Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

    Kan vi ikke en gang for alle blive enige om, at der ikke er nogen fremtid for JJT i OB? Han er ikke god nok. Færdig
    Dette er jeg ikke enig i. Han er bestemt god nok.

    Men kun når han er i topform. Og det er han sjældent desværre pga skader. Derfor får vi det sjældent at se.
    Jeg så også helst at vi fandt en JJ type udefra som kunne det samme. Bare bedre og oftere. Tror bare de er super svære at finde. Og så længe vi ikke kan det er det nok bedst at beholde ham. For i nogle kampe bringer han noget til vores spil som ingen af de andre kan komme med.
    Så er det bare JMs opgave at udvælge de kampe i stedet for at spille ham når han kun er på 80-90%. Og det er han ofte nød til fordi alternativerne er for dårlige

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Dette er jeg ikke enig i. Han er bestemt god nok.

      Men kun når han er i topform. Og det er han sjældent desværre pga skader. Derfor får vi det sjældent at se.
      Jeg så også helst at vi fandt en JJ type udefra som kunne det samme. Bare bedre og oftere. Tror bare de er super svære at finde. Og så længe vi ikke kan det er det nok bedst at beholde ham. For i nogle kampe bringer han noget til vores spil som ingen af de andre kan komme med.
      Så er det bare JMs opgave at udvælge de kampe i stedet for at spille ham når han kun er på 80-90%. Og det er han ofte nød til fordi alternativerne er for dårlige
      Helt enig.

      Jeg er totalt tosset med JJ og håber at han fremover kan blive det skades helvede kvit.
      Hvis han bliver ved med at få skader hver 2-3 md så må vi desværre nok overveje at droppe ham på sigt. Men vi er ikke nået dertil endnu.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...-bif-faerrest/

        OB holder den planlagte strategi.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
          Den tager vel kun højde for danskere v udlændinge. Ikke egen avl.
          Har vi en strategi om at spille med så mange danskere som overhovedet muligt?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Den tager vel kun højde for danskere v udlændinge. Ikke egen avl.
            Har vi en strategi om at spille med så mange danskere som overhovedet muligt?
            Undrede mig også.

            Kender også kun til strategien med at bruge egne spillere støttet af profiler udefra.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Den tager vel kun højde for danskere v udlændinge. Ikke egen avl.
              Har vi en strategi om at spille med så mange danskere som overhovedet muligt?
              Ja OB vil spille med så mange danskere som muligt. Undre mig over du ikke vidste det.
              Prioriteringen hedder :
              Egne talenter
              Danskere
              Skandinaver
              Europæere
              Andre nationaliteter

              Det er faktisk en melding jeg selv ofte har hørt nævnt i og omkring OB. Jesper Hansen har også så vidt jeg husker nævnt det i stemmer fra Ådalen.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                Ja OB vil spille med så mange danskere som muligt. Undre mig over du ikke vidste det.
                Prioriteringen hedder :
                Egne talenter
                Danskere
                Skandinaver
                Europæere
                Andre nationaliteter

                Det er faktisk en melding jeg selv ofte har hørt nævnt i og omkring OB. Jesper Hansen har også så vidt jeg husker nævnt det i stemmer fra Ådalen.
                Den kan jeg umiddelbart ikke lige genkende at de skulle have meldt offentligt ud. Den var måske sådan i JHs første år internt men er det stadig sådan?

                Kan godt huske han har udtalt at de er nemmere at integrere osv men syntes bestemt også at huske noget med at nu var kulturen på plads og man begyndte at kigge længere ud på verdenskortet.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Den kan jeg umiddelbart ikke lige genkende at de skulle have meldt offentligt ud. Den var måske sådan i JHs første år internt men er det stadig sådan?

                  Kan godt huske han har udtalt at de er nemmere at integrere osv men syntes bestemt også at huske noget med at nu var kulturen på plads og man begyndte at kigge længere ud på verdenskortet.
                  Hvis kulturen er på plads, så kan udlændinge jo pynte og ofte til en laver pris.
                  Håber vi får en sportsdirektør det i ord og handling kan flytte os. Toget er kørt fra peron, og lige nu sidder vores vogne ikke ret godt fast til lokomotivet.

                  Comment


                    Kunne godt ligne vi bliver kørt endnu længere bagud ift FCN.

                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...er-til-de-unge
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Den kan jeg umiddelbart ikke lige genkende at de skulle have meldt offentligt ud. Den var måske sådan i JHs første år internt men er det stadig sådan?

                      Kan godt huske han har udtalt at de er nemmere at integrere osv men syntes bestemt også at huske noget med at nu var kulturen på plads og man begyndte at kigge længere ud på verdenskortet.
                      Hvilken kulrur er det der skulle være på plads?

                      Syntes ikke det er meget OB kultur eller DNA der er i holdet i dag.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                        Hvilken kulrur er det der skulle være på plads?

                        Syntes ikke det er meget OB kultur eller DNA der er i holdet i dag.
                        Kan du definere OB-kultur/dna ?

                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                          Hvilken kulrur er det der skulle være på plads?

                          Syntes ikke det er meget OB kultur eller DNA der er i holdet i dag.
                          Nu er det noget JH har sagt. Flere gange

                          Kultur er noget man oplever i dagligdagen. Ikke som udestående søndagsfans

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Kunne godt ligne vi bliver kørt endnu længere bagud ift FCN.

                            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...er-til-de-unge
                            Ja det er helt sikkert et stort problem at OB ikke har et bede rum. Come on. Det er en arbejdsplads/uddannelsessted/fodboldklub.
                            Faciliteterne bliver opgraderet pt og står klar til sommer i Ådalen. Mon ikke det går alt sammen alligevel.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Kan du definere OB-kultur/dna ?
                              Fra RMN´s tid blev fight, vilje og stolthed over at bære striberne et stort kendetegn , man ofrede sig og var ærgerlig over at tabe, selvom man ikke spillede godt så kæmpede man og tacklede så modstanderne i det mindste slog sig i forsøget på at vinde over OB. Odense Stadion var et sted man VILLE forsvare når man gik på banen og man gik på banen ven vilje og engagement.
                              Dengang var OB ambasadørene dem som løb på banen i dag er OB ambasadørrne sjovt nok de samme men de er for længst stoppet med at spille i OB.

                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                                Fra RMN´s tid blev fight, vilje og stolthed over at bære striberne et stort kendetegn , man ofrede sig og var ærgerlig over at tabe, selvom man ikke spillede godt så kæmpede man og tacklede så modstanderne i det mindste slog sig i forsøget på at vinde over OB. Odense Stadion var et sted man VILLE forsvare når man gik på banen og man gik på banen ven vilje og engagement.
                                Dengang var OB ambasadørene dem som løb på banen i dag er OB ambasadørrne sjovt nok de samme men de er for længst stoppet med at spille i OB.
                                Jeg synes nu godt jeg kan genkende de værdier på vores hold, men sådan er vi så forskellige. Jeg nævner i flæng Drachmann, Oliver Lund, Oliver Christensen Mathias Greve, Bashkim osv osv. De er alle spillere der er garanter for fight og ærgerrighed.

                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X