Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Meget enig

    Jo jeg havde samme tanke da de i SFÅ snakkede strategi... Det er da en no brainer... Men det kræver selvfølgelig at talenterne er der i tilstrækkelig grad
    Ja selvfølgelig, men endnu værre er, hvis man HAR talenterne, men bare køber en ældre, løntung, udenbys has-been til samme plads, og dermed sylter sine egne talenter, og samtidigt spilder både transfer- og løn-kroner, på en position, som havde gavnet mere på en anden position

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

      Ja selvfølgelig, men endnu værre er, hvis man HAR talenterne, men bare køber en ældre, løntung, udenbys has-been til samme plads, og dermed sylter sine egne talenter, og samtidigt spilder både transfer- og løn-kroner, på en position, som havde gavnet mere på en anden position
      Kunne ikke være mere enig og man kan vel kun håbe at de trækker i den retning. Som man også nævner mht Aab. Man har en stor stamme af dyre profiler og smider en masse talent uden om. Så er det “bare” et spørgsmål om at ramme rigtigt når man henter profiler. Det har vi ikke altid været gode til.
      Men tænker også at deres fans har bandet Kusk og Okore langt væk mange og har store tvivl mht Thelander.

      Det er ikke så meget anderledes der, som det er ved os. Forskellen pt ligger i deres egen talent masse og den måde de får dem indført på superligaholdet. Der halter vi bagud..

      Og så lige Lucas Andersen

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Kunne ikke være mere enig og man kan vel kun håbe at de trækker i den retning. Som man også nævner mht Aab. Man har en stor stamme af dyre profiler og smider en masse talent uden om. Så er det “bare” et spørgsmål om at ramme rigtigt når man henter profiler. Det har vi ikke altid været gode til.
        Men tænker også at deres fans har bandet Kusk og Okore langt væk mange og har store tvivl mht Thelander.

        Det er ikke så meget anderledes der, som det er ved os. Forskellen pt ligger i deres egen talent masse og den måde de får dem indført på superligaholdet. Der halter vi bagud..

        Og så lige Lucas Andersen
        Hold da op, Aron er jo en kommende storspiller ... (noget af det ringeste jeg har set siden Thomas Mikkelsen) ... helt ufatteligt dårligt hentet!
        Ja, det lyder lidt tungt, men der er virkelig ikke meget i ham.
        Last edited by Entusiastens; 29-05-2020, 22:49.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

          Hold da op, Aron er jo en kommende storspiller ... (noget af det ringeste jeg har set siden Thomas Mikkelsen) ... helt ufatteligt dårligt hentet!
          Ja, det lyder lidt tungt, men der er virkelig ikke meget i ham.
          Har faktisk ikke set det store til ham endnu til overhovedet at have en mening. Men det lyder da ikke godt......
          Er det virkelig helt nede på det niveau?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Har faktisk ikke set det store til ham endnu til overhovedet at have en mening. Men det lyder da ikke godt......
            Er det virkelig helt nede på det niveau?
            Det er jo nok smart at få en second opinion, men personligt ser jeg ham som Hans Henrik, uden evnen til at være det rigtige sted med hovedet ... det er en ret ringe spiller.
            Langsom, ringe teknisk, tung i vendingen. stærk.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Forstår ikke hvorfor man ikke spiller med danskere i superligaen. Ved godt det ikke kan lade sig gøre i vore dage men, synes det var fint da man tillod 2 udlændinge på banen. Latterligt klubberne spekulerer i at hente busfulde af afrikanere herop for at tjene ussel mammon på dem. Eller tyskere og svenskere. Jeg er ikke fan.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                Hold da op, Aron er jo en kommende storspiller ... (noget af det ringeste jeg har set siden Thomas Mikkelsen) ... helt ufatteligt dårligt hentet!
                Ja, det lyder lidt tungt, men der er virkelig ikke meget i ham.
                Han er så også tæt på definitionen, af alt det du ikke kan lide ved en fodboldspiller Nej, undskyld. Jeg kan bare huske vi så/ser meget forskelligt på, hvad en type som Casper Nielsen bidrager med...........og det skal der være plads til vi gør.

                Aron var transferfri, det var vel en kalkuleret risiko, der ikke er alt for dyr i drift. Jeg er heller ikke specielt fan, tror ikke han bliver stamspiller, men en acceptabel breddespiller og en klassisk indskiftning til sidst, når vi igen jagter et resultat og tonser lange bolde fremad.

