Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Issam Jebali

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Han starter meget godt !

    Comment


      Argh ….
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Argh ….
        Det mener du ikke ?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          Det mener du ikke ?
          To nærgående nu … men han skal nok droppe det chip der .. to kampe i træk ..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Han har vidst voldt det danske forsvar rigeligt med problemer indtil videre...

            Comment


              Læner sig op af et kort …
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Jebali har sgu gjort det godt. En hård hund. Vild redning af KS.

                Comment


                  Synes også han viser god teknik og taktisk forståelse.
                  Hvis vi har råd til at undvære ham, kunne han altså blive en rigtig god salgscase for os i sommeren '23 (hans kontrakt udløber jo et år senere).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Bolbro Se indlæg
                    Synes også han viser god teknik og taktisk forståelse.
                    Hvis vi har råd til at undvære ham, kunne han altså blive en rigtig god salgscase for os i sommeren '23 (hans kontrakt udløber jo et år senere).
                    Jeg har godt nok ikke lyst til at undvære ham…. Jeg frygter bare at det allerede bliver til vinter. Men pengene kan også blive for store

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Jeg har godt nok ikke lyst til at undvære ham…. Jeg frygter bare at det allerede bliver til vinter. Men pengene kan også blive for store
                      Skal han sælges skal det nok være under kommende vindue efter fine præstationer til VM .. der er noget alder og nok ikke mange der kommer til DK for tavse ham i kulden ..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Jeg har godt nok ikke lyst til at undvære ham…. Jeg frygter bare at det allerede bliver til vinter. Men pengene kan også blive for store
                        Heller ikke mig, men jeg synes, det er værre, at vi ikke har tjent ret mange penge på vores spillere de sidste par år. Det er alt andet lige dét, der skal til, hvis vi vil rykke os som klub.

                        Spillere skal blive bedre af at spille hos os. De skal rykke os, og vi skal rykke dem. Men så skal de også videre. Både for deres egen udviklings skyld, men også så der kan blive plads til nye talenter på holdet, og vi kan få råd til nye etablerede kræfter - som forhåbentlig igen kan rykke os til et nyt niveau osv.

                        At Jebali har flere gode år tilbage i sig, er jeg ikke i tvivl om, og mon ikke han også selv fortsat har ambitioner, så selvom han bliver meget svær at erstatte, og det selvfølgelig (som altid) er en større kabale, der skal gå op, før det kan blive aktuelt, bør vi efter min mening kigge i den retning.
                        Last edited by Bolbro; 22-11-2022, 16:00.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Bolbro Se indlæg

                          Heller ikke mig, men jeg synes, det er værre, at vi ikke har tjent ret mange penge på vores spillere de sidste par år. Det er alt andet lige dét, der skal til, hvis vi vil rykke os som klub.

                          Spillere skal blive bedre af at spille hos os. De skal rykke os, og vi skal rykke dem. Men så skal de også videre. Både for deres egen udviklings skyld, men også så der kan blive plads til nye talenter på holdet, og vi kan få råd til nye etablerede kræfter - som forhåbentlig igen kan rykke os til et nyt niveau osv.

                          At Jebali har flere gode år tilbage i sig, er jeg ikke i tvivl om, og mon ikke han også selv fortsat har ambitioner, så selvom han bliver meget svær at erstatte, og det selvfølgelig (som altid) er en større kabale, der skal gå op, før det kan blive aktuelt, bør vi efter min mening kigge i den retning.
                          Det har helt sikkert været et problem med spillere vi ikke har fået solgt rettidigt til den rigtige pris. Det er dog mere kompliceret end som så, når der også kan være 30-50 mio kr. at spille om, hvis vi nu holder vores fine kadence fra de seneste 9 kampe og er med om europacuppladserne. Her vil man jo bande os væk, hvis vi står uden jebali efter sommerferien og møder et hold fra Polen om en plads i et gruppespil og Frø eksempelvis spiller som en pose jord på 10'eren. Omvendt vil man også synes det var dybt tåbeligt at afvise en vilkårlig klub, som vil smide 12 mio kr. efter ham og vi så taber de to første kampe i foråret og vi pludselig skal kigge nedad i tabellen resten af sæsonen.

                          Det er en svær balance, med mindre BW snu som han er allerede har øjnet en fuldgod erstatning. Det synes jeg bare er svært at tro på, for Jebali er bare skide god.

                          Comment


                            Jebali får ros fra holdkammeraterne: https://bold.dk/fodbold/stillinger/f...n-store-scene/

                            Mon ikke, han også starter mod Australien? Lidt sjovt at se, at han også kan modtage og holde på bolden på højt niveau mod absolut topklasse modstandere og ikke kun i Superligaen. Og egentlig også tankevækkende, at det er som 9'er, han fik vist sig flot frem.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                              Jebali får ros fra holdkammeraterne: https://bold.dk/fodbold/stillinger/f...n-store-scene/

                              Mon ikke, han også starter mod Australien? Lidt sjovt at se, at han også kan modtage og holde på bolden på højt niveau mod absolut topklasse modstandere og ikke kun i Superligaen. Og egentlig også tankevækkende, at det er som 9'er, han fik vist sig flot frem.
                              Det kan man jo se med spillere, der har et højt topniveau; altså a de formår at spille med, når niveauet blandt med- og modspillere hæves betragteligt. Når Jebali er god, så er han også for god til superligaen.

                              Men jo, jeg var også imponeret.

                              Comment


                                Simon Kjær lignede en træningskegle...... hvis bare de danske angribere dog havde hans niveau...

                                Comment

                                Working...
                                X