Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ajax interesseret i Rasmus Falk

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• stifness
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Jeg kan godt se idéen i det for Falk, at han skal tage et år mere, og det ville bestemt heller ikke gøre mig noget, men omvendt, så synes jeg næsten OB skulle se at få skudt ham afsted denne sommer... Det er nu vi kan få en god pris, næste sommer har han ét år tilbage af kontrakten, og Januar vinduet er ikke kendt for at flyde med de større handler, selvom vi egentlig har en ok historik på det område... Ajax ville nok også være et af de bedre steder at ende, selv for de spillere der måske lige er en anelse for tidligt ude...

Så selvom det skærer mig i hjertet, så mener jeg han skal afsted nu... Der er også gode muligheder for at holde på Kadrii lidt endnu, og Azer viser gode tegn på at blive en ny ung profil, Diarra viser gode tegn, og der bliver masser af fynsk ungdom på holdet stadigvæk... men det sidste er jo selvfølgelig også nemt at sige for en jyde...

Det vil også betyde at andre på holdet må grave lidt dybere fremover, for Falk står for mange ting, bla. det at tage ansvar i kampene, og der kommer nogle områder hvor andre må til at vise lidt mere, hvilket jo også kan være sundt for en trup engang i mellem...
    Lidt OT men i Ekstra bladet vurderede de indkøbet af Azer til 2 af 6 stjerner i forhold til forvetningerne. Det forstod jeg slet ikke. For mig at se har han leveret mere end godkendt og som du skriver så viser han tegn på at blive en profil i fremtiden.

Mere on topic, så er jeg helt på linje med dig. Jeg tror at det optimale ville være at Falk ryger nu, forudsat at han ikke vil forlænge sin kontrakt. De 10 mio vi forhåbentlig kan få ud af det vil falde på et tørt sted, men forhåbentlig kan en del af pengene geninvesteres på transfermarkedet.

Leave a comment:

• OB er Gud
    replied
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-med-interesse

Edit: Kan i ikke lige få det fixet sådan man kan se hele teksten i links..?
    Er der nogen, som har set andre end Fyens Stiftstidende koble Ajax og Rasmus Falk sammen?

Som jeg husker det, plejer FS's hitrate på den slags ikke at være pokkers fantastiske.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-med-interesse

Edit: Kan i ikke lige få det fixet sådan man kan se hele teksten i links..?

Leave a comment:

• Marco van Tasten
    replied
    Alt ære og respekt for unge Falk, men han er ret afslutningssvag, så undrer mig lidt over Ajax' interesse. Nuvel, kanske vi kan få Fischer den anden vej.

Leave a comment:

• MaxHH
    replied
    Falk skal på ingen måde spilde sin karriere i en snottet liga som den danske, men ud og prøves af på de store scener. Og Ajax ligner et perfekt match.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    "Falk vil efter sigende gerne væk"

http://ekstrabladet.dk/ekstra/article2269575.ece

Nogen der har abonnement på ebladet, og evt. kan se om der står mere i den retning..?

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Det ville ikke være så tosset, hvis det kunne lade sig gøre at smide et år oveni kontakten, allerede her i efteråret engang, men om det lige bliver tilfældet, det ved jeg så ikke...
    Nej det har du selvfølgelig helt ret i, der er jo ikke noget konkret i det, men vi tager det nok lidt mere til os, i Falks tilfælde...
    De handler bryder jeg mig godt nok heller ikke om, det plaster skal bare tages med det samme i et snuptag, og så har vi hele sommeren til at hyle i...
    yups og yups

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    skulle det lykkedes at holde på Falk et år til kunne man jo forlænge aftalen med ham, for at sikre en ok pris - selvfølgelig med den underforståede aftale at OB ikke stiller sig i vejen for et skifte.

Men det er vel heller ikke mere konkret lige pt - end at Ajax følger ham - mon ikke de følger mange talentfulde spillere rundt omkring i europa? Så det er jo på ingen måde sikkert der kommer et bud på ham denne sommer.
    Men skal han afsted så håber jeg i den grad det bliver tidligt på sommeren - hader de der sidste minuts handler, og et tidligt skifte vil da om ikke andet give Jesper H. mulighed for at afsøge markedet hvis man mener der skal hentes en erstatning....
    Det ville ikke være så tosset, hvis det kunne lade sig gøre at smide et år oveni kontakten, allerede her i efteråret engang, men om det lige bliver tilfældet, det ved jeg så ikke...
    Nej det har du selvfølgelig helt ret i, der er jo ikke noget konkret i det, men vi tager det nok lidt mere til os, i Falks tilfælde...
    De handler bryder jeg mig godt nok heller ikke om, det plaster skal bare tages med det samme i et snuptag, og så har vi hele sommeren til at hyle i...

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Jeg kan godt se idéen i det for Falk, at han skal tage et år mere, og det ville bestemt heller ikke gøre mig noget, men omvendt, så synes jeg næsten OB skulle se at få skudt ham afsted denne sommer... Det er nu vi kan få en god pris, næste sommer har han ét år tilbage af kontrakten, og Januar vinduet er ikke kendt for at flyde med de større handler, selvom vi egentlig har en ok historik på det område... Ajax ville nok også være et af de bedre steder at ende, selv for de spillere der måske lige er en anelse for tidligt ude...

