Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
    Er vi sikker på at SDE ikke skal spille de der knock-out kampe?

    For er kampene ikke også for at finde ud af hvad plads man ender på i ligaen?

    Tænker der er stor forskel på om SDE blvier nummer 10 (spiller ikke kampene) eller bliver nummer 7 (vinder alle kampe).
    Bliver de så nummer 7, så tænker jeg bare det er nummer 8 der skal spille i mod nummer x fra mesterskabslutspillet.
    Deres sæson slutter i morgen.

    De slutter på 10. pladsen, om de vil det eller ej. ;-)

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

      Deres sæson slutter i morgen.

      De slutter på 10. pladsen, om de vil det eller ej. ;-)

      MvH ChrisOB
      Præcis, og som de nævnte til pokalfinalen, så var det, isoleret set, en dårlig forretning at vinde pokalfinalen, idet den giver 500.000 kroner i præmiepenge, mens SE mister potentielt en million i TV-penge ved at blive nummer 10, frem for evt. nummer 7.

      Jeg er klar over, at et Europa-eventyr selvfølgelig er lukrativt, men det er jo ikke ligefrem givet, at de ender i gruppespillet

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

        Præcis, og som de nævnte til pokalfinalen, så var det, isoleret set, en dårlig forretning at vinde pokalfinalen, idet den giver 500.000 kroner i præmiepenge, mens SE mister potentielt en million i TV-penge ved at blive nummer 10, frem for evt. nummer 7.

        Jeg er klar over, at et Europa-eventyr selvfølgelig er lukrativt, men det er jo ikke ligefrem givet, at de ender i gruppespillet
        Fedt nok, den del nåede jeg ikke at høre efter pokalfinalen.

        Det er jo rart nok, så kan vi da ikke møde dem.

        Så skal vi bare igennem kampen imorgen og så se fremad.
        Er virkelig ligeglad med om vi vinder eller taber med 20 i morgen.
        Vi vinder ikke de sidste 6 i træk, så vil hellere have en dårlig kamp imorgen end i de efterfølgende.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

          Fedt nok, den del nåede jeg ikke at høre efter pokalfinalen.

          Det er jo rart nok, så kan vi da ikke møde dem.

          Så skal vi bare igennem kampen imorgen og så se fremad.
          Er virkelig ligeglad med om vi vinder eller taber med 20 i morgen.
          Vi vinder ikke de sidste 6 i træk, så vil hellere have en dårlig kamp imorgen end i de efterfølgende.
          Jeg er personligt aldrig ligeglad med, om vi taber eller ej. Det er altid vigtigt at vinde fodboldkampe; og især for de unge. Og så synes jeg vi skal have vasket 0-6 blamagen væk. Det vigtigste er at undgå skader og yderligere karantæner; men det bør altid være en prioritet at vinde hver en kamp, man stiller op i. Alt andet ville være en taberholdning.

          Det er så ikke det samme som, at verden går under, hvis vi ikke vinder.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

            Deres sæson slutter i morgen.

            De slutter på 10. pladsen, om de vil det eller ej. ;-)

            MvH ChrisOB
            Endnu engang horribelt og kvalmende resultat af at lade fodboldturneringen blive et håndbold wannabe show.
            ligesom det også er tåbeligt at bronzevinderen skal sætte sin Europa billet på spil mod den bedste i taberslutspillet
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

              Jeg er personligt aldrig ligeglad med, om vi taber eller ej. Det er altid vigtigt at vinde fodboldkampe; og især for de unge. Og så synes jeg vi skal have vasket 0-6 blamagen væk. Det vigtigste er at undgå skader og yderligere karantæner; men det bør altid være en prioritet at vinde hver en kamp, man stiller op i. Alt andet ville være en taberholdning.

              Det er så ikke det samme som, at verden går under, hvis vi ikke vinder.

              MvH ChrisOB
              Jeg håber da virkelig heller ikke en professionel fodbold-spiller tænker sådan.

              Jeg vil da også helst have at vi vinder, jeg siger bare at jeg faktisk er ret ligeglad om vi gør eller ej.

              Det er en kamp der er TOTALT ligegyldig for os.
              Vi kan ikke miste vores første plads, vi kan max få endnu flere skader ud af denne kamp, og med vores succes på det punkt er jeg ret nervøs.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                Jeg håber da virkelig heller ikke en professionel fodbold-spiller tænker sådan.

