Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Ja, det har jeg bemærket, det er derfor jeg har skrevet "leje" i stort set alle sætninger, inklusiv begge de to sætninger du lige citeret. Jeg forstår bare ikke, hvorfor en lejeaftale med en dansk klub der ikke er FCK skulle være helt uinteressant, hvis en lejeaftale med en bundklub i Holland skulle være interessant.
    Forskerordning! Du kan komme hjem på forskerordning, hvis du har været ude i (som jeg husker det) 5 eller 7 år. Så at tage et lejeophold i Dk kan hurtigt blive dyrt på den lange bane for en ung spiller der måsk gerne ville slutte sin karriere i danmark.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af chrisser1990 Se indlæg

      Så meget kan Sabbi vel heller ikk koste?
      Han kan hurtigt være meget mere end en million værd for Hobro! Jeg kan sagtens forstå hvis de ikke vil sælge, var jeg Hobro fan ville jeg da også blive rasende hvis han fik lov til at gå nu for mindre med det gyser forår de kan se frem til!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlæg

        Forskerordning! Du kan komme hjem på forskerordning, hvis du har været ude i (som jeg husker det) 5 eller 7 år. Så at tage et lejeophold i Dk kan hurtigt blive dyrt på den lange bane for en ung spiller der måsk gerne ville slutte sin karriere i danmark.
        Jeg vil gerne anerkende, at det sagtens kan være en overvejelse for nogle, men det tvivler jeg sgu på, at det er for en 19-årig knægt der er på kontrakt i Juventus. Her må hensynet til at komme tættere på holdet i Juve eller at få en stor kontrakt i en anden udenlandsk klub vel vægte noget højere, end at man engang skal hjem og afslutte karrieren i Danmark, som for hans vedkommende nok er på den gode side af 10 år ude i fremtiden.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Åbenbart. Ellers var han vel hentet
          Men som du siger, så må man bare betale hvad det koster!! Vi har jo en del penge fra salget af Kadrii

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlæg

            Forskerordning! Du kan komme hjem på forskerordning, hvis du har været ude i (som jeg husker det) 5 eller 7 år. Så at tage et lejeophold i Dk kan hurtigt blive dyrt på den lange bane for en ung spiller der måsk gerne ville slutte sin karriere i danmark.
            Kan sagtens se det fra det synspunkt, men hvis Sabbi selv er ivrig for at komme til os nu her. Hvor meget vil Hobro så få ud af ham, hvis han ikke er motiveret for at spille for dem?

            Comment


              Det er hård at vente uden en Gif eller sjove lille billeder fra OBs twitteraccount. Det er så stille...
              Frygter mere og mere vi lykkes ikke med at lande Sabbi og at Skjelviks kælenavn bliver McGready.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af chrisser1990 Se indlæg

                Men som du siger, så må man bare betale hvad det koster!! Vi har jo en del penge fra salget af Kadrii
                Præcis. Var det ikke noget med at vi endte med at betale 750.000kr for AK dengang? Jeg kan godt forstå at det er mange penge at give for en spiller vi har kontrakt med i forvejen. I Sabbi tilfældet snakker vi jo ca 200.000kr pr måned oven i hans løn. Og det kæmpe sign on fee som han garanteret har fået i forvejen.
                Men det er bare sådan det er. De må til lommerne hvis de vil give sig selv de bedste muligheder for succes i foråret. For uden ham bliver vores angreb godt nok tyndt besat..

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Det er hård at vente uden en Gif eller sjove lille billeder fra OBs twitteraccount. Det er så stille...
                  Frygter mere og mere vi lykkes ikke med at lande Sabbi og at Skjelviks kælenavn bliver McGready.
                  I det mindste har de ikke været ude og lukke vinduet endnu

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    I det mindste har de ikke været ude og lukke vinduet endnu
                    Ja, der har du ret. Håber de går all in at hente til mindst Sabbi nu. De skal give hvad det koster, det bliver ellers også dyrt hvis vi mister Top6. Og drr må vel være penge pga de transverindtægter vi fik i de sidste vinduer.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      I det mindste har de ikke været ude og lukke vinduet endnu
                      Don't jinx it

                      Comment


                        Savner den slags https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...-vito-mannone/
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                          Ja, der har du ret. Håber de går all in at hente til mindst Sabbi nu. De skal give hvad det koster, det bliver ellers også dyrt hvis vi mister Top6. Og drr må vel være penge pga de transverindtægter vi fik i de sidste vinduer.
                          Nej, man skal ikke bare betale, hvad det koster for at hente ham, hvis Hobro forlanger en ublu pris. Det er dårlig ledelse. Den gode ledelse har nogle alternativer i baghånden som kan hentes på fornuftige økonomiske vilkår, og det burde være dem man arbejdede i de sidste 8 timer.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Præcis. Var det ikke noget med at vi endte med at betale 750.000kr for AK dengang? Jeg kan godt forstå at det er mange penge at give for en spiller vi har kontrakt med i forvejen. I Sabbi tilfældet snakker vi jo ca 200.000kr pr måned oven i hans løn. Og det kæmpe sign on fee som han garanteret har fået i forvejen.
                            Men det er bare sådan det er. De må til lommerne hvis de vil give sig selv de bedste muligheder for succes i foråret. For uden ham bliver vores angreb godt nok tyndt besat..
                            Jo mener at var omkring de 750.00 kr for AK dengang. vi må bare krydse fingre for at de vil bruge nogle penge på Sabbi

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Mon ikke det er norske pesetas? Men ja. Lige over vores formåen
                              Heldigvis.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                                Nej, man skal ikke bare betale, hvad det koster for at hente ham, hvis Hobro forlanger en ublu pris. Det er dårlig ledelse. Den gode ledelse har nogle alternativer i baghånden som kan hentes på fornuftige økonomiske vilkår, og det burde være dem man arbejdede i de sidste 8 timer.
                                Synes vi skulle gå meget langt for at hente Sabbi. Det er pisseærgerligt at vi står i en situation hvor vi solgte Bashkim uden at have en kompensering klar. Nu ved Hobro at vi er presset og kan udnytte det - og det koster.
                                En lejeaftale med en anden for et halvt år, der kan jeg ikke se meget god ind det. Hvis de henter en midtbaneprifil permanent, så o.k.. Men en mellemløsning for 6 må eder det synes er ikke fornuftigt.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X