Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Jeg synes nu godt jeg kan genkende de værdier på vores hold, men sådan er vi så forskellige. Jeg nævner i flæng Drachmann, Oliver Lund, Oliver Christensen Mathias Greve, Bashkim osv osv. De er alle spillere der er garanter for fight og ærgerrighed.
    Selvfølgelig har vi nogle der har en del af det.
    Der er intet der glæder mig mere end at se Oliver i vores mål ( han kom bare ind et halvt år for sent ) og så er det glædeligt hvergang Greve får lidt spilletid.
    Oliver Lund ja han har faktisk også et pisse godt fighterhjerte.

    Baskim og Drachmann syntes jeg alt for tit er usynlige når vi spiller skidt og har brug for at nogle råber holdkammeraterne op.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Sdj henter Kantstrup hjem

      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-anfoerer-hjem

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Med tilgang af Kanstrup og Marc P på vej tilbage fra skade, har de jo pludselig rigeligt med midterforsvarer. Kan være at det bliver i det her vindue, at vi får lukket signingen af Luijckx.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

          Med tilgang af Kanstrup og Marc P på vej tilbage fra skade, har de jo pludselig rigeligt med midterforsvarer. Kan være at det bliver i det her vindue, at vi får lukket signingen af Luijckx.
          Det mener du ikke seriøst vel? Men ja de skal nok af med en enkelt eller 2

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Det mener du ikke seriøst vel? Men ja de skal nok af med en enkelt eller 2
            OB mente det åbenbart seriøst for under et halvt år siden, det er det eneste jeg forholder mig til, i denne omgang.

            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...d-af-bagdoeren

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

              OB mente det åbenbart seriøst for under et halvt år siden, det er det eneste jeg forholder mig til, i denne omgang.

              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...d-af-bagdoeren
              Føler mere det var som nødløsning i de sidste dage af transfervinduet der så blev dækket af AJA. Tvivler stærkt på det var blevet til mere end en lejeaftale.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Føler mere det var som nødløsning i de sidste dage af transfervinduet der så blev dækket af AJA. Tvivler stærkt på det var blevet til mere end en lejeaftale.
                Det kan sagtens være, at det bare var endt med det, men det var vel antageligvis en nødløsning der stod højere oppe på listen end AJA, så hvis ikke der dukker noget bedre op, og så længe AJA ikke har fået en længere aftale, er det vel ikke urealistisk at det sker nu? Men nej, det er da heller ikke min drøm.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                  Det kan sagtens være, at det bare var endt med det, men det var vel antageligvis en nødløsning der stod højere oppe på listen end AJA, så hvis ikke der dukker noget bedre op, og så længe AJA ikke har fået en længere aftale, er det vel ikke urealistisk at det sker nu? Men nej, det er da heller ikke min drøm.
                  Ikke 100% urealistisk nej. Men tvivler stærkt.

