...621063680?s=19
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X