Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sander Svendsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Vi nåede lige at få en snak med Sander, inden han satte kursen afsted mod Norge. Han fortæller om, hvordan han har oplevet de seneste dage.

    http://obstruktion.dk/sander-svendse...eret-kaotiske/

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
      Vi nåede lige at få en snak med Sander, inden han satte kursen afsted mod Norge. Han fortæller om, hvordan han har oplevet de seneste dage.

      http://obstruktion.dk/sander-svendse...eret-kaotiske/
      Tak. Svært ikke at holde af vores unge ven. Han er sgu en dejlig dreng

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
        Vi nåede lige at få en snak med Sander, inden han satte kursen afsted mod Norge. Han fortæller om, hvordan han har oplevet de seneste dage.

        http://obstruktion.dk/sander-svendse...eret-kaotiske/
        Sej ung mand. Ønsker ham alt held og lykke, og hvem ved måske er han ob spiller igen i det nye år.

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
          Vi nåede lige at få en snak med Sander, inden han satte kursen afsted mod Norge. Han fortæller om, hvordan han har oplevet de seneste dage.

          http://obstruktion.dk/sander-svendse...eret-kaotiske/



          han har bare så god stil....held og Lykke håber alt det bedste for dig...Sander..


          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

            Fantastisk arbejde af MH med 3 måneders udleje. Det kunne lige så godt kun have været 1 eller 2 måneder, men der blev jo også arbejdet på det til allersidste sekund. I/A.
            Beklager, men fatter ikke, hvad du skriver.... så han kunne været lejet ud én måned og så tilbage eller ? Hvori er det fantastiske

            Edit: Beklager... så ikke at du anvendte den "latterlige" I/A.... fatter ikke brugen af den !
            Last edited by Online; 09-10-2020, 13:00.

            Comment


              #81
              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...g-paa-ob-exit/

              Håber de har givet ham en ordentlig forklaring... ellers er det da mega dårlig ledelse

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...g-paa-ob-exit/

                Håber de har givet ham en ordentlig forklaring... ellers er det da mega dårlig ledelse
                Synes desværre det har været et mønster længe, særligt under JM, og jeg synes det mere og mere ligner dårlig stil og ledelse, samt en mangel på planlægning og retning.

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                  Synes desværre det har været et mønster længe, særligt under JM, og jeg synes det mere og mere ligner dårlig stil og ledelse, samt en mangel på planlægning og retning.
                  Jeg skal ikke kunne sige om det er pga. JM, men det er da bestemt muligt. Under alle omstændigheder er det ved at være et mønster ja, og gælder efterhånden mange spillere. Lieder-sagaen er jo et kapitel for sig. Forløbet omkring Eskesen er virkelig også underligt og en dårlig sag for OB. Helenius er tydeligvis også bitter på nogle ledende figurer i OB, der var hele KEP-forløbet, og jeg har også hørt nogle historier om AK og hvordan han kom på kant med folkene dernede. Han ligner jo i den grad også en anden spiller lige nu.

                  Måske de historier om tvivlsom mandskabsbehandling oppe i Sverige ikke var helt uvæsentlige. Ligesom Mourinho, som folk kan lide at sammenligne Michelsen med, så fungerer den ledelsesstil jo fint, når resultaterne er gode, hvorimod utilfredsheden hurtigt pibler op, når resultaterne går den gale vej. Det er endnu en af grundene til, hvorfor jeg tror, at målsætningen bliver næsten altafgørende for, om Michelsen bliver forlænget. Hvis resultaterne ikke er gode nok, hvis der er spirende utilfredshed med ham og andre i trænerteamet (Janus Blond), og man kan se, at spillere han har frosset ude fungerer godt i andre Superligaklubber, så tror jeg den øverste ledelse ser det som en nem beslutning at gå i gang med at finde et næsten helt nyt trænerteam.
                  Last edited by Sheed; 12-10-2020, 15:53.

