Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB - FCK 14. Juli. Kl. 16.00 : Kanal 9.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Lyder til at Eske,JJ og Kløve er i spil til søndagens kamp

    https://www.fyens.dk/sport/Flere-OB-...rtikel/3365585
    Kan du citere lidt fra artiklen til os uden + abbonement? :-)

    Comment


      #92
      Jeg synes det er pinligt at Jesper og Co lader os starte poinyjagten med et så svagt hold. JM kan ikke gøre dette hold til et hold der får point de næste kampe.
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Striberne2017 Se indlæg

        Kan du citere lidt fra artiklen til os uden + abbonement? :-)
        Desværre. Kan kun læse det samme som dig

        Comment


          #94
          Jeg er skuffet over de manglende indkøb. Hvor forsvinder transferpengene hen. I ågerkarlenes lommer? Ny ledelse af OB tak

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
            Jeg er skuffet over de manglende indkøb. Hvor forsvinder transferpengene hen. I ågerkarlenes lommer? Ny ledelse af OB tak
            Det tror jeg desværre ikke du har råd til at købe.

            Men giv nu tid.
            Ja FCK er svære at slå, men vel nemmest lige pt.

            Vil jeg håbe JH bruger 4-5 mil. på en spiller der kun 'MÅSKE' kan hjælpe os. NEJ.

            Vil jeg have de ser på markedet og køber ham der forstærker os for de samme 4-5 mil. Jada.

            Lad os nu se.
            Kampen i morgen afgører jo intet, og jeg frygter sgu ikke de første 11.
            Og hvem siger JM behøver skifte ud.

            Slap nu af, OB ved godt vi skal have mere ind, men hvorfor bruge 4-5 mill. på en lotto kupon, hvis du kigger på mulige stjerner til det samme?

            Comment


              #96
              Efb har ifølge Livescore kun 16 mand i truppen idag mod FCM. Så vi er ikke de eneste der ser lidt tynde ud fra start

              Comment


                #97
                Fcm vinder heldigt 1-0 over Esbjerg.

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  Fcm vinder heldigt 1-0 over Esbjerg.
                  Men det er sjovt at de godt kan vinde når de skal fucking klamme kællinger derovre. Jeg hader FCM

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                    Jeg er skuffet over de manglende indkøb. Hvor forsvinder transferpengene hen. I ågerkarlenes lommer? Ny ledelse af OB tak
                    Måske er der sat en del transferpenge af til forlængelser? De er jo heller ikke billige. Det indeholder ved profiler oftest et kontant beløb også ved siden af en lønstigning? Vi ved det ikke?
                    Jeg er da heller ikke ovenud tilfreds men nægter altså at tro på de bare drikker kaffe og klapper hinanden på ryggen.. Der bliver arbejdet på at få tingene til at lykkedes

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Måske er der sat en del transferpenge af til forlængelser? De er jo heller ikke billige. Det indeholder ved profiler oftest et kontant beløb også ved siden af en lønstigning? Vi ved det ikke?
                      Jeg er da heller ikke ovenud tilfreds men nægter altså at tro på de bare drikker kaffe og klapper hinanden på ryggen.. Der bliver arbejdet på at få tingene til at lykkedes
                      Meget enig

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Striberne2017 Se indlæg

                        Kan du citere lidt fra artiklen til os uden + abbonement? :-)
                        Der står noget om at JJT, Eske og Kløve træner med, men at det naturligvis kun kan være begrænset spilletid hvis de stadig er i betragtning efter fredagens træning, som vil vil hvordan kroppen reagere på belastningen

                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                          Jeg synes det er pinligt at Jesper og Co lader os starte poinyjagten med et så svagt hold. JM kan ikke gøre dette hold til et hold der får point de næste kampe.
                          Uenig. Det er stort set lige så stærkt som det vi fik masser af point med sidste sæson. I den første kamp er vi meget ramt af skader, ja, men det skulle gerne se meget bedre ud mod Lyngby, hvor vi også har Sander med.

                          Comment


                            Som skrevet tidligere, så er jeg meget interesseret i 3 billetter til kampen imorgen, hvis der er nogen der ligger inde med nogle ekstra sponsor-billetter i denne sommerferietid.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                              Jeg er skuffet over de manglende indkøb. Hvor forsvinder transferpengene hen. I ågerkarlenes lommer? Ny ledelse af OB tak
                              Nu hvor du har oprettet din OB som krejlerklub tråd er det vel ikke nødvendigt at skrive det samme alle steder?

                              Comment


                                Uanset hvem OB stiller med, så må succeskriteriet være at få point. Jacob Michelsen er en dygtig håndværker, og han kan sætte holdet op til point. Vi må hjælpe til på stadion, så rotterne kan sendes hjem og mærke at de har været i Odense

                                Comment

                                Working...
                                X