Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Issam Jebali

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Tåhyler
    replied
    Det var en skøn oplevelse at se Jebali funkle. Vi har brug for en med hans kvaliteter og hans værdi vil kun stige, hvis han holdes skadefri. Men hvad vil han selv. Det har vi det med at glemme. Ja, spillerne virker til at have for lidt at sige selv og er lette at manipulere af agenter især, men Jebali ser ud til at trives og kun et fantombud kan få ham væk i dette vindue - håber jeg, for klubben vil tabe tv-penge mm hvis han sælges allerede nu.
    Jeg er enig med jer der mener det er Sander der skal væk nu.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Vi skulle ikke sælge Jebali. Det er den helt forkerte tidspunkt for mig at sælge ham nu.
    Han sad tungt på lønlisten hele sidste sæson uden at han kunne forløse potentialet fordi ham kom ude af form og blev tilbagekastet pga skader. Nu hvor han kan vise sin klasse og hvor han passer perfekt i systemet vil se ham for os på banen!
    Han har alt om at blive en absolut stjerne i Superligaen og der skal vi profitere fra: sportslig men også økonomisk fordi en top-sæson kan kun øge prisen og gøre ham til en økonomisk kongetransfer om et år.
    Ved vi er en klub som også skal sælge men vi kan ja ikke give væk vores bedste ved første mulighed fordi der kommer penge ind. Hvor bliver der de sportslige ambitioner? Tænker lige om Bashkim-salg hvor vi også kunne fortjene flere kroner men det kostede Top6 og Tv-penge.
    Jebali kan noget særligt og bringer det på banen nu. Det betyder mere success, mere spektakel, mere tilskuere på stadion, mere Tv-penge og mere fornydelse på stadion. Hvornår kunne vi sige sidst at én af de mest spektakulære spillere løber på banen for OB?
    Det går om sportslige ambitioner, økonomiske overvejelser og om stolthed at er stor modstander af et Jebali-salg nu.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Synes nu der er masser fra de sidste kampe i Europa-playoff og i opstartskampene nu her, der viser, at Hylle sagtens kan være til mere end en indskiftningsplads, når modstanderne er trætte. Hans fart er så ekstrem, at han også sagtens kan gøre ondt på modstanderne, når de er friske, og at han sagtens kan udnytte den til også at komme til chancer i mindre rum og uden at det kræver en synderlig høj forsvarskæde. Jeg er helt klart på det hold, der mener at Sander går en svær sæson i møde ift. spilletid, og at hans salgsværdi derfor også er klart størst nu, hvor sympatisk en spiller han så ellers er, og hvor gerne jeg end så ham lykkes 100 % her.
    Jeg vil også rigtig gerne have ham til at lykkedes. Han er en dejlig knægt. Men en god og fornuftig sportschef solgte ham hvis han fik chancen. For hans værdi vil kun falde fra nu af

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

    For det første så spiller Fenger ikke mange kampe for 1. holdet når U19 begynder på deres Europa tur.
    Der har han jo meldt ud at han MEGET GERNE vil med der, da han var en GIGA del af det i efteråret.

    Sveinn er en targetman, og Hylle er når de andre (læs: modstanderne) er trætte.

    Derfor tror jeg at Sander får nogle chancer, hvis vi ikke sælger ham.
    Sælger vi har til Championship for f.eks. 10 mill. så er det også i orden.

    Tror bare at hvis han bliver skal han også nok få chancer, men er et salg en mulighed så tror jeg da også gerne han vil prøve England.
    Og så er alle jo glade :D
    Man har ikke lagt skjul på at SL har 1. Prioritet. Også når det gælder Fenger. Han skal helt sikkert nok spille de kampe i YL hvis de altså bliver til noget pga Covid19.
    Vi kan diskutere herfra Og til jul. Men min påstand er at Sander får under 90 min spilletid resten af efteråret og muligheden for at han er helt ude af truppen også er tilstede hvis Sveinn og Drachmann bliver klar inden for de næste par uger.
    Vi må lade tiden fortælle sandheden

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

    For det første så spiller Fenger ikke mange kampe for 1. holdet når U19 begynder på deres Europa tur.
    Der har han jo meldt ud at han MEGET GERNE vil med der, da han var en GIGA del af det i efteråret.

    Sveinn er en targetman, og Hylle er når de andre (læs: modstanderne) er trætte.

    Derfor tror jeg at Sander får nogle chancer, hvis vi ikke sælger ham.
    Sælger vi har til Championship for f.eks. 10 mill. så er det også i orden.

    Tror bare at hvis han bliver skal han også nok få chancer, men er et salg en mulighed så tror jeg da også gerne han vil prøve England.
    Og så er alle jo glade :D
    Synes nu der er masser fra de sidste kampe i Europa-playoff og i opstartskampene nu her, der viser, at Hylle sagtens kan være til mere end en indskiftningsplads, når modstanderne er trætte. Hans fart er så ekstrem, at han også sagtens kan gøre ondt på modstanderne, når de er friske, og at han sagtens kan udnytte den til også at komme til chancer i mindre rum og uden at det kræver en synderlig høj forsvarskæde. Jeg er helt klart på det hold, der mener at Sander går en svær sæson i møde ift. spilletid, og at hans salgsværdi derfor også er klart størst nu, hvor sympatisk en spiller han så ellers er, og hvor gerne jeg end så ham lykkes 100 % her.

