Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt FCN-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Kent Nielsen indrømmer at man stod ekstraordinært lavt med vilje fordi det var FCN. Og så løb kontra på dem.

    Det bør vi vel også gøre? Og så sætte Opondo til at krige lidt med ham Kodus

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
      Vi slipper for Kian Hansen. Nøøj, hvor er Silkeborg dårlige, og hvor er idéen om at Kent Nielsen kan få nogle unge fyre til at shine i Superligaen ved at lære dem at shortpasse bagud og til siden helt forkert. FCN skal nok være farlige imod os - de er på deres hjemmebane, og deres pasningsspil kører rundt, men hold da op, hvor efterlader de huller bagved, som bør kunne udnyttes.
      Sådan spillede Silkeborg ikke mod Fc Nordsjælland.
      Det var ret fremadrettet og så faktisk rigtig godt ud i flere sekvenser ... det er sådan de scorer det første mål, hurtige pasninger ved jorden og ikke bare til siden eller bagud.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Kent Nielsen indrømmer at man stod ekstraordinært lavt med vilje fordi det var FCN. Og så løb kontra på dem.

        Det bør vi vel også gøre? Og så sætte Opondo til at krige lidt med ham Kodus
        Men har vi opstillingen eller holdet til det? Jeg synes netop at Tverskov er allerbedst når han kan skubbe frem i pres fordi han er så forudseende, hvis vores forsvar skal begynde at forsvare imod FCN's hurtige småspil kan det nemt gå galt. De er uden Kian og med et hold der svinger meget, jeg synes klart vi skal frem og presse dem ned.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Kent Nielsen indrømmer at man stod ekstraordinært lavt med vilje fordi det var FCN. Og så løb kontra på dem.

          Det bør vi vel også gøre? Og så sætte Opondo til at krige lidt med ham Kodus
          Det kommer i helt sikkert til!
          Nordsjælland er på plastik, bedre på bolden og utroligt hurtige på kontra og Yttergård er altid god for et par enorme fejl.
          OB kommer til at stå relativt dybt, det er jeg overbevist om.

          Hvis den kamp ender 0-0 så spiser jeg en brunkål-, rosenkål- og oliventærte!
          Last edited by Entusiastens; 12-08-2019, 11:45.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            #20
            Vi er et par knægte fra Odense der ikke har været i Farum før og leger med tanken om at tage tidligt derop, er der nogen der ved om der er noget ved det, og praktisk i forhold til stadion og sådan?

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
              Hvis den kamp ender 0-0 så spiser jeg en brunkål-, rosenkål- og oliventærte!
              Det er noteret - jeg tager en cola med, du kan skylle det ned med, hvis det bliver aktuelt

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Kent Nielsen indrømmer at man stod ekstraordinært lavt med vilje fordi det var FCN. Og så løb kontra på dem.

                Det bør vi vel også gøre? Og så sætte Opondo til at krige lidt med ham Kodus
                Ja hvis vi spiller med ligeså stor fejlmargin i pasningsspillet som i de foregående kampe, så er det nok det klogeste, da de vil overrumple os med deres fart, hvis de erobre bolden højt på banen. Samtidig jar fcn det med at forære store chancer væk og de kommer ikke til at holde Sander og Bashkim fra fadet i 90 min. Vi ser også rimelig komfortable ud defensivt for tiden, så jeg tror ikke at vi vil have noget imod at lade fcn diktere spillet og så give dem kontrakniven.
                jeg håber også at opondo er klar til at starte. Hans fysik og fart i kontraspillet vil passe perfekt imod det klejne pasningsglade fcn-hold. Jebali tror jeg fortsat ikke får mere end et indhop. Han så noget rusten ud i det kvarter han fik forleden.
                ​​​​​

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                  Vi er et par knægte fra Odense der ikke har været i Farum før og leger med tanken om at tage tidligt derop, er der nogen der ved om der er noget ved det, og praktisk i forhold til stadion og sådan?
                  Jeg er sikker på, at I kan møde ligesindede på Farum Kro inden kampen. Der er i hvert fald en overvejende sandsynlighed for, at jeg selv og nogle stykker napper en enkelt eller 3 inden kampen. Det er bare at gå derfra til Stadion.

