Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB - FCK 14. Juli. Kl. 16.00 : Kanal 9.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg

    Nu hvor du har oprettet din OB som krejlerklub tråd er det vel ikke nødvendigt at skrive det samme alle steder?
    Har du noget at bidrage med asshole?. Eller er du på en happy clappy?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

      Har du noget at bidrage med asshole?. Eller er du på en happy clappy?
      God weekend til dig også. Mener du bidrage med ting til FCK kampen eller bare random Thorborg bashing?

      PS. Hvad fanden er happy clappy?

      Comment


        Jeg frygter virkelig meget kampen i morgen. Det er ikke et imponerende hold vi stiller med. Heldigvis ser Tverskov, Leuwin og Drachman ud til at være klar. Så fundamentet burde være til stede. Tænker det bliver sikker 2-0 sejr til FCK. Vi har ingen offensiv, Kadrii kan ikke gøre alt selv. Det er for nemt at lukke ned.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
          Jeg frygter virkelig meget kampen i morgen. Det er ikke et imponerende hold vi stiller med. Heldigvis ser Tverskov, Leuwin og Drachman ud til at være klar. Så fundamentet burde være til stede. Tænker det bliver sikker 2-0 sejr til FCK. Vi har ingen offensiv, Kadrii kan ikke gøre alt selv. Det er for nemt at lukke ned.
          Tænker vi virkelig skal sætte vores lid til vores back forhåbentlig er det Varela/Bartolec der spiller og det kan udnyttes eller Bengtsson som jo ikke har været imponerende siden han kom tilbage, men ja ser presset ud.

          Comment


            Nedtællingen til FCK-kampen nærmer sig sin afslutning, og i dag er det vores træner, Jakob Michelsen, vi har snakket med.

            http://obstruktion.dk/1-dag-tilbage-...en-korte-bane/

            Comment


              https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...and-og-thomsen

              Comment


                Efter dagens træning tror jeg kløve er i start 11. Så også ud til Marco Lund starter. Eske er helt sikkert ude.
                Derudover gør Oliver Lund det vildt godt synes jeg. Stærk tekniker med en vanvittig fysik. I mine øjne bør han starte inde på midten. Men kommer jo lidt an på hvad formation Jakob Michaelsen vælger. Er det 4 eller 5 på midten?

                Comment


                  Kan være vigtigt, synes godt nok ikke at Papagiannopoulous har været sikker de gange jeg har set ham. Man kan håbe Bashkim kan trække et tidligt kort der og åbne op.
                  ​​​

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                    Nedtællingen til FCK-kampen nærmer sig sin afslutning, og i dag er det vores træner, Jakob Michelsen, vi har snakket med.

                    http://obstruktion.dk/1-dag-tilbage-...en-korte-bane/
                    Kan sgu godt lide hans ærlighed om at vi går svækket ind i en ny sæson ift sidste. I stedet for at skulle høre på JHs alibi snak om statusQ..

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg

                      Kan være vigtigt, synes godt nok ikke at Papagiannopoulous har været sikker de gange jeg har set ham. Man kan håbe Bashkim kan trække et tidligt kort der og åbne op.
                      ​​​
                      I sidste kamp spillede de vidst med Stage og Nelsson i midtforsvaret....

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Efter dagens træning tror jeg kløve er i start 11. Så også ud til Marco Lund starter. Eske er helt sikkert ude.
                        Derudover gør Oliver Lund det vildt godt synes jeg. Stærk tekniker med en vanvittig fysik. I mine øjne bør han starte inde på midten. Men kommer jo lidt an på hvad formation Jakob Michaelsen vælger. Er det 4 eller 5 på midten?
                        Tror på 3-5-2. De giver AK en chance efter en god spillemæssig opstart. Spørgsmålet er nok mest om Lund eller Greve tager den sidste plads på midten

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          I sidste kamp spillede de vidst med Stage og Nelsson i midtforsvaret....
                          Takker, den havde jeg ikke set komme. Især fordi GF da også havde forsvars problemer sidste år, uden at prøve Stage dernede.
                          Så stoler de da heller ikke på ham, men burde stadig betyde at vi skal komme frem til chancer.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg

                            Takker, den havde jeg ikke set komme. Især fordi GF da også havde forsvars problemer sidste år, uden at prøve Stage dernede.
                            Så stoler de da heller ikke på ham, men burde stadig betyde at vi skal komme frem til chancer.
                            Vi må se. Kan også være det bare var en test. Uanset hvad burde der være chancer i morgen. Vi er svækket men det er de også defensivt. Så må vi bare håbe at deres offensiv ikke laver 3-5 kasser

                            Comment


                              Truppen

                              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppe...-foerste-kamp/

                              Comment


                                HC,Harboe og Obbekjær ikke med. Så alle er klar. Men langt fra på 100%

                                Comment

                                Working...
                                X