                  Comment


                    #84
                    Sander blev offer for, at der er for mange angribere i truppen, og han var den nemmeste at leje ud. Grundet de mange angribere og den tynde midtbane har vi skiftet system, og der passer Sander ikke ind. Samtidig har han stats på sin side og er ung og fleksibel og i rimelig form. Skiftet er helt logisk, MEN jeg synes det er forkert. Vi burde i stedet spille 442 på samme måde som Atletico Madrid, da de var bedst. Nemlig med en defensiv midtbane og en kreativ, en hurtig wing og en med fri rolle. Vi har pludselig en target angriber i Jebali og så kunne Sander, Hylle og Fenger skiftes til at være den lille vævre ala Torres eller Aguero. Vores backs er netop i stil med Filiipe Luis og Juanfran. Jeg synes vores trup er skabt til en asymmetrisk 442.
                    Sorrig og glæde de vandre til hobe,
                    lykke, ulykke de gange på rad,
                    medgang og modgang hinanden tilråbe,
                    solskin og skyer de følges og ad.
                    Jorderigs guld
                    er prægtig muld,
                    Himlen er ene af salighed fuld.
                    - Kingo, 1681

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af Sorrig og Glæde Se indlæg
                      Sander blev offer for, at der er for mange angribere i truppen, og han var den nemmeste at leje ud. Grundet de mange angribere og den tynde midtbane har vi skiftet system, og der passer Sander ikke ind. Samtidig har han stats på sin side og er ung og fleksibel og i rimelig form. Skiftet er helt logisk, MEN jeg synes det er forkert. Vi burde i stedet spille 442 på samme måde som Atletico Madrid, da de var bedst. Nemlig med en defensiv midtbane og en kreativ, en hurtig wing og en med fri rolle. Vi har pludselig en target angriber i Jebali og så kunne Sander, Hylle og Fenger skiftes til at være den lille vævre ala Torres eller Aguero. Vores backs er netop i stil med Filiipe Luis og Juanfran. Jeg synes vores trup er skabt til en asymmetrisk 442.
                      Spændende.

                      Jebali - X

                      Frø (fri rolle) - Okosun - JJT - Sabbi (hurtig wing)


                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af Sorrig og Glæde Se indlæg
                        Sander blev offer for, at der er for mange angribere i truppen, og han var den nemmeste at leje ud. Grundet de mange angribere og den tynde midtbane har vi skiftet system, og der passer Sander ikke ind. Samtidig har han stats på sin side og er ung og fleksibel og i rimelig form. Skiftet er helt logisk, MEN jeg synes det er forkert. Vi burde i stedet spille 442 på samme måde som Atletico Madrid, da de var bedst. Nemlig med en defensiv midtbane og en kreativ, en hurtig wing og en med fri rolle. Vi har pludselig en target angriber i Jebali og så kunne Sander, Hylle og Fenger skiftes til at være den lille vævre ala Torres eller Aguero. Vores backs er netop i stil med Filiipe Luis og Juanfran. Jeg synes vores trup er skabt til en asymmetrisk 442.
                        For det første, så køber jeg ikke, at Sander "ikke passer ind" i den måde vi spiller på nu. Det er jo lige præcis det han gør. Jeg ved godt, at nogle har fået den opfattelse, at han skulle være udpræget spidsangriber, fordi at han scorede nogle lidt heldige mål sidste efterår, men sådan er virkeligheden ikke. Før han kom til OB havde han spillet klart flest kampe som kantspiller og mest på venstre kant, og det ville der jo være rigtigt godt mulighed for netop nu. Nu er vi endelig skiftet til et system med angrebswings der ikke skal lave for meget den anden vej, hvilket jo passer ham glimrende som type. Og det er jo ikke ligefrem fordi, at vi er godt besat der. Vi har Frøkjær der er helt grøn på den position, og bortset fra en rigtigt god kamp mod FCK, har været decideret sløj på den position lige siden. Hvad er vores alternativ der, hvis Frøkjær ikke fungerer derude? Absolut ikke noget der overbeviser mig, så jeg køber ikke, at han ikke kunne have været brugbar. Vi har i hvert fald langt mere brug for en type der kan spiller derude på kanten, end vi har brug for en Gudjohnsen til spidsangriberen, hvor vi allerede har Jebali, Fenger, Hylle, potentielt Lieder og givetvis og Okosun der kan spille.

