Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    2023-2024?
    Tror måske han referrede til BIFs trup som jeg kommenterede som værende smal? Den er pt. På 22 som jeg ser det. Det giver 19 markspillere hvoraf 5 er langtidsskadede og 5 er unge masterclass spillere, det synes jeg personligt er en smal brøndby trup, men fair nok hvis Entusiasten er uenig ellers måske tidsrammen for målsætningen ja.
    Last edited by stonebear; 23-01-2020, 19:31.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

      Det er naturligvis også et selling point, men jeg forstår ikke, hvorfor man i det mindste ikke kan skyde en opjustering af den sportslige målsætning bare en enkelt sæson. Det forekommer mig også lidt belejligt allerede at skrue forventningerne op nu, når man har fået en sportsdirektør ind som ikke har underskrevet ansættelseskontrakten med den nuværende cheftræner, og at en ny investor muligvis også vil have noget at skulle have sagt på det punkt. Og det er jo ikke ligefrem et imponerende aftryk Niels Frederiksen har leveret indtil nu, jeg gad godt se, hvordan det var gået uden Wilczek og Kaiser i efteråret.
      Jeg var selv overrasket da han blev hentet til Brøndby som træner, så jeg er ikke specielt overrasket over deres point Høst indtil nu. Det kunne sagtens tænkes at han får sparket hvis ikke de når målsætningen.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
        Jeg var selv overrasket da han blev hentet til Brøndby som træner, så jeg er ikke specielt overrasket over deres point Høst indtil nu. Det kunne sagtens tænkes at han får sparket hvis ikke de når målsætningen.
        Jeg bliver heller ikke overrasket hvis han fyres. Med "Oscar-gate" og Thomas Frank sæbeoperaen virkede det skørt at hente en Thomas Frank klon efter Zorninger. De er skøre på vestegnen

        Comment


          Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

          Det virker fuldstændigt vandvittigt! Med deres pt. langtidsskadede spillere er de nede på den smalleste Brøndby trup jeg kan mindes. Lykkedes de at ende nr. 3, ja så har de bare levet op til målsætningen - på den måde kan træneren jo nærmest kun skuffe, på trods af et meget begrænset spillermateriale
          Fra en biffer’ ..:

          ”Faktum er :
          På brøndby’s hjemmeside under superliga truppen er der 26 mand totalt..
          Der har man ikke taget Wilczek, Ercag, Larsson og Kaiser af endnu..

          Så er vi på 22 mand..
          3 keepere, så vi tager 2 og 3 målmanden ud

          20 spillere tilbage..

          Kabongo
          Fisker
          Rado
          Hermanson
          Børkeeiet
          Alle langtids skadet

          Så er der 15 mand tilbage
          Og det er inkl følgende MC talenter:
          Frendrup
          Skipper
          Bjur
          Lindstrøm
          Bruus

          Dvs. Min 2 MC “talenter” skal starte inde hver gang og hvis skader flere..

          Og det er medtaget, at Gammelby som ikke har spillet fodbold i 6-8 måneder skal starte inde + Lejesvenden Mraz også skal til at være fast start 11..”
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

            Tror måske han referrede til BIFs trup som jeg kommenterede som værende smal? Den er pt. På 22 som jeg ser det. Det giver 19 markspillere hvoraf 5 er langtidsskadede og 5 er unge masterclass spillere, det synes jeg personligt er en smal brøndby trup, men fair nok hvis Entusiasten er uenig ellers måske tidsrammen for målsætningen ja.
            Ja okay. Så meget havde jeg ikke lige styr på den. Men mon ikke at de også forsøger at lave en handel eller 2 her sidst i vinduet?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

              Fra en biffer’ ..:

              ”Faktum er :
              På brøndby’s hjemmeside under superliga truppen er der 26 mand totalt..
              Der har man ikke taget Wilczek, Ercag, Larsson og Kaiser af endnu..

              Så er vi på 22 mand..
              3 keepere, så vi tager 2 og 3 målmanden ud

              20 spillere tilbage..

              Kabongo
              Fisker
              Rado
              Hermanson
              Børkeeiet
              Alle langtids skadet

              Så er der 15 mand tilbage
              Og det er inkl følgende MC talenter:
              Frendrup
              Skipper
              Bjur
              Lindstrøm
              Bruus

              Dvs. Min 2 MC “talenter” skal starte inde hver gang og hvis skader flere..

