Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    https://twitter.com/michelwd/status/1210586549362057219

    Måske det var det her som capone forsøgte at linke til. At Hyllegaard får en kontrakt er nok en af de dårligst bevarede offentlige hemmeligheder, og at vi arbejder på noget større end en Danmarksserie-spiller, kan vidst heller ikke chokere nogle, men det kunne lyde til, at vi måske får lidt mere kød på inden længe.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      https://twitter.com/michelwd/status/1210586549362057219

      Måske det var det her som capone forsøgte at linke til. At Hyllegaard får en kontrakt er nok en af de dårligst bevarede offentlige hemmeligheder, og at vi arbejder på noget større end en Danmarksserie-spiller, kan vidst heller ikke chokere nogle, men det kunne lyde til, at vi måske får lidt mere kød på inden længe.
      Den har flere breaket tidligere. Nok ikke den store nyhed nej.

      Det jeg bider mest mærke i er at JM for nogle dage siden udtalte at truppen ikke skulle være større. Siden er Aron kommet til og Hyllegaard mangler bare at offentliggøre den. For det er en done deal. Hvis man så måske pønser på 1-2 mere skal der godt nok til at ske noget ud af døren. AJA er nok også en afklaret sag og jeg gætter på at han ikke klarede cuttet og man venter bare med udmeldingen. Vi må se

      Comment


        Nogen der kan læse denne og gengive lidt?

        https://ekstrabladet.dk/plus/sportog...handle/7923185

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Nogen der kan læse denne og gengive lidt?

          https://ekstrabladet.dk/plus/sportog...handle/7923185
          Det står absolut intet. Der er noget snik snak om JBL, AJA og Leeuwin, men intet nyt, kun kontrakt udløb.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

            Det står absolut intet. Der er noget snik snak om JBL, AJA og Leeuwin, men intet nyt, kun kontrakt udløb.
            Tænkte nok det var en Clickbait..

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Nogen der kan læse denne og gengive lidt?

              https://ekstrabladet.dk/plus/sportog...handle/7923185
              Sådan er efteråret gået: Længe så det lyst ud, men OB sluttede efteråret forfærdeligt. Fynboerne hentede blot et point i de sidste fem kampe og overvintrer på en skuffende niendeplads. Spillet var til mere, men marginalerne gik ikke OB’s vej. De kan dog glæde sig over kun at have et point op til en slutspilsplads.

              Her skal de forstærke sig:
              Jakob Michelsens mandskab er meget sårbart i venstre side, hvor Jacob Barrett Laursen er det eneste naturlige valg. Hans aftale udløber til sommer, hvor han håber at komme til udlandet. Det problem skal OB have adresseret. I midterforsvaret er man også på udkig efter forstærkninger. Man har en forkøbsret på Alexander Juel Andersen, der i efteråret var udlejet fra Vendsyssel, men han ses som breddespiller. Hollandske Ramon Leeuwin har udløb til sommer, hvilket kun forstærker behovet.

              De forsvinder:
              Alexander Juel Andersen lejekontrakt udløber til nytår, men OB har forkøbsret på forsvareren.

              De kan blive solgt:
              Hvis OB skal tjene penge på Jacob Barrett Laursen, skal han sælges i det kommende vindue. Jeppe Tverskov er interessant for andre klubber, men OB er ikke presset på den front. Han forlængede i sommer sin aftale. Der er stor bevågenhed på klubbens helt unge talenter, så her kan der ske noget.

              Så travlt bliver januar-vinduet:
              TO STJERNER

              Bemærkninger:
              OB har ikke meget at gøre godt med, så der ligner et roligt vindue. Mikkel Hyllegaard fra SfB-Oure har spillet flere kampe for reserveholdet i efteråret, og den unge, hurtige angriber kunne godt ende med en kontrakt.

              Comment


                På godt en uge er der skrevet kontrakt med 2 nye spillere, der er hentet en sportschef, der er forlænget med et ungt talent.
                Transfervinduet åbner om 55 timer og jeg tror ikke det bliver så stille som extra bladet mener

