Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Issam Jebali

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jebalis agent er vidst ikke et af guds bedste børn. Forhåbentligt har JH ikke givet os en lortesag på halsen på vej ud af døren. https://www.fotbollskanalen.se/norge...er-i-sitt-sys/

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Jebalis agent er vidst ikke et af guds bedste børn. Forhåbentligt har JH ikke givet os en lortesag på halsen på vej ud af døren. https://www.fotbollskanalen.se/norge...er-i-sitt-sys/
      Takker for info.... det anede jeg ikke !

      Vil dog ikke dømme nogen på nuværende tidspunkt... men lade tvivlen komme ham til gode indtil domstolen har talt... ikke "Folkedomstolen" !

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Jebalis agent er vidst ikke et af guds bedste børn. Forhåbentligt har JH ikke givet os en lortesag på halsen på vej ud af døren. https://www.fotbollskanalen.se/norge...er-i-sitt-sys/
        Hvis jeg forstår det rigtigt så går det om agentens handlinger i årene 2016-2018 hvor det går om en blanding af scouting og agentbeliggenheder og hvor agenten til dels var tilknyttet til Rosenborg som scout men ikke registreret som agent i Norge. I den hensigt er der spørgsmålene om Jebalis dertidige transfer til Rosenborg. Men agenten blev registreret den 26.4 2019. Så selv hvis han var med i Jebalis skifte fra Al Wahda til os så kan jeg ikke se at det kunne give problemer til os: han var åbenbart registreret - til mindst i Norge - som agent da Jebali kom til os og agenten var aldrig tilknyttet til OB som scout. Det er ikke o.k. hvis de ikke spillede efter reglerne i Rosenborg (måske er der ja en sammenhæng med Bjørnebyes afsked som sportsdirektør i Rosenborg). Men hvor kunne der ligge problemer for os?
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Hvis vi absolut skal spekulere i det, så er det med at hyre agenter ifm. indgåelse af kontrakter er i hvert fald ikke nogen ukendt praksis i OB, jf. nedenstående artikel. Om pågældende agent så har fået styr på alting her i 2019, og at tingene er gået efter bogen, må vi jo selvfølgelig håbe på, men det er da interessant, at en af vores spillere er blevet handlet på ulovlig vis kun ét år før, at vi henter ham.

          https://politiken.dk/sport/art575294...ktforlængelser

          Comment


            I denne meget og for lange artikel - på svensk - kommer Fodboldkanalen virkelig rundt om emnet. Jeg er stadig forvirret - og det er især fordi de fleste ændrer standpunkter. Tror godt at Stig Inge's farvel kan skyldes det her.
            Jebaldi må være noget påvirket af det . Det er jo hans "bedste ven", altså agenten, der var scout - vistnok.
            Spillerhandler virker som en pilrådden verden, der er vanskelig at kontrollere.

            https://www.fotbollskanalen.se/sveri...as-overgangar/
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              Der har været et bud på Jebali i dette vindue

              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...i-dette-vindue

              Syntes sgu han lyder ganske fornuftig

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Der har været et bud på Jebali i dette vindue