              Og det er medtaget, at Gammelby som ikke har spillet fodbold i 6-8 måneder skal starte inde + Lejesvenden Mraz også skal til at være fast start 11..”
              Lyder som om vi er stor favoritter i den første kamp. Lyder godt nok tyndt mm de handler lidt her den sidste uge

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Ja okay. Så meget havde jeg ikke lige styr på den. Men mon ikke at de også forsøger at lave en handel eller 2 her sidst i vinduet?
                Det må de næsten gøre ellers ser det ekstremt tyndt ud. Så er det bare et spørgsmål hvor meget de har at handle for. Jeg tror ikke det kan være særligt meget.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                  Det må de næsten gøre ellers ser det ekstremt tyndt ud. Så er det bare et spørgsmål hvor meget de har at handle for. Jeg tror ikke det kan være særligt meget.
                  De har jo udtalt at de ville geninvestere pengene fra Kamil W. Så mon ikke at de gør noget. Kunne stadig godt se dem hente Saba eller lign. Tror de henter 1-2 spillere. Spørgsmålet er om de er gode nok til at forstærke dem

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Lyder som om vi er stor favoritter i den første kamp. Lyder godt nok tyndt mm de handler lidt her den sidste uge
                    De skal jo stadig spilles ind på holdet ...
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                      De skal jo stadig spilles ind på holdet ...
                      Åh jo. Det skal de. Det har de så 2-3 uger til hvis dem de henter er i form

                      De har nu stadig en udemærket start 11 ca på niveau med vores syntes jeg

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                        Tror måske han referrede til BIFs trup som jeg kommenterede som værende smal? Den er pt. På 22 som jeg ser det. Det giver 19 markspillere hvoraf 5 er langtidsskadede og 5 er unge masterclass spillere, det synes jeg personligt er en smal brøndby trup, men fair nok hvis Entusiasten er uenig ellers måske tidsrammen for målsætningen ja.
                        Nååh nej, det var også ret kortfattet, men det er målsætningen der er til 2023/2024 (det ser absurd ud på skrift :D ).
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Åh jo. Det skal de. Det har de så 2-3 uger til hvis dem de henter er i form

                          De har nu stadig en udemærket start 11 ca på niveau med vores syntes jeg
                          Det synes jeg også, men det synes jeg også de havde sidste år. Der er virkelig nogen andre på holdet der skal tage ansvar og brænde igennem, for at de skal holde den i forvejen noget lunkne pointhøst. De henter måske et par stykker, men jeg tager hatten af, hvis de kan fylde kaisers og kamelens sko ud. Specielt offensivt skal der virkelig komme nogen som træder til.
                          men det bliver spændende at se. Det skal nok passe de lige lægger ud som lyn og torden og vinder 3-0 over os, fordi de fandme skal vise de ikke er væk endnu. Folk går amok over det nye bøf og så falder de stille og roligt sammen, som foråret skrider frem.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Lyder som om vi er stor favoritter i den første kamp. Lyder godt nok tyndt mm de handler lidt her den sidste uge
                            Screw down a little bit, the expectations .
                            Men når vi så har gjort det, så skal den naturligvis have fuld skrald imod 3 points i den kamp. Vi har mega revanche til gode mod dem.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                              Det synes jeg også, men det synes jeg også de havde sidste år. Der er virkelig nogen andre på holdet der skal tage ansvar og brænde igennem, for at de skal holde den i forvejen noget lunkne pointhøst. De henter måske et par stykker, men jeg tager hatten af, hvis de kan fylde kaisers og kamelens sko ud. Specielt offensivt skal der virkelig komme nogen som træder til.
                              men det bliver spændende at se. Det skal nok passe de lige lægger ud som lyn og torden og vinder 3-0 over os, fordi de fandme skal vise de ikke er væk endnu. Folk går amok over det nye bøf og så falder de stille og roligt sammen, som foråret skrider frem.
                              Præcis min tanke. Frygter det også. Så vil Top 6 være langt væk
                              Sjovt hvordan man på 1 måned kan gå fra at være 10-15% dårligere rent trupmæssigt end BIF til måske at være 5-10% bedre. Specielt hvis Sabbi hentes nu

                              Totalt til grin man sælger sine 3 stjerner uden erstatninger og hæver forventningerne fra Top 6 til Top 3. Jeg kan kun forestille mig det ragnarok der ville være herinde hvis det skete. Ja det gjorde det jo næsten for nogle år tilbage og jeg husker tydeligt hvad der skete....

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                                Screw down a little bit, the expectations .
                                Men når vi så har gjort det, så skal den naturligvis have fuld skrald imod 3 points i den kamp. Vi har mega revanche til gode mod dem.
                                Den sidste kamp mod BIF i sommers var noget af det hårdeste at være vidne til i flere år fra min side. Resultatet. Ville være fantastisk med en ordentlig revance

                                Comment

                                Working...
                                X