Oprindeligt indsendt af Oblisk
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæson 2019/20.
Collapse
X
-
Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlægOliver Lunds bedste tid i OB var på venstre wing back. Jeg synes, at det begyndte at gå galt da han blev smidt rundt på andre positioner, fordi der skulle være plads til Barrett. Ja, Oliver Lund laver mange hjerneblødninger centralt, men på venstre wing back var han sgu god og dominerende
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
Se det synes selv jeg jo er fladt ... skidt af Barrett, men jeg kan jo ikke påstå at jeg håber på at OB vinder kampe, de skal bare ikke tabe på den måde, det er der ingen der skal.
You win some, you lose some
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Jeg kom til at tænke på, om man måske skulle skyde lidt mere udefra, da hands i feltet er mere tilbøjeligt til at give straffe, med de nye regler?
Jeg synes ikke vi som sådan har set nogen offensiv decideret indrette sig efter de nye regler, mens forsvarsspillerne nok er mere opmærksomme på det
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
Tjae, en kontrakt er en kontrakt - det er jo lidt det samme med Sabbi
You win some, you lose someTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlægJeg kom til at tænke på, om man måske skulle skyde lidt mere udefra, da hands i feltet er mere tilbøjeligt til at give straffe, med de nye regler?
Jeg synes ikke vi som sådan har set nogen offensiv decideret indrette sig efter de nye regler, mens forsvarsspillerne nok er mere opmærksomme på det
- Likes 1
Comment
-
AGF ser os og Aab som største konkurrenter på transfermarkedet
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-til-broendby/
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
Det er præcis det samme med Sabbi og ja "win some lose some", men det skal være på banen, ikke ved at udnytte en ekstrem situation.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
Næ, men jeg synes heller ikke at JBL udnytter noget som helst - vi er jo velkomne til at give ham en kontrakt han gider have, hvis han overhovedet gider være her en måned mere (Eller hvad længden nu måtte være).
Comment
-
Jeg synes det er fint klub og spiller selv kan aftale en forlængelse. Og folk kan da ikke tillade sig at ville bestemme hvad diverse spillere skal gøre. Hvorfor skulle Sabbi betale 200.000kr i kontingent for at spille en måned for Hobro?
Barrett har også valgt at skifte hvilket er ok. Synes det er en "sag" der ikke er nogen "sag".
- Likes 1
Comment
Comment