                Jeg vil da også helst have at vi vinder, jeg siger bare at jeg faktisk er ret ligeglad om vi gør eller ej.

                Det er en kamp der er TOTALT ligegyldig for os.
                Vi kan ikke miste vores første plads, vi kan max få endnu flere skader ud af denne kamp, og med vores succes på det punkt er jeg ret nervøs.
                Nu skal jeg på stadion for første gang i flere måneder, så jeg vil da gerne have en sejr. ;-)

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  Hvordan foregår Europa knockout herfra?

                  Har netop snakket med en, der mener at OB lige nu er i finalen og skal møde nummer 1 fra den anden pulje, som er enten Randers eller Horsens.

                  Men jeg var af den overbevisning at OB skal møde nummer 2 fra den anden pulje, og nummer 1 i den anden pulje så sidder over, og møder vinderen i finalen.

                  Læste denne her fra DR i dag.

                  Her står der “ istedet får Randers eller Horsens en frirunde, herefter kæmper de mod OB om at møde nummer 3 i mesterskabsspillet, om billetten til Europa”.

                  https://www.dr.dk/sporten/fodbold/su...ner-tirrer-det

                  Her lufter det af de mener at OB allerede er i finalen, eller hvordan hænger det hele sammen?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OBSch Se indlæg
                    Hvordan foregår Europa knockout herfra?

                    Har netop snakket med en, der mener at OB lige nu er i finalen og skal møde nummer 1 fra den anden pulje, som er enten Randers eller Horsens.

                    Men jeg var af den overbevisning at OB skal møde nummer 2 fra den anden pulje, og nummer 1 i den anden pulje så sidder over, og møder vinderen i finalen.

                    Læste denne her fra DR i dag.

                    Her står der “ istedet får Randers eller Horsens en frirunde, herefter kæmper de mod OB om at møde nummer 3 i mesterskabsspillet, om billetten til Europa”.

                    https://www.dr.dk/sporten/fodbold/su...ner-tirrer-det

                    Her lufter det af de mener at OB allerede er i finalen, eller hvordan hænger det hele sammen?
                    Det er forkert. OB møder nr 2 fra den anden pulje over to kampe. Nr 1 fra den anden pulje, som skulle have mødt SønderjyskE, sidder over i første runde, og skal så møde vinderen af OB-Nr 2 i “finalen”

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

                      Det er forkert. OB møder nr 2 fra den anden pulje over to kampe. Nr 1 fra den anden pulje, som skulle have mødt SønderjyskE, sidder over i første runde, og skal så møde vinderen af OB-Nr 2 i “finalen”
                      Som er "semifinalen" i forhold til at få knald eller fald kampen mod nr. 3 (Sandsynligvis AGF)

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                        Som er "semifinalen" i forhold til at få knald eller fald kampen mod nr. 3 (Sandsynligvis AGF)

                        MvH ChrisOB
                        Jep

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

                          Det er forkert. OB møder nr 2 fra den anden pulje over to kampe. Nr 1 fra den anden pulje, som skulle have mødt SønderjyskE, sidder over i første runde, og skal så møde vinderen af OB-Nr 2 i “finalen”
                          Det var også min opfattelse. Sjovt så mange der misforstår - Selv på Eurosport står de og debatterer om hvem af Horsens og Randers OB helst burde møde.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OBSch Se indlæg

                            Det var også min opfattelse. Sjovt så mange der misforstår - Selv på Eurosport står de og debatterer om hvem af Horsens og Randers OB helst burde møde.
                            De tænker vel på første kamp.

                            Ob skal jo møde dem begge hvis vi skal møde AGF i playoff om EL plads.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                              De tænker vel på første kamp.

                              Ob skal jo møde dem begge hvis vi skal møde AGF i playoff om EL plads.
                              Ja, men så se sådan en som denne her?

                              https://www.dr.dk/sporten/fodbold/su...-playoff-plads

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OBSch Se indlæg

                                Ja, men så se sådan en som denne her?

                                https://www.dr.dk/sporten/fodbold/su...-playoff-plads
                                Læste den du sendte tidligere.

                                Men tænker de alle er blevet klogere end den du lige sendt, den er fra d. 28-06.

                                Comment

                                Working...
                                X