Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
    Hvad der kommer til at ske med AJA tror jeg kan bliver meget definerende for vores kommende transfervindue. Bliver låneaftalen vekslet til en fast kontrakt er der vel ikke det store behov for forstærkninger til bagkæden med mindre vi sælger en anden. Det ville dog være bedrøvende uambitiøst hvis han bliver løsningen fra januar, uanset at han er en sympatisk semi-solid altmuligmand som ikke kan være tiltænkt andet end reserve rollen.

    Høegh hjem vil være et drømme scenarie for mig og en fit Høegh vil uden tvivl styrke start11eren. Og så så jeg meget gerne en 1årig forlængelse med Ramon. Fodbold er kynisk og selvfølgelig skal man være forsigtig når man smider penge efter en 33 årig spiller, men som han præstere for os for tiden synes jeg faktisk han har fortjent en forlængelse.

    En bagkæde bestående af Ramon Tverskov og Høegh, med obbekjær/lund/lund som reserver ville jeg være meget tilfreds med.
    Det der kan tale for at skrive med Aja er at han kan agere substitut på på hb også. Vi ved Barrett med al sandsynlighed er fortid senest til sommer. Derfor skal vi til den tid finde en erstatning for ham. Pt. har vi både oli, madu og barrett til VB, så henter vi aja ind, så har vi en reserve på hver back. Derfor behøver en forlængelse ikke nødvendigvis være så definerende. Men med mindre barrett ryger til jul, så tror jeg ikke vi køber en spiller til forsvarskæden i vintervinduet. Så skal det i hvert fald være en ekstraordinær mulighed, som f.eks. at hente Høegh hjem.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

      Enig ... det var alderen jeg tænkte på ..
      Han er vel nærmest i sin bedste alder. Har næsten ikke misset en kamp i Odense siden han blev hentet, så der er mindst 100 kampe i ham endnu.
      Han spiller på et langt højere niveau end KEP da han var på sit højeste i AaB.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

        Han er vel nærmest i sin bedste alder. Har næsten ikke misset en kamp i Odense siden han blev hentet, så der er mindst 100 kampe i ham endnu.
        Han spiller på et langt højere niveau end KEP da han var på sit højeste i AaB.
        Vil nok mene at bedste alder er 25-30 hvis der skal lægges på men han er da på toppen (hvorfor jeg gerne ser en forlængelse) men fra toppen går det som regel kun nedad ... forhåbentligt ikke for hurtigt ...
        Er han 31 i starten af næste sæson er han 33 i slutningen af en to årig forlængelse ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

          Vil nok mene at bedste alder er 25-30 hvis der skal lægges på men han er da på toppen (hvorfor jeg gerne ser en forlængelse) men fra toppen går det som regel kun nedad ... forhåbentligt ikke for hurtigt ...
          Er han 31 i starten af næste sæson er han 33 i slutningen af en to årig forlængelse ..
          Han er næsten 33 når næste sæson går igang....

          Comment


            #20
            Jeg ser også gerne en forlængelse med Leeuwin, på de rigtige betingelser. Men jeg ser nu heller ikke grund til hastværk nødvendigvis. Med mindre der bliver hevet og flået i ham, når vi rammer den anden side af nytår, eller at han selv gerne vil hjem eller prøve noget andet, så synes jeg bare vi skal tage opstarten med og se, hvordan han klarer sig, og hvis han ikke viser klare tegn på tilbagegang, synes jeg klart også, at han skal have et års forlængelse.

            At stikke ham 2 år yderligere nu og her, er jeg sgu lidt lunken overfor. Så vigtig for vores spil, synes jeg heller ikke han er, selvom jeg synes han har været en fremragende signing, og så er det altså bare lang tid at binde sig med en spiller i den alder. Vi så bl.a. med KEP, hvor hurtigt det kan gå ned af bakke, og spillere som Kvist og Würtz i de seneste par år blev også meget hurtigt til dødvægt rent sportsligt. Hvis der er noget vi burde have lært her i de senere år med folk som KEP, AK, Helenius etc. så må det være, at vi skal passe på med at binde os til for lange og dyre kontrakter, som vi hurtigt kommer til at blive kede af.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Jeg ser også gerne en forlængelse med Leeuwin, på de rigtige betingelser. Men jeg ser nu heller ikke grund til hastværk nødvendigvis. Med mindre der bliver hevet og flået i ham, når vi rammer den anden side af nytår, eller at han selv gerne vil hjem eller prøve noget andet, så synes jeg bare vi skal tage opstarten med og se, hvordan han klarer sig, og hvis han ikke viser klare tegn på tilbagegang, synes jeg klart også, at han skal have et års forlængelse.