                  Comment


                    Håber ikke der bliver indført VAR fra næste sæson i superligaen. Det er altså ødelæggende for fodbolden I den nuværende form. Dagens kampe i Prl viser med alt tydelighed hvad der er i vente.
                    Føj hvor har det intet med fodbold at gøre.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Håber ikke der bliver indført VAR fra næste sæson i superligaen. Det er altså ødelæggende for fodbolden I den nuværende form. Dagens kampe i Prl viser med alt tydelighed hvad der er i vente.
                      Føj hvor har det intet med fodbold at gøre.
                      Den danske dommerstandard er en katastrofe, så derfor er VAR simpelthen en nødvendighed. Det er bare måden man bruger det, som skal forfines. La liga virker umiddelbart til at have det mest tiltalende VAR. Her vælger de f.eks. ikke at bruge 2-3 min på en milimeter offsidedom eller en hands, som måske er skulder osv. Hvis der ikke er tale om hoveddommeren har begået en decideret brøler, så fortsætter spillet bare uden dumme tegninger og målinger.
                      i prl har man så fra start i samarbejde med klubberne besluttet at offsides, som fylder enormt meget, skal dømmes korrekt ned til de mindste milimeter. Det har vist sig at være enormt frustrerende for fanoplevelsen, så når vi får det indført, så håber jeg bestemt ikke vi tager samme tilgang til petitessekendelser som vi ser i England og egentlig også har set i CL.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                        Den danske dommerstandard er en katastrofe, så derfor er VAR simpelthen en nødvendighed. Det er bare måden man bruger det, som skal forfines. La liga virker umiddelbart til at have det mest tiltalende VAR. Her vælger de f.eks. ikke at bruge 2-3 min på en milimeter offsidedom eller en hands, som måske er skulder osv. Hvis der ikke er tale om hoveddommeren har begået en decideret brøler, så fortsætter spillet bare uden dumme tegninger og målinger.
                        i prl har man så fra start i samarbejde med klubberne besluttet at offsides, som fylder enormt meget, skal dømmes korrekt ned til de mindste milimeter. Det har vist sig at være enormt frustrerende for fanoplevelsen, så når vi får det indført, så håber jeg bestemt ikke vi tager samme tilgang til petitessekendelser som vi ser i England og egentlig også har set i CL.
                        De 3 kendelser vi så i dag i 3 kampe var en skændsel. Det er ødelæggende for fodbolden når man ikke kan se en offside med det blotte øje. Når en regulær scoring skal checkes i 3 minutter før den bliver annulleret.
                        Det er en skændsel.

                        Comment


                          https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...ne-forkrampet/

                          Så er forklaringerne startet ..
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                            De 3 kendelser vi så i dag i 3 kampe var en skændsel. Det er ødelæggende for fodbolden når man ikke kan se en offside med det blotte øje. Når en regulær scoring skal checkes i 3 minutter før den bliver annulleret.
                            Det er en skændsel.
                            Det mener du, men det mener flertallet af de engelske klubber så ikke. Jeg er fan af VAR, men det skal bruges til at gøre op med de fatale dommerfejl vi jo stadig ser i superligaen. Klokkeklart straffespark som det vi så skulle dømmes til os imod fcn. Klokkeklart mål, som det vi så oli scorede imod fcn, samt en klokkeklar onside, som vi så svendsen var imod sønderjyske. Det er klokkeklare eksempler på fejlkendelser VAR lynhurtigt kunne have reddet. Og det er blot 3 hurtige eksempler fra OB's kampe på en halvsæson. Der sker så mange graverende fejl som jeg glæder mig til at der tages hånd om. Men jeg ville satme også blive ærgerlig, hvis vi skal til at se på milimeter-offsides eller 50/50 hands-kendelser i flere minutter nogen gange.

                            Comment


                              Det er kan godt være man kun er 3mm offside, men man er jo stadig offside? Jeg kan ikke rigtig se problemet udover at det selvfølgelig tager for lang tid.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                                Det mener du, men det mener flertallet af de engelske klubber så ikke. Jeg er fan af VAR, men det skal bruges til at gøre op med de fatale dommerfejl vi jo stadig ser i superligaen. Klokkeklart straffespark som det vi så skulle dømmes til os imod fcn. Klokkeklart mål, som det vi så oli scorede imod fcn, samt en klokkeklar onside, som vi så svendsen var imod sønderjyske. Det er klokkeklare eksempler på fejlkendelser VAR lynhurtigt kunne have reddet. Og det er blot 3 hurtige eksempler fra OB's kampe på en halvsæson. Der sker så mange graverende fejl som jeg glæder mig til at der tages hånd om. Men jeg ville satme også blive ærgerlig, hvis vi skal til at se på milimeter-offsides eller 50/50 hands-kendelser i flere minutter nogen gange.
                                Jeg kan love dig for det hænger langt ud af halsen på langt de fleste i engelsk fodbold. Også klubberne der risikerer at miste en masse fans.
                                Det fungerer jo slet ikke i Prl i nuværende form.

                                Comment

                                Working...
                                X