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    FCK ynder ikke at bruge penge i OB så mon dog. Kan heller ikke se ham spille på Ståles hold med de spillere de har pt
    Enig med dig her.

    De vil hellere gøre AGF stærke, så fedt det bed dem i røven sidste år, de var tæt på at smide 2. pladsen, havde været så fedt.

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Hvornår er det lige du ser at Sander nok skal få spilletid? Andet end Pokalen og reserveligaen altså

    I vores 4-3-3 spiller Sabbi og Frøkjær også med om angriberpladserne åbenbart. Så hvis vi spiller den formation de sidste 12 kampe uden skader tænker jeg at JMs prioritets rækkefølge ser nogenlunde sådan ud pt:

    Jebali
    Frøkjær
    Sabbi
    Fenger
    Hyllegaard
    Sveinn
    Sander
    Nissen

    Så pt er han nok 7. Valg hos en træner der ikke ynder at skifte voldsomt meget ud... Har svært ved at se hvorfor han skulle blive i OB. Især hvis en klub vil betale mange millioner til OB og give ham en frisk start hvor han umiddelbart er inde i varmen
    For det første så spiller Fenger ikke mange kampe for 1. holdet når U19 begynder på deres Europa tur.
    Der har han jo meldt ud at han MEGET GERNE vil med der, da han var en GIGA del af det i efteråret.

    Sveinn er en targetman, og Hylle er når de andre (læs: modstanderne) er trætte.

    Derfor tror jeg at Sander får nogle chancer, hvis vi ikke sælger ham.
    Sælger vi har til Championship for f.eks. 10 mill. så er det også i orden.

    Tror bare at hvis han bliver skal han også nok få chancer, men er et salg en mulighed så tror jeg da også gerne han vil prøve England.
    Og så er alle jo glade :D

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Selvfølgelig skal vi beholde ham. Det har været let at se potentialet og nu hvor han er skadesfri så kan han gøre forskellet på om vi bliver 5 eller 9.
    Men Fuck køber jo gerne for 25 millioner, så hvis vi taler i det niveau kan vi sælge ham og købe Emil Riis, sousa, og en god 6er for det beløb.
    FCK ynder ikke at bruge penge i OB så mon dog. Kan heller ikke se ham spille på Ståles hold med de spillere de har pt

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

    Tror også det er derfor der er købt(læs: lejet) en stor targetmand ind.

    For han vil nok kunne være bedre mod bund 6 holdene, og har vi så en mod top 6 og en mod bund 6 er det jo ikke helt skidt, og så med Max og Hylle til at komme ind når modstanderne er trætte.
    Tænker også Sander nok skal få noget spilletid, vi har en god offensiv pt. Det kan godt blive en spændende sæson.

    Selv om vi 100 % sikkert mangler en eller to mere til midtbanen.
    Hvornår er det lige du ser at Sander nok skal få spilletid? Andet end Pokalen og reserveligaen altså

    I vores 4-3-3 spiller Sabbi og Frøkjær også med om angriberpladserne åbenbart. Så hvis vi spiller den formation de sidste 12 kampe uden skader tænker jeg at JMs prioritets rækkefølge ser nogenlunde sådan ud pt:

    Jebali
    Frøkjær
    Sabbi
    Fenger
    Hyllegaard
    Sveinn
    Sander
    Nissen

    Så pt er han nok 7. Valg hos en træner der ikke ynder at skifte voldsomt meget ud... Har svært ved at se hvorfor han skulle blive i OB. Især hvis en klub vil betale mange millioner til OB og give ham en frisk start hvor han umiddelbart er inde i varmen

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Den er svær ikke? Jeg hungrer altså mest efter sportslig succes end penge i kassen selvom jeg godt ved at det jævnligt er nødvendigt. 10-15 mill ville dog nok gøre økonomi afdelingen glad tænker jeg.

    Vi havde aldrig vundet den kamp uden Jebali er min påstand og det er netop sådan en type vi har brug for mod de bedre Top 6 hold. Om han har samme betydning for holdet mod nederste halvdel er jeg i tvivl om. Der kan vi godt vinde uden ham.
    Men vores chancer er væsentlig forringet pt mod hold som FCM,AGF og BIF hvor vi ikke altid dominerer hvis han sælges

    Håber vi beholder ham sæsonen ud og ser hvad han kan drive det til. Hvis han holder dette niveau det meste af sæsonen står vi jo potentielt med en mulig kæmpe transfer næste sommer af de helt store hvis alt flasker sig
    Selvfølgelig skal vi beholde ham. Det har været let at se potentialet og nu hvor han er skadesfri så kan han gøre forskellet på om vi bliver 5 eller 9.
    Men Fuck køber jo gerne for 25 millioner, så hvis vi taler i det niveau kan vi sælge ham og købe Emil Riis, sousa, og en god 6er for det beløb.