                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...i-dette-vindue

                Syntes sgu han lyder ganske fornuftig
                Man har jo lidt lyst til at sige efter i går, at han ikke skal sælges under nogen omstændigheder næsten, men vi gør nok alligevel meget klogt i at overveje, hvis der kommer et godt tilbud i de næste uger eller til vinter. Han kan uden tvlvl noget ret vilde ting, men jeg ved stadig ikke om jeg synes, at han passer særligt godt ind i det der aggressive presspil, som man påstår vi gerne vil spille, og nu har vi lige hentet en ny spidsangriber, som nok ikke får meget spilletid, hvis Jebali har sat sig på den plads han spillede i går. Plus at han bliver 29 til december, så hvis vi skal nå at sælge ham for gode penge, skal vi nok ikke vente alt for længe.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                  Man har jo lidt lyst til at sige efter i går, at han ikke skal sælges under nogen omstændigheder næsten, men vi gør nok alligevel meget klogt i at overveje, hvis der kommer et godt tilbud i de næste uger eller til vinter. Han kan uden tvlvl noget ret vilde ting, men jeg ved stadig ikke om jeg synes, at han passer særligt godt ind i det der aggressive presspil, som man påstår vi gerne vil spille, og nu har vi lige hentet en ny spidsangriber, som nok ikke får meget spilletid, hvis Jebali har sat sig på den plads han spillede i går. Plus at han bliver 29 til december, så hvis vi skal nå at sælge ham for gode penge, skal vi nok ikke vente alt for længe.
                  I en idéel verden brænder han ligaen af i efteråret, hvorefter vi sælger ham for et to-cifret millionbeløb til vinter, hvor vi så allerede har afløsere(r)n(e) i truppen. Det ville altså være lidt ærgerligt ikke at få noget sportsligt ud af ham, nu hvor han endelig ser ud til at have fundet topformen efter et frustrerende år med uforløst potentiale...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                    I en idéel verden brænder han ligaen af i efteråret, hvorefter vi sælger ham for et to-cifret millionbeløb til vinter, hvor vi så allerede har afløsere(r)n(e) i truppen.
                    Ja, det måtte meget gerne være tilfældet, men det handler selvfølgelig også om at smede mens jernet er varmt. Der er jo også en reel fare for, at han spillede årets kamp i går, og at det vi får resten af efteråret er den Jebali vi har set i stort set alle andre kampe for OB, så på den led kunne det godt være fristende at skyde ham af nu, hvis prisen altså er rigtigt. Men det er da ikke blevet en ligefrem lettere beslutning oven på i går, det er helt sikkert.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                      Man har jo lidt lyst til at sige efter i går, at han ikke skal sælges under nogen omstændigheder næsten, men vi gør nok alligevel meget klogt i at overveje, hvis der kommer et godt tilbud i de næste uger eller til vinter. Han kan uden tvlvl noget ret vilde ting, men jeg ved stadig ikke om jeg synes, at han passer særligt godt ind i det der aggressive presspil, som man påstår vi gerne vil spille, og nu har vi lige hentet en ny spidsangriber, som nok ikke får meget spilletid, hvis Jebali har sat sig på den plads han spillede i går. Plus at han bliver 29 til december, så hvis vi skal nå at sælge ham for gode penge, skal vi nok ikke vente alt for længe.
                      Den er svær ikke? Jeg hungrer altså mest efter sportslig succes end penge i kassen selvom jeg godt ved at det jævnligt er nødvendigt. 10-15 mill ville dog nok gøre økonomi afdelingen glad tænker jeg.

                      Vi havde aldrig vundet den kamp uden Jebali er min påstand og det er netop sådan en type vi har brug for mod de bedre Top 6 hold. Om han har samme betydning for holdet mod nederste halvdel er jeg i tvivl om. Der kan vi godt vinde uden ham.
                      Men vores chancer er væsentlig forringet pt mod hold som FCM,AGF og BIF hvor vi ikke altid dominerer hvis han sælges

                      Håber vi beholder ham sæsonen ud og ser hvad han kan drive det til. Hvis han holder dette niveau det meste af sæsonen står vi jo potentielt med en mulig kæmpe transfer næste sommer af de helt store hvis alt flasker sig
                      Last edited by fmprOB; 14-09-2020, 15:35.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Den er svær ikke? Jeg hungrer altså mest efter sportslig succes end penge i kassen selvom jeg godt ved at det jævnligt er nødvendigt. 10-15 mill ville dog nok gøre økonomi afdelingen glad tænker jeg.

                        Vi havde aldrig vundet den kamp uden Jebali er min påstand og det er netop sådan en type vi har brug for mod de bedre Top 6 hold. Om han har samme betydning for holdet mod nederste halvdel er jeg i tvivl om. Der kan vi godt vinde uden ham.
                        Men vores chancer er væsentlig forringet pt mod hold som FCM,AGF og BIF hvor vi ikke altid dominerer hvis han sælges

                        Håber vi beholder ham sæsonen ud og ser hvad han kan drive det til. Hvis han holder dette niveau det meste af sæsonen står vi jo potentielt med en mulig kæmpe transfer næste sommer af de helt store hvis alt flasker sig
                        Du bliver næppe modsagt på den påstand - han var outstanding god i går. Fysik, teknik, hurtighed og samspil var niveauer over hvad han har leveret hidtil. Hvis han holder tilnærmelsesvist det er han ikke i OB lang tid mere.

