Oprindeligt indsendt af Kaspernon
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Ajax interesseret i Rasmus Falk
Collapse
X
-
-
Jeg mener at Lucas, i en periode, var et mere spændende navn end Falk, det går jo sådan lidt på skift sådan noget med hvem der lige er hot, men talenterne tror jeg ikke der har været så stor forskel på... Det siger måske også lidt om AaBs forfatning dengang, at en 16-17 årig kunne gå ind på holdet på den måde han gjorde...
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlægDet er godt nok det værste vrøvl jeg har læst herinde længe
Kender du til ham fra den meget talentfulde u-17 årgang?
Jeg er meget i tvivl om om du taler på baggrund af kendskab til manden, eller mangel på samme :).
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægDet er selvfølgelig en subjektiv vurdering, men præstationerne fik ham da solgt til Ajax,....der er Falk først nu som 22-årig, Lucas var endnu ikke blevet 18 da han skiftede.
Lucas VAR et betydeligt større talent, men er tilsyneladende gået i stå i Ajax.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægNot
Lucas VAR et betydeligt større talent, men er tilsyneladende gået i stå i Ajax.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDet kommer han også til. Hvis ham Lucas whatever fra AaB kan få debut på 1. Holdet kan Falk.
Om han så bliver stam spiller er svært at spå om.
Leave a comment:
-
Rasmus falk mangler i høj grad spillere omkring sig, der tænker fodbold bare tilnærmelsesvist på samme niveau, som han selv gør. Får han disse spillere omkring sig, vil han med garanti vokse som spiller.
Jeg tvivler på, at Mos, Bodul, Skoubo, Spellmann eller Ruud tænker fodbold på samme måde som Falk. Emil, og måske Bashkim, er vel det nærmeste vi kommer. Og jeg er ikke engang sikker på, at Bashkim tænker lige så hurtigt.
Leave a comment:
-
I OB lægger vi alt for meget pres på de unge skuldre, Falk får ikke ro til at udvikle sig optimalt. I Ajax skal han selvfølgelig præstere på et højere niveau, men ikke være spilleren alles forventninger knytter sig til. Plus at han får bedre medspillere, på et hold der fungerer.
Ajax vil være et godt match for Falk. Men de penge der kommer ind, skal øremærkes forstærkninger.Last edited by sinus; 30-04-2014, 08:17.
Leave a comment:
-
Det kommer han også til. Hvis ham Lucas whatever fra AaB kan få debut på 1. Holdet kan Falk.
Om han så bliver stam spiller er svært at spå om.
Leave a comment:
-
Synes godt nok ikke Falk ligner en der har potentialet til at spille for Ajax. I så fald burde han skinne LANGT mere end han gør og har gjort indtil videre i den danske superliga .
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af stifness Se indlægLidt OT men i Ekstra bladet vurderede de indkøbet af Azer til 2 af 6 stjerner i forhold til forvetningerne. Det forstod jeg slet ikke. For mig at se har han leveret mere end godkendt og som du skriver så viser han tegn på at blive en profil i fremtiden.
Leave a comment:
Leave a comment: