Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sander Svendsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg

    Tak, men nej tak for det fine tilbud. Han har scoret ca. 30% af vores mål i den afsluttede sæson og jeg ser en stor fremtid i ham. Så hellere afsted med Lieder som scoret 0,00% af vores mål og i øvrigt stadig er skadet. Hvad skete der da vi sendte Bashkim afsted? Skal vi lave samme fejl igen? Endnu engang tak, men nej tak! Vi beholder Sander 1-2 sæsoner endnu og ser ham blive endnu bedre end nu og så kan han sagtens ryge afsted for mere til den tid.
    Det er jo så din påstand. Jeg har min

    Men at sammenligne Sander og Bash Jeg kan rigtig godt lide Sander. Specielt hans person. Han er virkelig Likeable.
    Jeg tror bare på at han har haft sin bedste sæson i OB

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Jelnegaard47 Se indlæg

      Problemet er vel, at som det har set ud de sidste kampe, spiller Sander ikke nok til, at man om 1-2 sæsoner kan blive bedre og dermed øge sin værdi for købende klubber. Han kom ind med ca 5 minutter igen i en situation hvor vi mangler en scoring i en kamp om Europa... Virker ikke til der er den store tillid til ham fra trænerstaben.
      Præcis. Hvis man i OB har en 4-5. Angriber man mener er 5+ mill værd skal han da bare skydes afsted. Specielt når vores 1.-2. Angriber er 1/5 værd

      Comment


        #48
        Har nogen en ide til hvad der er sket med Sander? Uvenner med træneren, hjemve, midlertidig sindssyge?? Syntes det virker underligt at han er helt ude af holdet, som topscorer fra sidste sæson?

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
          Har nogen en ide til hvad der er sket med Sander? Uvenner med træneren, hjemve, midlertidig sindssyge?? Syntes det virker underligt at han er helt ude af holdet, som topscorer fra sidste sæson?
          Jeg er sikker på det hele er startet med at han ikke længere var blandt de bedste til at starte. Han har jo ikke været god siden Kadrii smuttede. Han scorede et godt mål i samspil med Fenger og en skævert mod EfB. Ellers har han ikke været i nærheden af noget i åbent spil.
          Syntes det var nemt at se dette udfald komme. Havde bare håbet på at lidt flere var interesseret og at der ville komme 7-10 mill i kassen. Men det gør der helt sikkert ikke når køberen hedder Brann Bergen

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
            Har nogen en ide til hvad der er sket med Sander? Uvenner med træneren, hjemve, midlertidig sindssyge?? Syntes det virker underligt at han er helt ude af holdet, som topscorer fra sidste sæson?
            Jeg tror dødsstødet kom, da man i Corona-pausen gik over til at spille med et lidt højere pres. I forvejen havde han en lang periode, hvor tingene ikke fungerede, men i og med man i højere og højere grad begyndte at spille mere direkte, så blev hans forcer taget ud, da han simpelthen ikke kan spilles dybt, og typer som Jebali og Fenger er mere sikre at spille bolden op på. Vi må i den grad håbe Svendsen får grønt lys til at smutte, for dels luner de få millioner stadig, ift. hvis han skal blive et halvt år mere på bænken/tribunen, og dels er det synd for Svendsen at han er i en klub, hvor han er blevet et dårligt match, for han er en dygtig ydmyg ung spiller, som nok skal få succes i en den rigtige klub i en eller anden klub i den bedste række i norden.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

              Jeg tror dødsstødet kom, da man i Corona-pausen gik over til at spille med et lidt højere pres. I forvejen havde han en lang periode, hvor tingene ikke fungerede, men i og med man i højere og højere grad begyndte at spille mere direkte, så blev hans forcer taget ud, da han simpelthen ikke kan spilles dybt, og typer som Jebali og Fenger er mere sikre at spille bolden op på. Vi må i den grad håbe Svendsen får grønt lys til at smutte, for dels luner de få millioner stadig, ift. hvis han skal blive et halvt år mere på bænken/tribunen, og dels er det synd for Svendsen at han er i en klub, hvor han er blevet et dårligt match, for han er en dygtig ydmyg ung spiller, som nok skal få succes i en den rigtige klub i en eller anden klub i den bedste række i norden.
              Tror du har ret for siden da har han været langt fra spilletid, det er pisse ærgerligt at man ikke fik skudt ham af på trods af det ser ud til at man har haft god tid til at finde en køber.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Tror du har ret for siden da har han været langt fra spilletid, det er pisse ærgerligt at man ikke fik skudt ham af på trods af det ser ud til at man har haft god tid til at finde en køber.
                Så er det jo godt at vi har en erfaren dygtig sportschef. Ellers havde han vel aldrig været tæt på en aftale. Ironi kan være anvendt.