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  På godt en uge er der skrevet kontrakt med 2 nye spillere, der er hentet en sportschef, der er forlænget med et ungt talent.
                  Transfervinduet åbner om 55 timer og jeg tror ikke det bliver så stille som extra bladet mener
                  Ja, der sjete tidligt meget. Der går vel sikker nogle ud, måske på leje (Eskesen).
                  Tror vi kigger efter en rigtig god cf og måske efter en vb. Ellers tror ikke der sker mere medmindre vi sælger en fast starter. Med en anden spillestærk midtforsvarer ved siden af Tverskov og Thrandarson som offensiv midtbane kan holdet få en langt bedre udtryk end vi havde sidst. Så kan vi meget hurtigt oplevelse at kæderne hænger igen bedre tilsammen og har pludseligt igen et rigtigt stærkt og kompakt hold.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Synes det er eb temmelig tyndbenet omgang fra EB. Det var tydeligt at OB jagtede en stor profil til midterforsvaret i sommers, men måtte nøjes med AJA på leje. Selvfølgelig vil OB da gøre alt for at sætte ind der igen. Om vi så mislykkedes igen er da muligt, men jeg tror sgu ikke det bliver så stille. 2 signinger allerede. Mulige salg og udlejninger samt en manglende mand til centerforsvaret. Det lyder rimelig livligt i mine øjne.
                    jeg tror i øvrigt slet ikke OV spekulerer i et salg af Barrett. Den økonomiske gevinst vi kan slå på ham med et halvt år tilbage, kontra det vi risikere at miste er for risikabelt. Det skal virkelig være en billig guldfugl, som skal til for at vi tør tage chancen håber jeg. Desuden virker det ikke til at efterspørgslen på ham var stor i sommers. Mon dog den er specielt meget større ovenpå et skidt efterår for Barrett.

                    Comment


                      Hørte lige et rygte. Er ikke sikker på hvor solidt det er så lad være med at bashe mig hvis det ikke passer. Men personen som jeg ikke kender vildt godt sagde at han havde hørt det fra en person omkring akademi miljøet. Here it goes

                      Man overvejer stærkt at give kontrakt til Christian Vestergaard og pønser på at hente en profil ind til forsvaret(DH måske?) senest til sommer, så der er ved at blive overbefolket dernede i defensiven.

                      Hvis det passer kunne det godt betyde at folk som AJA og Marco Lund er på vej mod enden i OB. Måske også Leeuwin. Uanset hvad er det godt nok noget af et puslespil de har gang i..

                      Samme person som fortalte mig det her i December er også ham der meldte om de intense forhandlinger omkring at lukke hjørnerne på stadion hvor Thorborg evt selv finansierer de 2 til eget brug. Så mon ikke den er god nok..
                      Last edited by fmprOB; 23-01-2020, 13:25.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Hørte lige et rygte. Er ikke sikker på hvor solidt det er så lad være med at bashe mig hvis det ikke passer. Men personen som jeg ikke kender vildt godt sagde at han havde hørt det fra en person omkring akademi miljøet. Here it goes

                        Man overvejer stærkt at give kontrakt til Christian Vestergaard og pønser på at hente en profil ind til forsvaret(DH måske?) senest til sommer, så der er ved at blive overbefolket dernede i defensiven.

                        Hvis det passer kunne det godt betyde at folk som AJA og Marco Lund er på vej mod enden i OB. Måske også Leeuwin. Uanset hvad er det godt nok noget af et puslespil de har gang i..
                        Så er spørgsmålet bare hvad der bliver betegnet som en profil?

                        Det vil glæde mig enormt at se DH komme hjem
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                          Så er spørgsmålet bare hvad der bliver betegnet som en profil?

                          Det vil glæde mig enormt at se DH komme hjem
                          Præcis. Og har man midlerne til de ønsker og ambitioner man har? Man kan godt komme i tvivl. Men DH kunne godt være en mulighed man jagter. Om det lykkedes er et større spørgsmål. En eller anden dag skal det nok lykkedes

                          Og mit rygte lå ikke så meget i det med forsvarsprofilen i forsvaret. Det ved alle jo

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Præcis. Og har man midlerne til de ønsker og ambitioner man har? Man kan godt komme i tvivl. Men DH kunne godt være en mulighed man jagter. Om det lykkedes er et større spørgsmål. En eller anden dag skal det nok lykkedes
                            Jep, det skal bare være tids nok til at han jan komme ind og bidrage til at hæve niveauet
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                              Jep, det skal bare være tids nok til at han jan komme ind og bidrage til at hæve niveauet
                              Yes. Og det har han også selv udtalt at han er klar over. Timingen skal passe

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                                Så er spørgsmålet bare hvad der bliver betegnet som en profil?

                                Det vil glæde mig enormt at se DH komme hjem
                                Synes D. Høegh er det bedste bud og tror og forventer at ledelsen går "alle in" at hente ham hjemme. Vi ville ikke kun få en klasse midtforsvarer med lederevner og erfaring. DH ville også være en kulturbærer og passe perfekt ind i strategien at skabe en stærk fynsk identitet omkring klubben. Ud over OC er der ingen af de "fynske drenge" i truppen som er tæt på en startplads.
                                Så hent DH hjemme nu, det ville være den perfekte match.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X