    Leave a comment:


  • Ricardo
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Jeg har bare en tanke om at 1 angriber fra truppen ikke spiller i OB når vinduet lukker. Håber det er Sander men mærkeligere ting er sket og man kan bestemt ikke udelukke Jebali hvis alt går amok den sidste uge og han fortsætter med at brænde superligaen af
    Hvor villle det være trist, hvis vi mister ham nu.

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Den er svær ikke? Jeg hungrer altså mest efter sportslig succes end penge i kassen selvom jeg godt ved at det jævnligt er nødvendigt. 10-15 mill ville dog nok gøre økonomi afdelingen glad tænker jeg.

    Vi havde aldrig vundet den kamp uden Jebali er min påstand og det er netop sådan en type vi har brug for mod de bedre Top 6 hold. Om han har samme betydning for holdet mod nederste halvdel er jeg i tvivl om. Der kan vi godt vinde uden ham.
    Men vores chancer er væsentlig forringet pt mod hold som FCM,AGF og BIF hvor vi ikke altid dominerer hvis han sælges

    Håber vi beholder ham sæsonen ud og ser hvad han kan drive det til. Hvis han holder dette niveau det meste af sæsonen står vi jo potentielt med en mulig kæmpe transfer næste sommer af de helt store hvis alt flasker sig
    Tror også det er derfor der er købt(læs: lejet) en stor targetmand ind.

    For han vil nok kunne være bedre mod bund 6 holdene, og har vi så en mod top 6 og en mod bund 6 er det jo ikke helt skidt, og så med Max og Hylle til at komme ind når modstanderne er trætte.
    Tænker også Sander nok skal få noget spilletid, vi har en god offensiv pt. Det kan godt blive en spændende sæson.

    Selv om vi 100 % sikkert mangler en eller to mere til midtbanen.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Du bliver næppe modsagt på den påstand - han var outstanding god i går. Fysik, teknik, hurtighed og samspil var niveauer over hvad han har leveret hidtil. Hvis han holder tilnærmelsesvist det er han ikke i OB lang tid mere.
    Jeg har bare en tanke om at 1 angriber fra truppen ikke spiller i OB når vinduet lukker. Håber det er Sander men mærkeligere ting er sket og man kan bestemt ikke udelukke Jebali hvis alt går amok den sidste uge og han fortsætter med at brænde superligaen af

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Den er svær ikke? Jeg hungrer altså mest efter sportslig succes end penge i kassen selvom jeg godt ved at det jævnligt er nødvendigt. 10-15 mill ville dog nok gøre økonomi afdelingen glad tænker jeg.

    Vi havde aldrig vundet den kamp uden Jebali er min påstand og det er netop sådan en type vi har brug for mod de bedre Top 6 hold. Om han har samme betydning for holdet mod nederste halvdel er jeg i tvivl om. Der kan vi godt vinde uden ham.
    Men vores chancer er væsentlig forringet pt mod hold som FCM,AGF og BIF hvor vi ikke altid dominerer hvis han sælges

    Håber vi beholder ham sæsonen ud og ser hvad han kan drive det til. Hvis han holder dette niveau det meste af sæsonen står vi jo potentielt med en mulig kæmpe transfer næste sommer af de helt store hvis alt flasker sig
    Du bliver næppe modsagt på den påstand - han var outstanding god i går. Fysik, teknik, hurtighed og samspil var niveauer over hvad han har leveret hidtil. Hvis han holder tilnærmelsesvist det er han ikke i OB lang tid mere.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Man har jo lidt lyst til at sige efter i går, at han ikke skal sælges under nogen omstændigheder næsten, men vi gør nok alligevel meget klogt i at overveje, hvis der kommer et godt tilbud i de næste uger eller til vinter. Han kan uden tvlvl noget ret vilde ting, men jeg ved stadig ikke om jeg synes, at han passer særligt godt ind i det der aggressive presspil, som man påstår vi gerne vil spille, og nu har vi lige hentet en ny spidsangriber, som nok ikke får meget spilletid, hvis Jebali har sat sig på den plads han spillede i går. Plus at han bliver 29 til december, så hvis vi skal nå at sælge ham for gode penge, skal vi nok ikke vente alt for længe.
    Den er svær ikke? Jeg hungrer altså mest efter sportslig succes end penge i kassen selvom jeg godt ved at det jævnligt er nødvendigt. 10-15 mill ville dog nok gøre økonomi afdelingen glad tænker jeg.

    Vi havde aldrig vundet den kamp uden Jebali er min påstand og det er netop sådan en type vi har brug for mod de bedre Top 6 hold. Om han har samme betydning for holdet mod nederste halvdel er jeg i tvivl om. Der kan vi godt vinde uden ham.
    Men vores chancer er væsentlig forringet pt mod hold som FCM,AGF og BIF hvor vi ikke altid dominerer hvis han sælges

    Håber vi beholder ham sæsonen ud og ser hvad han kan drive det til. Hvis han holder dette niveau det meste af sæsonen står vi jo potentielt med en mulig kæmpe transfer næste sommer af de helt store hvis alt flasker sig
    Last edited by fmprOB; 14-09-2020, 15:35.

    Leave a comment:

Working...
X