Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Faktisk et udemærket forslag
    Takker

    Tror han passer bedre til Ådalen og de "trygge" omgivelser der (mener også Opondo nævnte sammenholdet i truppen, da han kom til klubben).

    Hvis man tager sig af ham, også uden for banen, tror jeg han kan blive en profil for holdet / ligaen.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Oliver Lund= Oli

      Har begge med da de dækker mange pladser i forsvaret, er vel ok billige i løn og er dybt seriøse med deres arbejde i OB

      Enig med Aron men lad os se om vi nu ikke bliver lidt glade for ham alligevel. Kan godt se hans mangler men ELSKER hans type. Bare lige lidt mere teknik. Så er den satme fin
      Ja han er alsidig, men han har 6-7 fejlafleveringer i hans gode kampe. Jeg mener ikke at hans andre gode egenskaber opvejer det. Lyngby begyndte at vinde da han kom på bænken i Lyngby. Siger ikke at det var derfor, men han har intet bundniveau

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

        Ja han er alsidig, men han har 6-7 fejlafleveringer i hans gode kampe. Jeg mener ikke at hans andre gode egenskaber opvejer det. Lyngby begyndte at vinde da han kom på bænken i Lyngby. Siger ikke at det var derfor, men han har intet bundniveau
        Det har de fleste andre på holdet også. Men er enig i at han ikke skal være starter hvis man vil være en Top 6 klub.
        Men han er alsidig,billig og har nogle hovedstøds kompetancer og fysik som kan bruges af og til.

        Den sidste grund er at han ikke tager spilletiden fra et OB talent. Vi har ikke en der står på spring efter man solgte Grubbe

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
          Næsten absurd at se ‘GF snakke om rullende budgetter tre år ud i fremtiden ... virker som om, at de endelig har fundet nogen, mere eller mindre alle niveauer, som faktisk tænker “langsomt” og langsigtet.

          Kan de holde fast, så kan de måske udleve det potentiale, som man i maaaaange år har vidst, ligger gemt et sted i Aarhus, og ikke længere være nogen man griner lidt af ... desværre!

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Her er den trup jeg gerne så næste sæson

            Målmænd
            OC
            Bernat
            Alstrup

            Forsvar
            Ryan
            Oli
            Kasper
            Tverskov
            Skjelvik
            Østrøm
            Vestergaard
            Obbekjær
            AJA

            Midtbane
            Sabbi
            JJ
            Kløve
            Frøkjær
            Drachmann
            Aron
            Ibrahimagic
            Klynge/Breum
            Ny (Kurzawa)
            Ny 8`er(Mads Emil Madsen)

            Angreb
            Fenger
            Jebali
            Sander
            Ny(Brumado)
            Ny(Ungt talent ala Fenger)

            Mandé,Lieder,Marco, Hyllegaard og Opondo sælges til højestbydende og Barret forlader os. Harboe og Madu er ophævet.

            27 mand i truppen da der er rigtig mange unge nye fra Akademiet så derfor et par stykker mere. Men afgang af disse 5 burde kunne give luft i budgettet til de 3 ny stjerner rent lønmæssigt. Nok ikke et 100% realistisk scenarie ved jeg godt. Men dette ville jeg gøre hvis jeg var MH og havde fået lidt mellem hænderne af Thorborg

            Kurzawa lejes med købsoption, MEM købes for en håndfuld millioner og nok en 20% vidresalgsklausul og Brumado lejes for 1 sæson
            Det bliver lidt dyrt. Men tilgængel vil vi have en ung og fantastisk spændende og dynamisk trup der nemt kan konkurrere om Top 6 IMO

            Man har vel lov til at dagdrømme lidt?
            Overordnet set enig, især i tankegangen med talenter til at fylde truppen ud omkring en stærk stamme.

