Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
    Se det synes selv jeg jo er fladt ... skidt af Barrett, men jeg kan jo ikke påstå at jeg håber på at OB vinder kampe, de skal bare ikke tabe på den måde, det er der ingen der skal.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

      Ved ikke med Breum men Robin Østrøm spillede fint som VB i 2. halvleg mod FCK.
      Enig. Men mon ikke Skjelvik snart er klar igen? Ihverfald inden Barret smutter

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Enig. Men mon ikke Skjelvik snart er klar igen? Ihverfald inden Barret smutter
        Det må vi håbe.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
          Oliver Lunds bedste tid i OB var på venstre wing back. Jeg synes, at det begyndte at gå galt da han blev smidt rundt på andre positioner, fordi der skulle være plads til Barrett. Ja, Oliver Lund laver mange hjerneblødninger centralt, men på venstre wing back var han sgu god og dominerende
          Han var nu heller ikke helt ueffen i front :)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

            Se det synes selv jeg jo er fladt ... skidt af Barrett, men jeg kan jo ikke påstå at jeg håber på at OB vinder kampe, de skal bare ikke tabe på den måde, det er der ingen der skal.
            Tjae, en kontrakt er en kontrakt - det er jo lidt det samme med Sabbi

            You win some, you lose some

            Comment


              JM vil fri af nedrykning hurtigst muligt

              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...rtigst-muligt/

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                JM vil fri af nedrykning hurtigst muligt

                https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...rtigst-muligt/
                Der vil vi vel alle... :-)
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                  Der vil vi vel alle... :-)
                  Jooo. Deeet..

                  Vi må jo håbe at Lyngby kun får 0-1p. Så må vi selv kunne afgøre det

                  Comment


                    Jeg kom til at tænke på, om man måske skulle skyde lidt mere udefra, da hands i feltet er mere tilbøjeligt til at give straffe, med de nye regler?
                    Jeg synes ikke vi som sådan har set nogen offensiv decideret indrette sig efter de nye regler, mens forsvarsspillerne nok er mere opmærksomme på det

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                      Tjae, en kontrakt er en kontrakt - det er jo lidt det samme med Sabbi

                      You win some, you lose some
                      Det er præcis det samme med Sabbi og ja "win some lose some", men det skal være på banen, ikke ved at udnytte en ekstrem situation.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                        Jeg kom til at tænke på, om man måske skulle skyde lidt mere udefra, da hands i feltet er mere tilbøjeligt til at give straffe, med de nye regler?
                        Jeg synes ikke vi som sådan har set nogen offensiv decideret indrette sig efter de nye regler, mens forsvarsspillerne nok er mere opmærksomme på det
                        Ja nu fik vi jo faktisk et mål på det her i tirsdags. Men generelt forstår jeg heller ikke at man ikke forsøger noget mere, da flere af vores spillere har fine afslutningsfærdigheder. En del af forklaringen bunder nok i at vi simpelthen har spillet for langsomt til at komme i gunstige afslutningspositioner. Bl.a. synes jeg jebali opsøger det rigtig meget, men han er hverken snu eller hurtig nok til vriste sig fri og så bliver det ofte en skudfinte for meget i stedet for en afslutning.

                        Comment


                          AGF ser os og Aab som største konkurrenter på transfermarkedet

                          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-til-broendby/

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                            Det er præcis det samme med Sabbi og ja "win some lose some", men det skal være på banen, ikke ved at udnytte en ekstrem situation.
                            Næ, men jeg synes heller ikke at JBL udnytter noget som helst - vi er jo velkomne til at give ham en kontrakt han gider have, hvis han overhovedet gider være her en måned mere (Eller hvad længden nu måtte være).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                              Næ, men jeg synes heller ikke at JBL udnytter noget som helst - vi er jo velkomne til at give ham en kontrakt han gider have, hvis han overhovedet gider være her en måned mere (Eller hvad længden nu måtte være).
                              Præcis. Vi kunne jo bare tilbyde ham det han har aftalt i Tyskland. Så ville beslutningsgrundlaget være anderledes tænker jeg. Hvis Hobro tilbyder Sabbi 250.000 for at blive en måned ekstra kan jeg godt forstå hvis han bliver deroppe

                              Comment


                                Jeg synes det er fint klub og spiller selv kan aftale en forlængelse. Og folk kan da ikke tillade sig at ville bestemme hvad diverse spillere skal gøre. Hvorfor skulle Sabbi betale 200.000kr i kontingent for at spille en måned for Hobro?
                                Barrett har også valgt at skifte hvilket er ok. Synes det er en "sag" der ikke er nogen "sag".

                                Comment

                                Working...
                                X