Oprindeligt indsendt af stonebear
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Enig ... det var alderen jeg tænkte på ..
Han spiller på et langt højere niveau end KEP da han var på sit højeste i AaB.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Han er vel nærmest i sin bedste alder. Har næsten ikke misset en kamp i Odense siden han blev hentet, så der er mindst 100 kampe i ham endnu.
Han spiller på et langt højere niveau end KEP da han var på sit højeste i AaB.
Er han 31 i starten af næste sæson er han 33 i slutningen af en to årig forlængelse .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Vil nok mene at bedste alder er 25-30 hvis der skal lægges på men han er da på toppen (hvorfor jeg gerne ser en forlængelse) men fra toppen går det som regel kun nedad ... forhåbentligt ikke for hurtigt ...
Er han 31 i starten af næste sæson er han 33 i slutningen af en to årig forlængelse ..
Comment
-
Jeg ser også gerne en forlængelse med Leeuwin, på de rigtige betingelser. Men jeg ser nu heller ikke grund til hastværk nødvendigvis. Med mindre der bliver hevet og flået i ham, når vi rammer den anden side af nytår, eller at han selv gerne vil hjem eller prøve noget andet, så synes jeg bare vi skal tage opstarten med og se, hvordan han klarer sig, og hvis han ikke viser klare tegn på tilbagegang, synes jeg klart også, at han skal have et års forlængelse.
At stikke ham 2 år yderligere nu og her, er jeg sgu lidt lunken overfor. Så vigtig for vores spil, synes jeg heller ikke han er, selvom jeg synes han har været en fremragende signing, og så er det altså bare lang tid at binde sig med en spiller i den alder. Vi så bl.a. med KEP, hvor hurtigt det kan gå ned af bakke, og spillere som Kvist og Würtz i de seneste par år blev også meget hurtigt til dødvægt rent sportsligt. Hvis der er noget vi burde have lært her i de senere år med folk som KEP, AK, Helenius etc. så må det være, at vi skal passe på med at binde os til for lange og dyre kontrakter, som vi hurtigt kommer til at blive kede af.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægJeg ser også gerne en forlængelse med Leeuwin, på de rigtige betingelser. Men jeg ser nu heller ikke grund til hastværk nødvendigvis. Med mindre der bliver hevet og flået i ham, når vi rammer den anden side af nytår, eller at han selv gerne vil hjem eller prøve noget andet, så synes jeg bare vi skal tage opstarten med og se, hvordan han klarer sig, og hvis han ikke viser klare tegn på tilbagegang, synes jeg klart også, at han skal have et års forlængelse.
At stikke ham 2 år yderligere nu og her, er jeg sgu lidt lunken overfor. Så vigtig for vores spil, synes jeg heller ikke han er, selvom jeg synes han har været en fremragende signing, og så er det altså bare lang tid at binde sig med en spiller i den alder. Vi så bl.a. med KEP, hvor hurtigt det kan gå ned af bakke, og spillere som Kvist og Würtz i de seneste par år blev også meget hurtigt til dødvægt rent sportsligt. Hvis der er noget vi burde have lært her i de senere år med folk som KEP, AK, Helenius etc. så må det være, at vi skal passe på med at binde os til for lange og dyre kontrakter, som vi hurtigt kommer til at blive kede af.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægJeg ser også gerne en forlængelse med Leeuwin, på de rigtige betingelser. Men jeg ser nu heller ikke grund til hastværk nødvendigvis. Med mindre der bliver hevet og flået i ham, når vi rammer den anden side af nytår, eller at han selv gerne vil hjem eller prøve noget andet, så synes jeg bare vi skal tage opstarten med og se, hvordan han klarer sig, og hvis han ikke viser klare tegn på tilbagegang, synes jeg klart også, at han skal have et års forlængelse.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Måske man kan lave en 1 årig med option på ydeligere et år hvis OB ønsker dette.. Virker ikke som et usansynligt scenarie"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Eller man skriver en option som giver automatisk forlængelse efter en fastlagt antal af kampindsatse. Det har man ja ofte. Ville i hvert fald glæde mig hvis vi sikrer Ramon for os. Han har stor del i vores stabile defensive med gode placeringsevner og den sikre og rolige måde han håndterer det. Synes han er vores bedste forsvarer i hensigt af hovedstødsspil. Den cleansheet mod FCM må vi vel takke meget ham for: han headede ja næsten alle høje indlæg alene væk som kom i vores felt.
Comment
Comment