              At stikke ham 2 år yderligere nu og her, er jeg sgu lidt lunken overfor. Så vigtig for vores spil, synes jeg heller ikke han er, selvom jeg synes han har været en fremragende signing, og så er det altså bare lang tid at binde sig med en spiller i den alder. Vi så bl.a. med KEP, hvor hurtigt det kan gå ned af bakke, og spillere som Kvist og Würtz i de seneste par år blev også meget hurtigt til dødvægt rent sportsligt. Hvis der er noget vi burde have lært her i de senere år med folk som KEP, AK, Helenius etc. så må det være, at vi skal passe på med at binde os til for lange og dyre kontrakter, som vi hurtigt kommer til at blive kede af.
              Jeg er helt med på, at en etårig forlængelse virker som det mest ideelle fra vores side. Omvendt kan det jo være, at Leeuwin så vælger en anden løsning, hvor han kan få fremtiden på plads på lidt længere sigt - mon ikke han ville kunne få en fin 2-årig kontrakt i en hollandsk midter-/bundklub? Så kan man selvfølgelig sagtens argumentere for, at han ikke er vigtigere for vores spil, end at vi kan holde til at lade ham gå, hvis ikke betingelserne er ideelle for os - omvendt tror jeg nu også han er med til at skabe rigtig meget stabilitet i forsvaret, dels fordi han sjældent sidder ude og dels fordi han for det meste agerer både rutineret og bundstabilt. Hvis Tverskov skulle vise sig at være her på lånt tid, hvad der nok ikke er usandsynligt, er det nok også meget godt med kontinuitet på nogle af de andre pladser.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Jeg ser også gerne en forlængelse med Leeuwin, på de rigtige betingelser. Men jeg ser nu heller ikke grund til hastværk nødvendigvis. Med mindre der bliver hevet og flået i ham, når vi rammer den anden side af nytår, eller at han selv gerne vil hjem eller prøve noget andet, så synes jeg bare vi skal tage opstarten med og se, hvordan han klarer sig, og hvis han ikke viser klare tegn på tilbagegang, synes jeg klart også, at han skal have et års forlængelse.

                At stikke ham 2 år yderligere nu og her, er jeg sgu lidt lunken overfor. Så vigtig for vores spil, synes jeg heller ikke han er, selvom jeg synes han har været en fremragende signing, og så er det altså bare lang tid at binde sig med en spiller i den alder. Vi så bl.a. med KEP, hvor hurtigt det kan gå ned af bakke, og spillere som Kvist og Würtz i de seneste par år blev også meget hurtigt til dødvægt rent sportsligt. Hvis der er noget vi burde have lært her i de senere år med folk som KEP, AK, Helenius etc. så må det være, at vi skal passe på med at binde os til for lange og dyre kontrakter, som vi hurtigt kommer til at blive kede af.
                Måske man kan lave en 1 årig med option på ydeligere et år hvis OB ønsker dette.. Virker ikke som et usansynligt scenarie

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Måske man kan lave en 1 årig med option på ydeligere et år hvis OB ønsker dette.. Virker ikke som et usansynligt scenarie
                  Eller man skriver en option som giver automatisk forlængelse efter en fastlagt antal af kampindsatse. Det har man ja ofte. Ville i hvert fald glæde mig hvis vi sikrer Ramon for os. Han har stor del i vores stabile defensive med gode placeringsevner og den sikre og rolige måde han håndterer det. Synes han er vores bedste forsvarer i hensigt af hovedstødsspil. Den cleansheet mod FCM må vi vel takke meget ham for: han headede ja næsten alle høje indlæg alene væk som kom i vores felt.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Måske man kan lave en 1 årig med option på ydeligere et år hvis OB ønsker dette.. Virker ikke som et usansynligt scenarie
                    Det lyder optimalt i mine ører.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                      Eller man skriver en option som giver automatisk forlængelse efter en fastlagt antal af kampindsatse. Det har man ja ofte. Ville i hvert fald glæde mig hvis vi sikrer Ramon for os. Han har stor del i vores stabile defensive med gode placeringsevner og den sikre og rolige måde han håndterer det. Synes han er vores bedste forsvarer i hensigt af hovedstødsspil. Den cleansheet mod FCM må vi vel takke meget ham for: han headede ja næsten alle høje indlæg alene væk som kom i vores felt.
                      Enig. Det var tæt på at være hans bedste kamp i OB trøjen

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                        Det lyder optimalt i mine ører.
                        Vil nok koste et kontant beløb og en lille lønforhøjelse. Men så længe han holder dette niveau er det også okay

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                          Jeg ønsker også en viberator og en hvirvelvind
                          Okay, en stor sort vibrator eller hvad er du ude i?

                          Comment


                            #28
                            1 år mere til Ramon - Helt sikkert

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

                              Okay, en stor sort vibrator eller hvad er du ude i?
                              Se din oprindelige post

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                                Se din oprindelige post
                                Så faldt fem øren
                                Var overhovedet ikke med...

                                Comment

                                Working...
                                X