                        For det andet, så synes jeg også det er et problem for Michelsen, at tingene udvikler sig sådan her med Sander som de gør. Det stiller spørgsmål ved hans dømmekraft ved at hente spillere ind som han allerede kender, og at vi skal prioritere at hente spillere som træneren peger på. Guderne må vide, hvem han ellers har peget på, om det f.eks. var ham der ville have Lieder til klubben, for så at opgive ham få måneder senere. Det er sådan noget der gør mig endnu mere skeptisk overfor, at træneren skal have så stor magt, når det kommer til at hente spillere, som de seneste trænere tydeligvis har haft. Det samme gjorde sig jo absolut gældende med Kent Nielsen ved at man hentede spillere som KEP, Jönsson, Helenius osv. Bare fordi at træneren har et kendskab til en spiller, betyder det så absolut ikke, at han er den der passer bedst ind og er den rigtige at hente for klubben. Det er her man/vi har brug for en stærk og kompetent sportsdirektør til at kunne udfordre træneren og styre butikken på det her punkt.

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                          Spændende.

                          Jebali - X

                          Frø (fri rolle) - Okosun - JJT - Sabbi (hurtig wing)

                          Det der har ingen gang på jord rent defensivt, er jeg bange for. JJT er bestemt ikke nogen udpræget 6er, så han er nok afhængig af en stærk defensiv spiller ved siden af sig. Da Okosun var bedst i Horsens var det i en nærmest fri rolle, hvor han fik frit spil til at løbe med frem og i feltet, lidt ligesom HHA havde hos os i tidernes morgen. Men dengang havde vi altså også en defensiv midt bag ham i Djemba-Djemba som både var god på bolden, men som også fyldte sindsygt meget defensivt og fysisk, og nød at tage de slagsmål derinde. Der er meget langt fra Djemba-Djemba til JJT i min bog.

                          Frøkjær og Sabbi på kanterne kommer næppe heller ikke til at fylde meget defensivt. Vi skal huske på, at når Sabbi spillere højre kant i Hobro i deres 4-4-2, så var det som regel med to ret defensive spillere central. Damborg kom i hvert fald ikke særligt ofte over midterlinjen, og Cappis eller Pedersen som de også brugte derinde, spillede ret langt tilbage på banen så Sabbi og Babayan kunne være lidt mere frie. Læg dertil at vores backs også har deres udfordringer defensivt, så har jeg meget svært ved at tro, at den opstilling kan fungere. Den kan muligvis fungere, når vi skal op og jagte en scoring, men i de fleste kampe er vi nok nødt til at spille lidt mere "kedeligt".

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                            Det der har ingen gang på jord rent defensivt, er jeg bange for. JJT er bestemt ikke nogen udpræget 6er, så han er nok afhængig af en stærk defensiv spiller ved siden af sig. Da Okosun var bedst i Horsens var det i en nærmest fri rolle, hvor han fik frit spil til at løbe med frem og i feltet, lidt ligesom HHA havde hos os i tidernes morgen. Men dengang havde vi altså også en defensiv midt bag ham i Djemba-Djemba som både var god på bolden, men som også fyldte sindsygt meget defensivt og fysisk, og nød at tage de slagsmål derinde. Der er meget langt fra Djemba-Djemba til JJT i min bog.

                            Frøkjær og Sabbi på kanterne kommer næppe heller ikke til at fylde meget defensivt. Vi skal huske på, at når Sabbi spillere højre kant i Hobro i deres 4-4-2, så var det som regel med to ret defensive spillere central. Damborg kom i hvert fald ikke særligt ofte over midterlinjen, og Cappis eller Pedersen som de også brugte derinde, spillede ret langt tilbage på banen så Sabbi og Babayan kunne være lidt mere frie. Læg dertil at vores backs også har deres udfordringer defensivt, så har jeg meget svært ved at tro, at den opstilling kan fungere. Den kan muligvis fungere, når vi skal op og jagte en scoring, men i de fleste kampe er vi nok nødt til at spille lidt mere "kedeligt".
                            Jeg medgiver det ser offensivt ud. Dog kunne JJT være vores Gabi, Okosun vores Raul Garcia eller Thomas Partey og Drachmann en type som Thiago. Jeg tror vi har typerne til det, men om den enkelte spiller er stærk nok er mere tvivlsomt. Jeg ser dog heller ikke hverken Sander eller Jebali på kanterne i 433. De har ikke tempoet til at sætte en mand. De har spillet positionerne en del i deres tidligere klubber, ganske vist, men det var blandt andet derfor vi blev i stand til at hente dem. Dels fordi de ikke præsterede godt, dels fordi de ikke ville spille der.
                            Sorrig og glæde de vandre til hobe,
                            lykke, ulykke de gange på rad,
                            medgang og modgang hinanden tilråbe,
                            solskin og skyer de følges og ad.
                            Jorderigs guld
                            er prægtig muld,
                            Himlen er ene af salighed fuld.
                            - Kingo, 1681

