Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB - FCK 14. Juli. Kl. 16.00 : Kanal 9.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
    Jeg er skuffet over de manglende indkøb. Hvor forsvinder transferpengene hen. I ågerkarlenes lommer? Ny ledelse af OB tak
    Måske ned i lommen på ham som gentagende gange har smidt adskillige mill i kassen, senest 60 mill for 3-4 mdr siden ;-)

    Jeg ville faktisk gerne vide hvor mange mill vi har brugt på transfers og signon fee de seneste 5 år hvor svingdøren har kørt lystigt?
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

      Måske ned i lommen på ham som gentagende gange har smidt adskillige mill i kassen, senest 60 mill for 3-4 mdr siden ;-)

      Jeg ville faktisk gerne vide hvor mange mill vi har brugt på transfers og signon fee de seneste 5 år hvor svingdøren har kørt lystigt?
      Om han så rippede klubben for alt hvad den er værd er jeg ret sikker på det er en dårlig 'handel' han vil få ud af det.

      Men tror nu mere at en del af dem er i klubben stadigvæk til indkøb.

      Men tror ikke vi bare smider 10 mill efter en eller anden middelmådig spiller som f.eks. en Stage type.
      Vi vil gerne finde noget der er bedre til en billigere penge, og det tager tid.

      Comment


        Opondo, Mandè, Eskesen, Frøkjær og Lund var ikke med til at snakke til sidst, så de er med stor sikkerhed ikke helt tæt på holdet til i morgen, nogle af dem må dog være på bænken.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Opondo, Mandè, Eskesen, Frøkjær og Lund var ikke med til at snakke til sidst, så de er med stor sikkerhed ikke helt tæt på holdet til i morgen, nogle af dem må dog være på bænken.
          De er alle på bænken.. Tænker det bliver

          Oliver Christensen
          Ramon-Tver-Marco
          Ryan-Barret
          Greve-Drach-Kløve
          AK-Kadrii

          Comment


            Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg

            Takker, den havde jeg ikke set komme. Især fordi GF da også havde forsvars problemer sidste år, uden at prøve Stage dernede.
            Så stoler de da heller ikke på ham, men burde stadig betyde at vi skal komme frem til chancer.
            Stage blev forsøgt i midterforsvaret i en enkelt kamp i foråret, men det var da ikke en løsning som er kommet for at blive.
            i øvrigt kan det da godt være vi kan kritisere OB for at stille op med et blodfattigt hold i morgen, men det kan man også med FCK da. Det bliver det mest uprøvede forsvar vi kommer til at stå overfor i umindelige tider, så vi skal simpelthen udover stepperne og få dem rystet. Bjelland pg Vavro er helt sikkert flere klasser over det de nu har tænkt sig at stille, så vi skal forsøge at presse dem i bund og så håbe AK følger op på en fin optakt og rammer en god sæson, imens bashkim fortsætter hvor han slap. Udfordringen bliver helt sikkert om vi taber det hele på gulvet på midtbanen. CN var vigtig derinde, og en kløve, som nok ikke kommer i den bedste forfatning, er ofte noget møg. Der er fck bare klasser stærkere end os, hvis de rammer dagen og kan deraf sætte os under det der velkendte fck-pres hvor de enten spiller sig igennem til sidst eller får skov til at sparke lortet i krydset.
            det er dog en skuffelse, hvis ikke vi selv får scoret i morgen, for de bør være til at tale med defensivt.
            ​​

            Comment


              Så er det kampdag!
              Det betyder også, at vores nedtælling til sæsonpremieren slutter nu med en snak med viceanfører Jeppe Tverskov, der håber på, at OB kan gøre det endnu bedre end i sidste sæson.

              http://obstruktion.dk/saesonpremiere...aegge-ovenpaa/

              Comment


                Stor artikel i EB

                https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...tebust/7705253

                Comment


                  Hvor mange regner folk med på stadion i dag? ⚽ Forza Odense!
                  ​​​

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af daniel1poulsen Se indlæg
                    Hvor mange regner folk med på stadion i dag? ⚽ Forza Odense!
                    ​​​
                    Tror der kommer omkring 8-9.000
                    siden 1887

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                      Tror der kommer omkring 8-9.000
                      Jeg tænker 6.000-7.000. Industriferie, F1,TdF og Wimbledon finale i fjernsynet. Det holder mange væk idag uden tvivl

                      Comment


                        5532 sådan ca.

                        Comment


                          Oc
                          Ramon-tver-ludwig
                          Ryan-Barret
                          JJ-Drach-Kløve
                          AK-Kadrii

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Oc
                            Ramon-tver-ludwig
                            Ryan-Barret
                            JJ-Drach-Kløve
                            AK-Kadrii
                            Spændende opstilling.

                            Comment


                              Ja det bliver et skøjt tilskuertal i dag. Træls måde at starte på, men det er sku svært når folk er på ferie (inklusiv mig selv)

                              Comment


                                Kom så drenge .. håber på en kanonkamp af OC ..
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X