                OT: Kamaldeen, det bliver voldsomt. Kan godt være Kudus og Damsgaard bliver gode, men Kamaldeen, hold nu kæft.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

                  Han er så også tæt på definitionen, af alt det du ikke kan lide ved en fodboldspiller Nej, undskyld. Jeg kan bare huske vi så/ser meget forskelligt på, hvad en type som Casper Nielsen bidrager med...........og det skal der være plads til vi gør.

                  Aron var transferfri, det var vel en kalkuleret risiko, der ikke er alt for dyr i drift. Jeg er heller ikke specielt fan, tror ikke han bliver stamspiller, men en acceptabel breddespiller og en klassisk indskiftning til sidst, når vi igen jagter et resultat og tonser lange bolde fremad.

                  OT: Kamaldeen, det bliver voldsomt. Kan godt være Kudus og Damsgaard bliver gode, men Kamaldeen, hold nu kæft.
                  Husker ikke lige os specifikt i den kontekst, men jeg tror dig :D.
                  Meeeeget bred og favnende trup så, nej jeg ser bare ingen kvaliteter, der kvalificerer ham til en status som spiller i den øverste række.
                  Kamaldeen er helt syg, fokuserer ikke så meget på ham da han ikke kan blive dansk landsholdsspiller ... men ja, vanvittigt niveau på flere områder.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                    Hold da op, Aron er jo en kommende storspiller ... (noget af det ringeste jeg har set siden Thomas Mikkelsen) ... helt ufatteligt dårligt hentet!
                    Ja, det lyder lidt tungt, men der er virkelig ikke meget i ham.
                    Ok, hvor meget har du set Aron spille?.
                    Jeg har ikke set ham ret meget men den smule jeg har set gør ikke at jeg på nogen måde vil afskrive ham så ultimativt og bombastisk som du gør. Men igen, du må jo have fulgt ham i en længere periode, går jeg ud fra, siden du kan være så skarp i din “analyse”.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                      Ok, hvor meget har du set Aron spille?.
                      Jeg har ikke set ham ret meget men den smule jeg har set gør ikke at jeg på nogen måde vil afskrive ham så ultimativt og bombastisk som du gør. Men igen, du må jo have fulgt ham i en længere periode, går jeg ud fra, siden du kan være så skarp i din “analyse”.
                      Enig - vi husker jo også Entusiastens helt sikre vurdering af at OB ikke havde kinamands chance for at forlænge med Obbekjær når både BIF og Sampdoria gjorde tilnærmelser. Oplysningerne stammede tilmed fra spillerens familie
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                        Ok, hvor meget har du set Aron spille?.
                        Jeg har ikke set ham ret meget men den smule jeg har set gør ikke at jeg på nogen måde vil afskrive ham så ultimativt og bombastisk som du gør. Men igen, du må jo have fulgt ham i en længere periode, går jeg ud fra, siden du kan være så skarp i din “analyse”.
                        Det som det har været muligt at se, måske er det forskelligt hvordan, hvilke ting der fokuseres på, og hvor hurtigt vi vurderer spillere og det er jo helt fair :).
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Enig - vi husker jo også Entusiastens helt sikre vurdering af at OB ikke havde kinamands chance for at forlænge med Obbekjær når både BIF og Sampdoria gjorde tilnærmelser. Oplysningerne stammede tilmed fra spillerens familie
                          Jeg husker ikke at jeg nævnte andet end at det var en kilde tæt på, men ja det var familie ... tingene ændrede sig så åbenbart efterfølgende.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Batman60 Se indlæg
                            AGF-Randers blev 1-1, hvilket betyder AGF næsten er sikre på top 6.
                            Svært at sige om det betyder noget, men nu er de formentligt ikke afhængige af en sejer over os på mandag.
                            https://www.bt.dk/superligaen/tilsku...erliga-klubber Et interessant spørgsmål begynder at melde sig. Hvilke tilskuere skal på stadion ? Hvem skal blive hjemme. Venter spændt på at høre OBs tanker om dette.
                            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                              https://www.bt.dk/superligaen/tilsku...erliga-klubber Et interessant spørgsmål begynder at melde sig. Hvilke tilskuere skal på stadion ? Hvem skal blive hjemme. Venter spændt på at høre OBs tanker om dette.
                              Hvis alle med sæsonkort lukkes ind + sponsorer (VIP) rammer vi så ikke ca 25% af Odense Stadions kapacitet?.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                                Hvis alle med sæsonkort lukkes ind + sponsorer (VIP) rammer vi så ikke ca 25% af Odense Stadions kapacitet?.
                                Sæsonkort er over 25% alene. Nok omkring 30%

                                Comment

                                Working...
                                X