Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Issam Jebali

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

    Og det ligger i forlængelse af Bordinggaards gentagne kritik af at der mangler en overordnet strategi. Kent Nielsen fik lov at hente Kent Nielsen-spillere som der så skulle ryddes op i da Jacob Michelsen kom til og ville praktisere en anden spillestil. Jacob Michelsen får nu lov at hente Jacob Michelsen-spillere, og sådan kan møllen fortsætte uden vi rykker os nævneværdigt.
    Det synes jeg er helt usaglig kritik, i hvert fald af både JM og JH, hvis det er sådan, det er ment. Jeg tror helt klart på JM`s evner til at vurdere hvilke spillertyper, der skal til at forstærke holdet, og dem, der er kommmet til i hans periode hidtil, synes jeg er godt set. Det samme kan man ikke sige i Kent N`s tid. Jesper H`s rolle er så, at forsøge at opfylde trænerens ønsker bedst muligt med de økonomiske midler, som er til rådighed.

    Comment


      #47
      Utrolig flot signing som kender JM og hans system - og formentlig kan have impact med det samme. Stor ros til JH og JM.

      Største glæde at vi ikke skal kigge på AK længere - kan vi få ham afskibet bliver der måske også luft til en stærk CF.

      Flot vindue so far - havde dog håbet vi havde haft ham til BIF-kampen.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

        Er det normalt, at man specifikt nævner træneren som en grund til at skifte? det synes jeg overhovedet ikke der er belæg for at påstå. Synes, det er bemærkelsesværdigt, at han fremhæver træneren ud af mange andre ting, han kunne have fremhævet. At den kobling så ikke får dig til at tænke, at JM har haft en finger med i spillet, tja det er en trossag, synes, det virker ret oplagt. de øvrige bemærkninger til emnet taget i betragtning. Du synes ikke, det er bemærkelsesværdigt, hvor meget bedre rekrutteringen er blevet med ankomsten af JM? Du synes ikke, det er underligt, at JH før JM hentede mange spillere der har floppet?
        Tror at JM har fingrene lige så med i spillerudvalg som Kent tidligere. Vores hitrate er følge af en opgradering på trænerpositionen: fra flop-træner til top-træner. Det viser vel også at JH tror fuldstændigt på sin træner Selvfølgelig må en sportsdirektær tage trænerens spillerønske i betragtning men ikke så ukritisk som JH gør det. Det var ja noget vi kunne se i Kent-tiden hvor der manglede en sparringsparter for Kent.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

          Det synes jeg er helt usaglig kritik, i hvert fald af både JM og JH, hvis det er sådan, det er ment. Jeg tror helt klart på JM`s evner til at vurdere hvilke spillertyper, der skal til at forstærke holdet, og dem, der er kommmet til i hans periode hidtil, synes jeg er godt set. Det samme kan man ikke sige i Kent N`s tid. Jesper H`s rolle er så, at forsøge at opfylde trænerens ønsker bedst muligt med de økonomiske midler, som er til rådighed.

          Ok, den sentens var lige stærk nok, da jeg anerkender det går fremad.

          Vi må se om JM, eller i hvert fald hans spillestil, er en langtidsholdbar løsning.
          OB: Danske mestre i 2075/6

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

            Det synes jeg er helt usaglig kritik, i hvert fald af både JM og JH, hvis det er sådan, det er ment. Jeg tror helt klart på JM`s evner til at vurdere hvilke spillertyper, der skal til at forstærke holdet, og dem, der er kommmet til i hans periode hidtil, synes jeg er godt set. Det samme kan man ikke sige i Kent N`s tid. Jesper H`s rolle er så, at forsøge at opfylde trænerens ønsker bedst muligt med de økonomiske midler, som er til rådighed.
            Så er du jo også enig i, at det falder tilbage på JH, hvis man har ansat en træner, som bestemmer indkøb, og som nærmest konsekvent rammer forkert. For det er JH der ansætter træneren, og JH der lader træneren bestemme forholdsvist meget.

            Nå men ønsker Issam det bedste, velkommen til fyren, så må JH diskussionerne fortsætte andet sted.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

              Så er du jo også enig i, at det falder tilbage på JH, hvis man har ansat en træner, som bestemmer indkøb, og som nærmest konsekvent rammer forkert. For det er JH der ansætter træneren, og JH der lader træneren bestemme forholdsvist meget.