                  Comment


                    #24
                    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...il-fcn-opgoer/
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      #25
                      Man ved aldrig helt hvor FCN er. De er så unge og kan gå begge veje. Stor sejr og stort nederlag. Med exit Hjulmand er der grund til at håbe på at JM kan finde på noget smart. 30-30-40. Vores hold er endnu ikke på fuld styrke. Derfor.
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                      OB - engang var vi gode

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                        Man ved aldrig helt hvor FCN er. De er så unge og kan gå begge veje. Stor sejr og stort nederlag. Med exit Hjulmand er der grund til at håbe på at JM kan finde på noget smart. 30-30-40. Vores hold er endnu ikke på fuld styrke. Derfor.
                        Jeg vil mene der er optimistisk hvis du mener OB er favoritter på fredag. Dels har FCN spillet fint offensivt og skabt mange chancer, og OB har tilladt mange chancer til modstanderne på trods af påpasselighed, og vores angribere skal være skarpe og hvis der skal hives 3 point hjem til Fyn.

                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

                          Helt enig, det er totalt humorforladt. Jeg har altid syntes at provinsholdene kunne noget i forhold til at lave kreative sange der også havde en smule humor. Jeg husker specielt hyldest sangen til Ronnie Ekelund som et originalt indslag. Jeg lavede selv en sang om Miti, som jeg med et par kammeraters hjælp, pludselig blev hørt afsunget på et par aways. Men jeg syntes at de "nye" sange får os til at minde om en flok retaderede håndbold fans fra en lille bondeklub. Der er INTET humor i det
                          Jeg havde lyst til at skrive et langt og ked af det indlæg efter kampen i Farum i foråret. Jeg synes det var direkte ubehageligt at være til fodboldkamp. Jeg var taget derop med min søn på 7 år og den måde de 2-3 capos (eller hvad sådan nogen hedder) teede sig på, så sure ud, og råbte af folk at nu måtte de fanme tage sig sammen og om ikke vi var interesserede i at vinde kampen var direkte ubehagelig.

                          Jeg bor i Brønshøj til daglig, og jeg skal love for at det er en helt anden fed oplevelse og sidde på hjemmebanetribunerne på Tingbjerg Ground.

                          Og slutteligt; jeg ved godt, at hvis jeg virkelig ville ha gjort noget ved det, kunne jeg jo bare engagere mig noget mere og selv gå efter taktstokken. Så det er lidt et indlæg fra ham den sure mand, der bare synes de andre skal gøre det på en federe måde. Undskyld for det :)

                          Comment


                            #28
                            Hvem får ik' det fisse de kan se
                            dem der synger det...det eeeee

                            Comment


                              #29
                              Mande har vist snart været mere på
                              skadeslisten end på bænken, hvad er det der er galt?
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                                Ja hvis vi spiller med ligeså stor fejlmargin i pasningsspillet som i de foregående kampe, så er det nok det klogeste, da de vil overrumple os med deres fart, hvis de erobre bolden højt på banen. Samtidig jar fcn det med at forære store chancer væk og de kommer ikke til at holde Sander og Bashkim fra fadet i 90 min. Vi ser også rimelig komfortable ud defensivt for tiden, så jeg tror ikke at vi vil have noget imod at lade fcn diktere spillet og så give dem kontrakniven.
                                jeg håber også at opondo er klar til at starte. Hans fysik og fart i kontraspillet vil passe perfekt imod det klejne pasningsglade fcn-hold. Jebali tror jeg fortsat ikke får mere end et indhop. Han så noget rusten ud i det kvarter han fik forleden.
                                ​​​​​
                                Jeg er slet ikke enig i, at vi ser komfortable ud defensivt. Det er et under at vi ikke har lukket mål ind de seneste to kampe med de store placeringsfejl, unødvendige satsninger og manglende afstemning mellem vores trebackkæde.

                                Comment

                                Working...
                                X