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                              Det der har ingen gang på jord rent defensivt, er jeg bange for. JJT er bestemt ikke nogen udpræget 6er, så han er nok afhængig af en stærk defensiv spiller ved siden af sig. Da Okosun var bedst i Horsens var det i en nærmest fri rolle, hvor han fik frit spil til at løbe med frem og i feltet, lidt ligesom HHA havde hos os i tidernes morgen. Men dengang havde vi altså også en defensiv midt bag ham i Djemba-Djemba som både var god på bolden, men som også fyldte sindsygt meget defensivt og fysisk, og nød at tage de slagsmål derinde. Der er meget langt fra Djemba-Djemba til JJT i min bog.

                              Frøkjær og Sabbi på kanterne kommer næppe heller ikke til at fylde meget defensivt. Vi skal huske på, at når Sabbi spillere højre kant i Hobro i deres 4-4-2, så var det som regel med to ret defensive spillere central. Damborg kom i hvert fald ikke særligt ofte over midterlinjen, og Cappis eller Pedersen som de også brugte derinde, spillede ret langt tilbage på banen så Sabbi og Babayan kunne være lidt mere frie. Læg dertil at vores backs også har deres udfordringer defensivt, så har jeg meget svært ved at tro, at den opstilling kan fungere. Den kan muligvis fungere, når vi skal op og jagte en scoring, men i de fleste kampe er vi nok nødt til at spille lidt mere "kedeligt".
                              Jeg er ikke uenig, kastede blot en mulig opstilling ud. Det slår mig, at Frø er alt for låst i vores 4-3-3. Han holder sig meget ude på kanten, hvilket undrer mig. Udgangspunktet på kanten er fint, men han skal være på bolden, have frihed til at søge ind og ned. Sabbi holder fint breden modsat, og jeg så gerne OB spille mere asynkront.

                              Er JM for lidt fleksibel her?




                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                                Jeg er ikke uenig, kastede blot en mulig opstilling ud. Det slår mig, at Frø er alt for låst i vores 4-3-3. Han holder sig meget ude på kanten, hvilket undrer mig. Udgangspunktet på kanten er fint, men han skal være på bolden, have frihed til at søge ind og ned. Sabbi holder fint breden modsat, og jeg så gerne OB spille mere asynkront.

                                Er JM for lidt fleksibel her?



                                Det tror jeg ikke. Jeg synes faktisk det er ret imponerende, hvor hurtigt han har fået det til at fungere. Sabbi er en gevinst fra dag 1, jebali fungerer pludselig rigtig godt og Opondo er lyset op med sin fine fysik og kvikke fødder. Der er stadig plads til forbedringer defensivt, men det er måske også lidt en kalkuleret risiko, når jjt spiller 6'er, selvom han ikke er en klassisk 6'er type. Derudover mangler vores backs lidt at blive sat op. Det er specielt i den del af spillet Frø kan forbedre sig. Han vil rigtig meget ind imod midten, men efterhånden som han er begyndt at være farligere, så snakkes der også om hans risikobetonede spil. Her ligner det man er blevet mere opmærksom på at fange ham centralt i banen, så her synes jeg det ville klæde ham lidt at gøre det simple lidt oftere og få sat Jørgen op. Specielt nu, hvor vi får en Okosun ind, som vil komme i feltet. Hvis han skal fungere, så skal vi komme mere over kanterne

                                Comment

                                Working...
                                X