Han starter meget godt !
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Issam Jebali
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Det mener du ikke ?"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bolbro Se indlægSynes også han viser god teknik og taktisk forståelse.
Hvis vi har råd til at undvære ham, kunne han altså blive en rigtig god salgscase for os i sommeren '23 (hans kontrakt udløber jo et år senere).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jeg har godt nok ikke lyst til at undvære ham…. Jeg frygter bare at det allerede bliver til vinter. Men pengene kan også blive for store"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jeg har godt nok ikke lyst til at undvære ham…. Jeg frygter bare at det allerede bliver til vinter. Men pengene kan også blive for store
Spillere skal blive bedre af at spille hos os. De skal rykke os, og vi skal rykke dem. Men så skal de også videre. Både for deres egen udviklings skyld, men også så der kan blive plads til nye talenter på holdet, og vi kan få råd til nye etablerede kræfter - som forhåbentlig igen kan rykke os til et nyt niveau osv.
At Jebali har flere gode år tilbage i sig, er jeg ikke i tvivl om, og mon ikke han også selv fortsat har ambitioner, så selvom han bliver meget svær at erstatte, og det selvfølgelig (som altid) er en større kabale, der skal gå op, før det kan blive aktuelt, bør vi efter min mening kigge i den retning.Last edited by Bolbro; 22-11-2022, 16:00.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bolbro Se indlæg
Heller ikke mig, men jeg synes, det er værre, at vi ikke har tjent ret mange penge på vores spillere de sidste par år. Det er alt andet lige dét, der skal til, hvis vi vil rykke os som klub.
Spillere skal blive bedre af at spille hos os. De skal rykke os, og vi skal rykke dem. Men så skal de også videre. Både for deres egen udviklings skyld, men også så der kan blive plads til nye talenter på holdet, og vi kan få råd til nye etablerede kræfter - som forhåbentlig igen kan rykke os til et nyt niveau osv.
At Jebali har flere gode år tilbage i sig, er jeg ikke i tvivl om, og mon ikke han også selv fortsat har ambitioner, så selvom han bliver meget svær at erstatte, og det selvfølgelig (som altid) er en større kabale, der skal gå op, før det kan blive aktuelt, bør vi efter min mening kigge i den retning.
Det er en svær balance, med mindre BW snu som han er allerede har øjnet en fuldgod erstatning. Det synes jeg bare er svært at tro på, for Jebali er bare skide god.
- Likes 2
Comment
-
Jebali får ros fra holdkammeraterne: https://bold.dk/fodbold/stillinger/f...n-store-scene/
Mon ikke, han også starter mod Australien? Lidt sjovt at se, at han også kan modtage og holde på bolden på højt niveau mod absolut topklasse modstandere og ikke kun i Superligaen. Og egentlig også tankevækkende, at det er som 9'er, han fik vist sig flot frem.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlægJebali får ros fra holdkammeraterne: https://bold.dk/fodbold/stillinger/f...n-store-scene/
Mon ikke, han også starter mod Australien? Lidt sjovt at se, at han også kan modtage og holde på bolden på højt niveau mod absolut topklasse modstandere og ikke kun i Superligaen. Og egentlig også tankevækkende, at det er som 9'er, han fik vist sig flot frem.
Men jo, jeg var også imponeret.
- Likes 1
Comment
Comment