                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Du bliver næppe modsagt på den påstand - han var outstanding god i går. Fysik, teknik, hurtighed og samspil var niveauer over hvad han har leveret hidtil. Hvis han holder tilnærmelsesvist det er han ikke i OB lang tid mere.
                          Jeg har bare en tanke om at 1 angriber fra truppen ikke spiller i OB når vinduet lukker. Håber det er Sander men mærkeligere ting er sket og man kan bestemt ikke udelukke Jebali hvis alt går amok den sidste uge og han fortsætter med at brænde superligaen af

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Den er svær ikke? Jeg hungrer altså mest efter sportslig succes end penge i kassen selvom jeg godt ved at det jævnligt er nødvendigt. 10-15 mill ville dog nok gøre økonomi afdelingen glad tænker jeg.

                            Vi havde aldrig vundet den kamp uden Jebali er min påstand og det er netop sådan en type vi har brug for mod de bedre Top 6 hold. Om han har samme betydning for holdet mod nederste halvdel er jeg i tvivl om. Der kan vi godt vinde uden ham.
                            Men vores chancer er væsentlig forringet pt mod hold som FCM,AGF og BIF hvor vi ikke altid dominerer hvis han sælges

                            Håber vi beholder ham sæsonen ud og ser hvad han kan drive det til. Hvis han holder dette niveau det meste af sæsonen står vi jo potentielt med en mulig kæmpe transfer næste sommer af de helt store hvis alt flasker sig
                            Tror også det er derfor der er købt(læs: lejet) en stor targetmand ind.

                            For han vil nok kunne være bedre mod bund 6 holdene, og har vi så en mod top 6 og en mod bund 6 er det jo ikke helt skidt, og så med Max og Hylle til at komme ind når modstanderne er trætte.
                            Tænker også Sander nok skal få noget spilletid, vi har en god offensiv pt. Det kan godt blive en spændende sæson.

                            Selv om vi 100 % sikkert mangler en eller to mere til midtbanen.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Jeg har bare en tanke om at 1 angriber fra truppen ikke spiller i OB når vinduet lukker. Håber det er Sander men mærkeligere ting er sket og man kan bestemt ikke udelukke Jebali hvis alt går amok den sidste uge og han fortsætter med at brænde superligaen af
                              Hvor villle det være trist, hvis vi mister ham nu.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Den er svær ikke? Jeg hungrer altså mest efter sportslig succes end penge i kassen selvom jeg godt ved at det jævnligt er nødvendigt. 10-15 mill ville dog nok gøre økonomi afdelingen glad tænker jeg.

                                Vi havde aldrig vundet den kamp uden Jebali er min påstand og det er netop sådan en type vi har brug for mod de bedre Top 6 hold. Om han har samme betydning for holdet mod nederste halvdel er jeg i tvivl om. Der kan vi godt vinde uden ham.
                                Men vores chancer er væsentlig forringet pt mod hold som FCM,AGF og BIF hvor vi ikke altid dominerer hvis han sælges

                                Håber vi beholder ham sæsonen ud og ser hvad han kan drive det til. Hvis han holder dette niveau det meste af sæsonen står vi jo potentielt med en mulig kæmpe transfer næste sommer af de helt store hvis alt flasker sig
                                Selvfølgelig skal vi beholde ham. Det har været let at se potentialet og nu hvor han er skadesfri så kan han gøre forskellet på om vi bliver 5 eller 9.
                                Men Fuck køber jo gerne for 25 millioner, så hvis vi taler i det niveau kan vi sælge ham og købe Emil Riis, sousa, og en god 6er for det beløb.

                                Comment

                                Working...
                                X