Så selvom det skærer mig i hjertet, så mener jeg han skal afsted nu... Der er også gode muligheder for at holde på Kadrii lidt endnu, og Azer viser gode tegn på at blive en ny ung profil, Diarra viser gode tegn, og der bliver masser af fynsk ungdom på holdet stadigvæk... men det sidste er jo selvfølgelig også nemt at sige for en jyde...

Det vil også betyde at andre på holdet må grave lidt dybere fremover, for Falk står for mange ting, bla. det at tage ansvar i kampene, og der kommer nogle områder hvor andre må til at vise lidt mere, hvilket jo også kan være sundt for en trup engang i mellem...
    skulle det lykkedes at holde på Falk et år til kunne man jo forlænge aftalen med ham, for at sikre en ok pris - selvfølgelig med den underforståede aftale at OB ikke stiller sig i vejen for et skifte.

Men det er vel heller ikke mere konkret lige pt - end at Ajax følger ham - mon ikke de følger mange talentfulde spillere rundt omkring i europa? Så det er jo på ingen måde sikkert der kommer et bud på ham denne sommer.
    Men skal han afsted så håber jeg i den grad det bliver tidligt på sommeren - hader de der sidste minuts handler, og et tidligt skifte vil da om ikke andet give Jesper H. mulighed for at afsøge markedet hvis man mener der skal hentes en erstatning....

Leave a comment:

• fynsland_85
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Alt muligt held og lykke til RF - jeg tror bare det vil være en kæmpe fejltagelse at tage afsted for tidligt. Tag et år mere i OB. Hans formudsving er stadig alt for store til at begå sig i en stor europæisk klub. I OB vil der være plads til det. Det er der ikke i Ajax. Han får ualmindeligt svært ved at kæmpe sig tilbage på holdet, hvis han har en længere formnedgang, som han har haft i OB denne sæson.

Han skal nok nå det - for talentet er jo uomtvisteligt!
    Det er en rigtig betragtning. Han glimrede mod Ikast FS/Herning Fremad og har også vist gode takter i andre kampe i foråret. Men han er stadig alt for ustabil til at klare sig andre steder end Suppen.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Alt muligt held og lykke til RF - jeg tror bare det vil være en kæmpe fejltagelse at tage afsted for tidligt. Tag et år mere i OB. Hans formudsving er stadig alt for store til at begå sig i en stor europæisk klub. I OB vil der være plads til det. Det er der ikke i Ajax. Han får ualmindeligt svært ved at kæmpe sig tilbage på holdet, hvis han har en længere formnedgang, som han har haft i OB denne sæson.

Han skal nok nå det - for talentet er jo uomtvisteligt!

Leave a comment:

• Mad Dog Murdock
    replied
    Han skal bare se at komme videre, med alt det tilhørende held og lykke og på glædelig gensyn når tiden er inde til det

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
    Flotte ord som han fortjener - han har netop ydet alt det man har kunne forvente af ham, og overraskendehurtigt syntes jeg han har været vores største profil.

Ærgerligt der ikke har været så mange spillere omkring ham med samme gejst og talent, mange af vores andre spillere er desværre meget langt fra.

Det er også lidt ærgerligt at vi har andre spillere på vej nedefra som virkelig kunne have gavn af en Falk.

Ser også Ajax som en perfekt klub for Falk,er sikker på han har niveauet til at være med i startopstillingen og han kan udvikle sig yderligere derfra, og så vil jeg glæde mig til at han kommer hjem igen nok desværre først om 8-10 år.
    han fortjener hvert et godt ord der siges om ham. Selvom det er svært at se RF være tæt på Ajax bedste elleve, tror jeg det er et godt skridt at tage for ham at komme et sted hen hvor han ikke forventes at være en bærende kraft, men blot har mulighed for at pleje hans naturlige talent.

Leave a comment:

• Ricardo
    replied
    Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
    Falk har gjort hvad der forventes af ham. Håber også kun det bedste for ham, og som I andre skriver, så er Ajax perfekt for ham - de er gode til at viderudvikle talenter som f.eks. Christian Eriksen :)
    Flotte ord som han fortjener - han har netop ydet alt det man har kunne forvente af ham, og overraskendehurtigt syntes jeg han har været vores største profil.

Ærgerligt der ikke har været så mange spillere omkring ham med samme gejst og talent, mange af vores andre spillere er desværre meget langt fra.

Det er også lidt ærgerligt at vi har andre spillere på vej nedefra som virkelig kunne have gavn af en Falk.

Ser også Ajax som en perfekt klub for Falk,er sikker på han har niveauet til at være med i startopstillingen og han kan udvikle sig yderligere derfra, og så vil jeg glæde mig til at han kommer hjem igen nok desværre først om 8-10 år.

Leave a comment:

Working...
X