            I BTs transferpodcast blev det nævnt at FCN havde budt 8 MDKK på Tibbling og aftalen var på plads i sommers. Han er nok ikke steget i pris. Derudover har N. Thomsen tidligere været nævnt.
            Hvis NT lagde pengene, er disse eller lignende så realtiske?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
              Hvad sker der hvilken klub er det lige som bygger på det fundament som bringer dem i top 6 og indfrier deres ambitioner?
              Det må så absolut være en Århus historie, for her i eventyrenes by der sælger man de bedste, erstatter dem med nogle som har de halve evner, bilder omverdenen ind at man er blevet styrket og erklærer sig som Top 6 hold.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Hvad sker der hvilken klub er det lige som bygger på det fundament som bringer dem i top 6 og indfrier deres ambitioner?
                Det må så absolut være en Århus historie, for her i eventyrenes by der sælger man de bedste, erstatter dem med nogle som har de halve evner, bilder omverdenen ind at man er blevet styrket og erklærer sig som Top 6 hold.
                Jo jo men Mr Thorborg omgiver sig med rygklappere som fortæller den store mester, at han har ret i at man kan spare sig til succes i fodbold. Fortsætter udviklingen kommer vi måske til at vinde en række. Altså når vi er rykket ned.

                Comment


                  https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...r-en-mulighed/
                  Det kunne blive en ny tradition. Håber det bliver afprøvet i år i det mindste.

                  Comment


                    Og netop derfor sidder jeg hver gang de spiller i England og håber inderligt at de taber

                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...toerre-muskler

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Og netop derfor sidder jeg hver gang de spiller i England og håber inderligt at de taber

                      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...toerre-muskler
                      "Superliga-klubben kan geare yderligere op, hvis Brentford ender med at rykke op i Superligaen."

                      Det er sgu da noget af en oprykning de har gang i derovre i Brentford

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                        Hvad sker der hvilken klub er det lige som bygger på det fundament som bringer dem i top 6 og indfrier deres ambitioner?
                        Det må så absolut være en Århus historie, for her i eventyrenes by der sælger man de bedste, erstatter dem med nogle som har de halve evner, bilder omverdenen ind at man er blevet styrket og erklærer sig som Top 6 hold.
                        En forudsigelse: AGF sælger minimum to profiler til sommer. De køber lidt mærkelige erstatninger og de slutter ikke i top fem næste år.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Og netop derfor sidder jeg hver gang de spiller i England og håber inderligt at de taber

                          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...toerre-muskler
                          Tænk at man taler om en sådan åbenlys pervertering, skævvridning og udslukning af fodboldens værdier i helt åbne vendinger.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                            En forudsigelse: AGF sælger minimum to profiler til sommer. De køber lidt mærkelige erstatninger og de slutter ikke i top fem næste år.
                            Det kunne det meget vel. Nu har AGF gang i en fin sæson, men det er mere på baggrund af at DN har fået stammen til at spille godt sammen. De forstærkninger de hentede i sommers med undtagelse af Poulsen, som skulle flytte holdet er slet ikke slået til. Links og Diks har slet ikke slået til. Lignende signinger kunne sagtens komme ind i stedet for Bundu, amini og Højer eksempelvis og så er der ikke langt ned til hold som os, Randers og Sønderjyske.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                              En forudsigelse: AGF sælger minimum to profiler til sommer. De køber lidt mærkelige erstatninger og de slutter ikke i top fem næste år.
                              De planlægger 2 salg, så det er med i planen. Jeg er ret sikker på at de ender i top 6 med. Indre der sker meget i andre klubber. Er misundelig på GF som ser ud som om de har en strategi. Noget jeg ikke rigtig kan se vi har.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                                En forudsigelse: AGF sælger minimum to profiler til sommer. De køber lidt mærkelige erstatninger og de slutter ikke i top fem næste år.
                                Tror bestemt de mener noget med deres ambitioner og kan godt være de henter et par spillere som ikke går ind og erstatter et salg 1/1 pr omgående men tror ikke de tager til Vendsyssel eller AIA Tranbjerg for at købe ind.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X