Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Issam Jebali

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    https://www.facebook.com/13157923357...2657711138427/

    Jebali er en af de nominerede til månedens spiller :p ind og giv hans billede et like.

    Comment


      Jebali udtaget til landsholdet:
      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/issam-...l-landsholdet/
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Tror kun det motiverer ham endnu mere

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          Tror kun det motiverer ham endnu mere
          Jeps, nu skal han bare fortsætte de gode takter i SL, så kan OB fyre ham af til Kina eller Rusland for et godt beløb.

          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Jeps, nu skal han bare fortsætte de gode takter i SL, så kan OB fyre ham af til Kina eller Rusland for et godt beløb.
            Helst til januar så der kan købes forstærkninger.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

              Helst til januar så der kan købes forstærkninger.
              Nåå, han er omdrejningspunktet af en attraktiv offensivspil vi savnede lang tid i OB og matcher perfekt med Sabbi. Vil nyde det lidt længere før vi fylder kassen med et godt beløb ved salg af Jebali ( især da vi vel ikke kan være sikker at pengene bliver reinvesteret in truppen).
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                Helst til januar så der kan købes forstærkninger.
                Du glemmer hvem der skal købe forstærkningerne. Det bliver ikke bedre med MH

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                  Du glemmer hvem der skal købe forstærkningerne. Det bliver ikke bedre med MH
                  Så kunne første forstærkning passende være en ny sportsdirektør/chef.

                  Comment


                    Jebali forlænger til 2024. Det er jeg personligt lidt overrasket over. Troede han var på vej videre faktisk.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                      Jebali forlænger til 2024. Det er jeg personligt lidt overrasket over. Troede han var på vej videre faktisk.
                      Yep
                      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-og-...nger-til-2024/

                      Godt nok noget af en overraskelse..

                      Vandende deler sig om

                      3
                      2
                      1

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Yep
                        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-og-...nger-til-2024/

                        Godt nok noget af en overraskelse..

                        Vandende deler sig om

                        3
                        2
                        1
                        Klasse


                        Håber da den kommende træner er enig... eller skal ham bare følge "strategien" og MHs anvisninger.
                        Last edited by Online; 23-03-2021, 15:53.

                        Comment


                          tænker det kan blive godt når først vi får bashkim klar så han har en at lege med oppe foran, for som spids angriber syntes jeg han score for lidt. Svinger også lidt rigeligt i sine præstationer - men når han er god så kan han altså et og andet

                          - syntes dog det er lidt underligt nu man stadig leder efter ny cheftræner...

                          Comment


                            Fedt. Jeg kan godt lide ham. Vel er han en lejesvend (det er de fleste), men jeg synes faktisk, at han giver meget af sig selv til klubben.

                            Og vel har han mangler. Ellers spillede han jo ikke i superligaen.

                            Comment


                              Overraskende. Meget endda. Men ingen tvivl om at en Jebali, der er i form og spilles rigtigt, alle dage vil være en stor gevinst for en klub på vores niveau.

                              Comment


                                Han virker som en type der er meget vellidt blandt de andre, uden at jeg har andet en tv billeder at bygge det på. Jeg syntes også han viser en rigtig god indstilling i stort set alle kampe, i modsætning til det første års tid, hvor man bandede ham væk. Det er nok ikke helt billigt, og 29, ligner en classic. Men som han spiller pt. Så er det jo fint nok. Men spændende om den nye træner er enig i det her....

                                Comment

                                Working...
                                X