                Comment


                  #53
                  Gad vide om det er et godt eller dårligt tegn at vi stadig ikke har afklaring på SS? udmeldingen var ellers tirsdag eller onsdag

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Gad vide om det er et godt eller dårligt tegn at vi stadig ikke har afklaring på SS? udmeldingen var ellers tirsdag eller onsdag

                    - Jeg kan bekræfte, at Sander Svendsen er OB-spiller i dag, siger OB's kommunikationsansvarlige Thomas Bansø til Bergens Avis tirsdag morgen.
                    mon ikke de lukker den der....tænker ikke nogen af klubberne er særligt interesserede i den bliver drøftet yderligere....
                    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg


                      - Jeg kan bekræfte, at Sander Svendsen er OB-spiller i dag, siger OB's kommunikationsansvarlige Thomas Bansø til Bergens Avis tirsdag morgen.
                      mon ikke de lukker den der....tænker ikke nogen af klubberne er særligt interesserede i den bliver drøftet yderligere....
                      Hmm. Syntes nu der mangler en officiel udmelding med alt det der har været i medierne.

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg


                        - Jeg kan bekræfte, at Sander Svendsen er OB-spiller i dag, siger OB's kommunikationsansvarlige Thomas Bansø til Bergens Avis tirsdag morgen.
                        mon ikke de lukker den der....tænker ikke nogen af klubberne er særligt interesserede i den bliver drøftet yderligere....
                        Well, det ligner, at der venter et par kedelige måneder for den gode Sander Svendsen.

                        Ved egentlig ikke helt, hvad man skal synes om hele denne her transfersaga.

                        Vi har jo åbenlyst en overflod af angribere, men synes trods alt hans alder og hans målsnit i sidste sæson taler for, at man prøver at satse på ham. Især som Frøkjær har spillet på det seneste, så synes jeg han er den af vores resterende angriber, der passer bedst til en offensiv kant.

                        Fenger synes jeg fungerer bedst helt fremme, Lieder nok det samme (hvis han nogensinde kommer i gang), og har også meget svært ved at se vores islandske ven spille en kant da han jo er udpræget tank.

                        Sander er trods alt kun i start 20'erne, og har jo vist fin målnæse i sidste sæson, men jeg vil så også gerne være den første til at erkende, at han i mange kampe i løbet af foråret ikke var ret god. Men det synes jeg heller ikke Frøkjær har været i samtlige kampe siden FCK-kampen og der er faktisk kun 2 års forskel på de to spillere.

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Min påstand er så bare at Sander er mere værd nu end han er om 1-2 år. For han får næsten med statsgaranti ikke scoret 13 mål næste sæson.
                          Han ligner jo 5. Angriber pt

                          Han er spilleren vi kan skyde afsted for 5-7 mill og slet ikke mærke det på banen. Hvor tit har vi kunne sige og gøre det med en spiller?
                          Men det ender nok med at vi sælger Tverskov for 3-4 mill og er nød til at ændre system.
                          Se det ville kunne mærkes. Det vil et salg af Sander ikke
                          Der vil jeg lige smide mit syn på det.

                          Jeg er helt enig med dig og det i måske kan inddrage i debatten er :
                          I hvor mange kampe har Sander præsteret tilstrækkeligt.
                          Hvordan har han scoret sine mål.
                          Hvad kan han ude på banen, før afslutningerne, kan han aflevere, har han fart og hvad med driblingerne?
                          Hvordan er det gået i de tidligere klubber.

                          Så er der en bedre chance for at kunne vurdere spillerens hvad der er middelpræstationen og hvor stort udviklingspotentialet er.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            #58
                            Svendsen udlejes til Brann i tre måneder.

                            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-udl...pHodFKQHobr3uo

                            Comment


                              #59
                              Næstefter ophævelse af kontrakter, er udlejninger noget af det, der hænger mig mest ud af halsen. Især når der ikke er tale om unge spillere eller spillere uden salgspotentiale. Jeg håber, at vi næste gang er lidt mere fremsynede og snedige på markedet, og får solgt en spiller som Svendsen inden vi smider ham på bænken et halvt år.

                              Når dét så er sagt, og vi står hvor vi står, så er det en fin nok løsning at få sendt ham på græs. Hvis alt går op i en højere enhed, så får han lavet nogle gode præstationer og mål i den norske række, som kan få nogle af de lidt større norske klubber til at købe ham til vinter.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
                                Næstefter ophævelse af kontrakter, er udlejninger noget af det, der hænger mig mest ud af halsen. Især når der ikke er tale om unge spillere eller spillere uden salgspotentiale. Jeg håber, at vi næste gang er lidt mere fremsynede og snedige på markedet, og får solgt en spiller som Svendsen inden vi smider ham på bænken et halvt år.

                                Når dét så er sagt, og vi står hvor vi står, så er det en fin nok løsning at få sendt ham på græs. Hvis alt går op i en højere enhed, så får han lavet nogle gode præstationer og mål i den norske række, som kan få nogle af de lidt større norske klubber til at købe ham til vinter.
                                Du synes ikke, at Sander Svendsen er ung? Han er kun 23?

                                Comment

                                Working...
                                X