Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæson 2019/20.
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
I min verden banned pga. din oprindelige kommentar om bugspytkirtel-kræft i Høgh-tråden. Det var langt over stregen, selv for en “neutral” provokatør som dig...
og i takt med førsteholdets succes, daler din interesse for det hvis det vender må du love at vende tilbage med dine helt objektive analyserTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
Og frækhed. Midtjyderne går til grænsen, og nogle gange lidt over. Der er fynboer for hyggelige.
Er der een ting på denne jord vi ikke skal på Fyn, i Odense eller i OB, så er det fandeme godt nok at være mere ligesom man er i Herning.Last edited by B(ob); 07-11-2019, 23:44.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Mener så bare der er andre i superligaen der er bedre end Tverskov.
Sander synes jeg er meget fortjent. Han har virkelig fundet sin rolle både offensivt og defensivt, ligesom hans sammenspil med kadrii bare udvikler sig og har kæmpe potentiale. Og så banker han mål ind! Med rigtig meget tur i den, var det blevet til et par stykker mere.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
Midtjyderne - som slet ikke er midtjyder - er repræsentanter for alt det dårlige på denne jord. Udannede, historieløse, utænksomme, smarte-i-en-fart uden at vide de aldrig har været smarte og ofte helt blottet for etisk sans.
Er der een ting på denne jord vi ikke skal på Fyn, i Odense eller i OB, så er det fandeme godt nok at være mere ligesom man er i Herning.
Gad vide om det var fordi Jack Jørgensen hørte Drachmann udtale småfdumt at vi fans skulle kigge mod Herning og lægge mærke til at deres fans ikke klager over grimt spil .. jamen vor herre jemeni ..
De er jo helt væk begge toLast edited by Magge; 08-11-2019, 17:50.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Helt og aldeles enig, det er satme en usmagelig ide at skulle stræbe efter at blive FCM Light. .. fy for satan
Gad vide om det var fordi Jack Jørgensen hørte Drachmann udtale småfdumt at vi fans skulle kigge mod Herning og lægge mærke til at deres fans ikke klager over grimt spil .. jamen vor herre jemeni ..
De er jo helt væk begge to
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægBestemt - bortset fra mit odds spil på AaB
Comment
Comment