Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    De har vel også chancer for at få både skader og karantæner. Mht skader kan man vel nærmest sige at vi har haft en lille fordel med en periode til at få alle klar.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Og AGF får en kamp i benene inden de møder os. Super
      Så er de trætte når de spiller mod os. ;-)
      Men helt seriøst: er lidt mere bekymret at Tverskov er ude med karantæne. Men måske den tidligere AGF- kamp sender ja også den en eller anden AGFer ude.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

        Man kan jo også vende den om og sige, at AGF og Randers skal spille en kamp mere under disse knap så gunstige forhold. Derudover var det jo en kamp, der skulle have været afviklet under normale forhold med tilskuere osv, så tror ikke, at AGF og Randers er udelte vindere i den her sag. Det er jo ikke en træningskamp eller en gratis kamp for Randers og AGF. AGF skal spille fredag og så allerede mod os mandag, med et hold der nok ikke er helt fysisk gearet til det. Der er både fordele og ulemper ved, at de skal tyvstarte, som jeg ser det
        Ja det er der helt sikkert. Agf'erne vil helt sikkert også være mere trætte, hvis de taber kampen, men vinder de omvendt, så mærker de ingenting og flyver videre i deres jagt på medaljer. Og netop den motivationsfaktor at AGF jagter medaljer og OB skal i nedrykningsspil er jeg bange for giver AGF en klar fordel imod os. Jeg tillægger ikke diverse skader, karantæner og antal dage med træning på græs så meget værdi, når optakten har været så bizar som tilfældet er her. Meget kommer til at vindes på den fysiske form og her er jeg bange for nogen hold vender stærkt tilbage, fordi de har set frem til at genoptage sæsonen, hvor OB'erne nok ikke havde grædt snot, hvis sæsonen var blevet aflyst. Jeg håber at tage fejl og spillerne i stedet vil bevise at det vi har set det sidste halve år skal være en løgn, så tavlen er visket ren, men jeg har mine bange anelser

        Comment


          Lyder til at vi måske når at spille testkampe alligevel. En mod Sdj var planlagt til fredag men er foreløbigt udskudt/aflyst

          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...a-de-nu-droppe

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Lyder til at vi måske når at spille testkampe alligevel. En mod Sdj var planlagt til fredag men er foreløbigt udskudt/aflyst

            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...a-de-nu-droppe
            Jeps og ligeledes en imod Aab, så det ligner man har forsøgt at gøre sig sine forberedelser i et rimelig seriøst omfang. Håber godt nok at at de får fingeren ud af røvhullet, så vi når at få de her testkampe inden det går løs.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

              Jeps og ligeledes en imod Aab, så det ligner man har forsøgt at gøre sig sine forberedelser i et rimelig seriøst omfang. Håber godt nok at at de får fingeren ud af røvhullet, så vi når at få de her testkampe inden det går løs.
              Enig. Ellers er AGFs første kamp mod Randers en KÆMPE fordel for dem

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Enig. Ellers er AGFs første kamp mod Randers en KÆMPE fordel for dem
                Jeg har altså lidt svært ved at se, at det skal være en KÆMPE fordel for AGF, at de skal spille flere kampe end de andre hold under de her forhold. De har kortere tid til at forberede sig til opstarten.
                Hvis du ser på det isoleret som en fordel mod os, så synes jeg, at det er svært at spå om, hvorvidt det vil være en fordel, at de har været i kamp og fået banket noget rust af, eller om de vil være mærkede af få dages restitution i en situation, hvor spillerne ikke er i optimal kampform.

                Comment


                  Havde det været en træningskamp for de to hold, havde det været en fordel. De har gode chancer for både karantæner og skader. Så jeg er ikke så irriteret endda.

                  Comment


                    https://fyens.dk/artikel/sandheden-o...ger-i-tabellen Desværre en + artikel, nogen som vil give et referat ?
                    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                      https://fyens.dk/artikel/sandheden-o...ger-i-tabellen Desværre en + artikel, nogen som vil give et referat ?
                      Handler dybest set om at kun en placering som nr 7 el 8 er acceptabel og så lidt om akademiet og det at de der ikke bliver solgt inden, mangler at slå igennem

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

                        Jeg har altså lidt svært ved at se, at det skal være en KÆMPE fordel for AGF, at de skal spille flere kampe end de andre hold under de her forhold. De har kortere tid til at forberede sig til opstarten.
                        Hvis du ser på det isoleret som en fordel mod os, så synes jeg, at det er svært at spå om, hvorvidt det vil være en fordel, at de har været i kamp og fået banket noget rust af, eller om de vil være mærkede af få dages restitution i en situation, hvor spillerne ikke er i optimal kampform.
                        Jeg er bare ikke enig da jeg ser det med at få banket rust af som den største fordel. Fodboldspillere i super grundform kan godt holde til at spille 4 dage efter på fuld kraft

                        Comment


                          OB træner pt i Nyborg da banerne på Falen ikke er gode nok

                          https://fyens.dk/artikel/ob-afventer...r-træningskamp

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Jeg er bare ikke enig da jeg ser det med at få banket rust af som den største fordel. Fodboldspillere i super grundform kan godt holde til at spille 4 dage efter på fuld kraft
                            Nu har GF jo trænet mens de ofgicielt var sendt hkem. Patrik Mortensen siger at man ikke kan sepå formen at der har været pause.
                            Så...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                              Nu har GF jo trænet mens de ofgicielt var sendt hkem. Patrik Mortensen siger at man ikke kan sepå formen at der har været pause.
                              Så...
                              I SIF er de Ihverfald glade for at de ikke sendte deres spillere hjem og det kan ses på formen

                              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...dte-spillerne/

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                OB træner pt i Nyborg da banerne på Falen ikke er gode nok

                                https://fyens.dk/artikel/ob-afventer...r-træningskamp
                                Der arbejdes stadig på banerne på Falen (Det gamle RS-anlæg), men det er helt bestemt klar efter sommeren.
                                Det nysåede græs brød frem for en uges tid siden.

                                Jeg har gennemset Røde Stjernes nye anlæg, og det er heller ikke færdigt endnu, men det er meget tæt på.
                                Træningsbanen kan bruges nu, og så løbende efterbehandles (Den blev feks vertikalskåret i går), mens kampbanen skal eftersåes etc., men står ligeledes klar til efter sommeren.
                                Bueskyttebanen ser OK ud, og skal fungere som vinterbane, med et spritnyt lysanlæg (Det gamle lysanlæg var nærmest en dødsfælde).
                                Der mangler stadig nogle småting rundt om klubhuset, men det er virkelig småting (Græs, lidt fliser etc).

                                Selve klubhuset er fint, og har hvad der skal være - det skal jo som nybyggeri leve op til BR17, så der er egentligt ikke noget at komme efter, men en kæmpe forbedring ift. de barakker Røde Stjerne havde på det gamle anlæg.

                                Der vist også startet et U13-hold op i RS, så de oplever en medlemsfremgang, vist nok modsat Bolbro, som efter sigende ikke skulle have ret mange hold/spillere tilbage.


                                Hvad planerne er mht faciliteter for OB, på det gamle RS-anlæg, ved jeg ikke ... men barakkerne er kun en kortsigtet løsning, og jeg vil anslå de er revet ned inden for fem år.

                                Comment

                                Working...
                                X