              Nå men ønsker Issam det bedste, velkommen til fyren, så må JH diskussionerne fortsætte andet sted.
              Enig, derfor måtte JH jo også hilse af med KN et år før udløb. Meget tyder på, at han har været heldigere med efterfølgeren JM, så jeg ser positivt fremad.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                Så er du jo også enig i, at det falder tilbage på JH, hvis man har ansat en træner, som bestemmer indkøb, og som nærmest konsekvent rammer forkert. For det er JH der ansætter træneren, og JH der lader træneren bestemme forholdsvist meget.

                Nå men ønsker Issam det bedste, velkommen til fyren, så må JH diskussionerne fortsætte andet sted.
                I så fald skal JH vel så også have credit hver gang den nye træners ønskespillere lykkes, eller er det så kun træneren, der får cadeau?

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                  Du synes, det er tyndt, at spillere direkte udtaler, at JM var en grund til at skifte til netop OB? Det synes jeg er et yderst vægtigt grundlag. Så kan man blot kigge på historikken under JH. Sjovt nok hentede vi konstant spillere, der havde kendskab til Kent Nielsen, og nu henter vi rigtigt mange spillere med kendskab til JM. Det nægter jeg at se som en tilfældighed. Det koblet med, at OB måske er den dårligst besatte klub i superligaen på scoutingsiden, giver argumentet om trænerafhængighed en vis styrke efter min mening.
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    #54
                    Tommel op herfra stærkt på en fri tranfer, super godt så der plads til at forbedre lidt på andre pladser vores angreb ligner snart noget fedt fedt

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                      Kun et år siden... FCK og Sparta Prag

                      https://ekstrabladet.dk/tipsbladet/s...piller/7254786

                      Virkelig spændt på at se ham i den stribede trøje
                      Der står han nævnt som midtbane?
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                        Der står han nævnt som midtbane?
                        Han er vist det man kalder en meget offensiv midtbanespiller.....

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                          Du synes, det er tyndt, at spillere direkte udtaler, at JM var en grund til at skifte til netop OB? Det synes jeg er et yderst vægtigt grundlag. Så kan man blot kigge på historikken under JH. Sjovt nok hentede vi konstant spillere, der havde kendskab til Kent Nielsen, og nu henter vi rigtigt mange spillere med kendskab til JM. Det nægter jeg at se som en tilfældighed. Det koblet med, at OB måske er den dårligst besatte klub i superligaen på scoutingsiden, giver argumentet om trænerafhængighed en vis styrke efter min mening.
                          Hvis det var sandt, men det er ikke tilfældet.
                          Han skriver at han kender JM fra sin tid i Sverige, og de har haft en snak sammen.
                          Det får du til at JM har hentet spilleren, mens JH har lavet ingenting. Du digter jo halvdelen af historien selv, og det synes jeg er tyndt.

                          Betyder det at JM ikke har haft en finger med i spillet på nogen spillere, Drachman og Sander, nej. Men ovenstående tilfælde er tyndt.
                          Last edited by MPL; 30-07-2019, 23:02.

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

                            Er AK stadig suverænt mest løntung? Ved vi hvad Bashkim, Sander og Jebali får? Kunne godt forestille mig at de tre heller ikke ligger i den lave ende..
                            Tror da også de er i den høje ende, men jeg tror bestemt stadig AK stikker ud. Jebali har som følge af sin transferfrihed nok fået en solid sign on fee, således der kunne argumenteres for at han er aldeles løntung, hvis man lægger det sammen med sin løn over sin kontraktperiode. Til gengæld har vi både skrevet en noget kortere kontrakt og sluppet for at betale en klub. Kadrii og Sander har begge været i overskud i deres klubber, så jeg tror ikke de ligger i AK-klassen. Slet ikke Svendsen, som også er begunstiget af forskerordningens skattefordele.

                            Comment


                              #59
                              Tror sket ikke vi betaler “AK-beløb” til spillere mere.
                              Den tid er forbi i noget tid.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                                Tror sket ikke vi betaler “AK-beløb” til spillere mere.
                                Den tid er forbi i noget tid.
                                Hvis man har været i konkurrence med BIF og Rosenborg er der nok noget vi har vundet på ...
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X