Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Må være Lieder
    Whau ..

    ligner et målfattigt forår for os.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Det er så en ambivalent følelse at se 3 "homegrown" OB'er skifte i et vindue, fordi man er fundet for let. Vil dog rose at man har modet til at træffe sådan en beslutning, selv med tanke på strategien. Håber i sidste ende at det er det rigtige valg.

      Comment


        Det er sgu da ikke nok med Lieder og evt Sabbi nu??!! Også set i lyset af både Kløves og Opondos skadeshistorik
        Last edited by John Doe; 28-01-2020, 21:22.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af SAN Se indlæg
          Med både Greve og Eskesen væk, så må der da være plads til noget forstærkning til midtbanen. Invester nu nogle af pengene fra Baskim salget plus alle de sparede lønkroner fra Baskim, AK, Julius og Greve.

          Comment


            Havde håbet på et lejeophold i stedet for et salg. Går ikke ud fra at vi har fået meget for ham. Så vi må håbe at der er nogle klausuler med

            Comment


              https://www.soenderjyske.dk/fodbold/...fyn-omgaaende/

              de skriver at eskesen er købt fri af ob

              Comment


                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
                  https://www.soenderjyske.dk/fodbold/...fyn-omgaaende/

                  de skriver at eskesen er købt fri af ob
                  Mon ikke det er samme pris som vi giver for Lieder. Og så lige de 10-15% vidresalg

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Mon ikke det er samme pris som vi giver for Lieder. Og så lige de 10-15% vidresalg
                    Desværre ikke noget vidresalgsklausul når de har købt ham fri

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Med Bashkim, Eske og Greve ud og kun Lieder ind bliver vi klart svækket. Der SKAL sker mere!
                      Ja og ingen her ved med sikkerhed om KL er step up/down i forhold til Leeuwin

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af chrisser1990 Se indlæg

                        Desværre ikke noget vidresalgsklausul når de har købt ham fri
                        Det kan man da sagtens aftale

                        Comment


                          "Når det så er sagt, så håber jeg 100 % på, at jeg kan komme tilbage til OB igen. Det er ikke et farvel for altid, og jeg kan sagtens se mig i stribet igen, om det så er som spiller eller måske træner en gang i fremtiden.
                          Slutteligt vil jeg gerne sende en kæmpe tak til de fynske fans. Det har nærmest været vanvittigt voldsomt med deres støtte, og så kan man mærke, at man virkelig har betydet noget for klubben. Jeg har næsten ikke ord for, hvor meget det har haft at sige for mig, siger han."
                          Vi venter allerede på sagen du kommer tilbage, Julius! Og det vil være en fantastisk dag!

                          Det smerter at Eskesen skal videre. Sikker det bedste for ham og ønsker ham det bedste. Men det smerter at miste sådan en ægte OB-dreng.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af SAN Se indlæg
                            Som forventet blev det et permanent farvel. Skuffelsen over at være sat helt bagerst i køen har desværre nok sat sig så meget at der ingen vej var udenom. Sindssygt ærgerligt, at vi ikke får indfriet så stort et potentiale. Han var så stærk sidste efterår, men må ikke have kunne følge op på det efter sin skade.
                            3 OB-drenge skippet i samme vindue, fordi de blot er trupfyld. Det er sgu lidt kedeligt omend det er ganske fornuftigt at skille sig af med dem i forhold til at få optimeret truppen. Nu mangler vi bare Sabbi, der bør være gjort plads til!
                            ​​​​​
                            ​​​​​​

                            Comment


                              Forstår simpelthen ikke, at man allerede giver op på Julius nu. Lej ham dog ud i et år, halvandet måske endda, og få forhandlet en option på plads med den klub der lejer ham, men i det mindste stadig hold muligheden åben for, at man kan hive ham tilbage igen. Det er 10 måneder siden, at han sidst spillede en U-landskamp. Den slags spillere kan hurtigt blive penge værd, og der er jo åbenlyst stadig et potentiale som bare trænger til andre rammer lige nu. Jeg kunne forstå, hvis det var Greve der røg afsted på den måde, hans potentiale er næppe til meget mere end det vi har set. Frygter sgu, at SønderjyskE ender med at have gjort sig en rigtigt god handel her, og vi ender med at smide guld på gaden for at få en blød mellemvare af en Superligaangriber et halvt år før tid.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Det kan man da sagtens aftale
                                Tror jeg ikk at man kan

                                Comment

                                Working...
                                X