Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    [QUOTE=Kielberg;n248689]Julegave om lidt [/https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...sholdsspiller/
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      [QUOTE=manner;n248690]
      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Det er en helt anden type end dem vi har. Har en del forventninger til ham må jeg sige.
      Ros til Jesper Hansen

      Comment


        Tja, spørgsmålet er om en spiller fra den næstbedste norske række er mere end en blød pakke. Velkommen til, men umiddelbart ikke noget der får englene til at synge.
        Dog godt med lidt Islands fysik.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
          Tja, spørgsmålet er om en spiller fra den næstbedste norske række er mere end en blød pakke. Velkommen til, men umiddelbart ikke noget der får englene til at synge.
          Dog godt med lidt Islands fysik.
          Var det vel heller ikke dengang man hentede kadrii og længere tilbage Søren Berg i 2 division

          Comment


            Spændende tilgang synes jeg - jeg glæder mig til at se ham i kamp. Det lugter af Janus, Aron og Kløve på midtbanen og så må der næsten skulle nogen den anden vej. Frøkjær, JJT, Eske og Greve er for mange breddespillere, også selvom man har varme følelser for dem alle. Jeg tror som minimum at Eske smutter selvom det vil gøre ondt, men knægten skal ud og spille fodbold for talentet er der virkelig. Jeg drømmer stadig om at vi sender ham på lån et sted hvor ham virkelig brænder igennem, for så at vende tilbage til OB og få sit gennembrud.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg

              Var det vel heller ikke dengang man hentede kadrii og længere tilbage Søren Berg i 2 division
              Rimeligt dårlige sammenligninger. Bashkim var 19, og var allerede dengang fulgt tæt af store klubber, bl.a. Dortmund. Søren Berg er fra en helt anden tid, og jo en mand der aldrig havde spillet professionelt dengang, som ham her har gjort i mange år. Selvfølgelig kan han ende med at blive god, men bedømt ud fra det niveau han har spillet på, kan man godt sætte nogle forventninger, og den næstbedste norske række er sgu ikke noget særligt højt niveau.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                Rimeligt dårlige sammenligninger. Bashkim var 19, og var allerede dengang fulgt tæt af store klubber, bl.a. Dortmund. Søren Berg er fra en helt anden tid, og jo en mand der aldrig havde spillet professionelt dengang, som ham her har gjort i mange år. Selvfølgelig kan han ende med at blive god, men bedømt ud fra det niveau han har spillet på, kan man godt sætte nogle forventninger, og den næstbedste norske række er sgu ikke noget særligt højt niveau.
                Uden at kende Aron, så lugter det ikke af at vi har top 6 ambitioner - i hvert fald ikke i handlinger. Er bange for, ar vi får endnu en på Opondo, JJT, Greve, og kløve niveau. Det er fint nok til 6-10 pladsen, men ser de andre klubber bygger på og løber fra os.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                  Uden at kende Aron, så lugter det ikke af at vi har top 6 ambitioner - i hvert fald ikke i handlinger. Er bange for, ar vi får endnu en på Opondo, JJT, Greve, og kløve niveau. Det er fint nok til 6-10 pladsen, men ser de andre klubber bygger på og løber fra os.
                  Hvordan kan du sige det uden af kende noget til ham?
                  siden 1887

                  Comment


                    Ind med en center forsvar og en vb med kvalitet.
                    Ud med AJA, Barret, Eske/Kløve/Greve.
                    siden 1887

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                      Hvordan kan du sige det uden af kende noget til ham?
                      Ville lige spørge det samme.
                      Og den sidste spiller vi hentede i Aalesund var også ukendt herinde og blev til superligaens bedste på sin position for flere år... :-)
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                        Ind med en center forsvar og en vb med kvalitet.
                        Ud med AJA, Barret, Eske/Kløve/Greve.
                        Håber mit ønske bliver sendt til julemanden i tide.. God jul til jer herinde på Forum!
                        siden 1887

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                          Ville lige spørge det samme.
                          Og den sidste spiller vi hentede i Aalesund var også ukendt herinde og blev til superligaens bedste på sin position for flere år... :-)
                          Da vi sidst hentede en spiller i Aalesund, var det så også fra et midterhold i Eliteserien, ikke et hold der lige havde tilbragt to år i den næstbedste række.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                            Hvordan kan du sige det uden af kende noget til ham?
                            En islænding i Norge på et oprykker hold. Er skeptisk Skulason var en god fighter, men ingen stor fodbold spiller. Havde Aron være bedre så spillede han ikke i Norsk 2. Division. Men lad mig da endelig tage fejl.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                              Ind med en center forsvar og en vb med kvalitet.
                              Ud med AJA, Barret, Eske/Kløve/Greve.
                              Kløve skal da ingen steder. Hva snakker du om? I form er han vores bedste midtbanespiller og noget af det sidste der skal ud af døren.

                              Syntes desuden vi skal holde på Barret og håbe på at han ikke finder noget bedre til sommer og kommer på andre tanker. Madu bliver ikke en profil for OB og bliver nok cuttet til sommer. Så er presset bare ydeligere stort

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Kløve skal da ingen steder. Hva snakker du om? I form er han vores bedste midtbanespiller og noget af det sidste der skal ud af døren.

                                Syntes desuden vi skal holde på Barret og håbe på at han ikke finder noget bedre til sommer og kommer på andre tanker. Madu bliver ikke en profil for OB og bliver nok cuttet til sommer. Så er presset bare ydeligere stort
                                Synes kløve er for meget skadet eller ude af form. Men ja når han så er i god form er han en af de beste vi har på midten.
                                Ville dog hellere se Opondo og eskesen slås om den plads på midten, synes de begge har meget at byde på især når de er så unge. Jeg mener de skal have chancen fra start i efteråret, så er de klar til næste sæson!

                                En barretforlængelse har jeg givet op med, tror også han selv har givet op med OB. Det har det ihvertfald set ud til!
                                siden 1887

                                Comment

                                Working...
                                X