Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Meget enig. Odense er jo også en socialdemokratisk kommune hvor de mere er venstre i det område.. Det handler om forbindelser og lobbyisme med sådanne ting
    Og frækhed. Midtjyderne går til grænsen, og nogle gange lidt over. Der er fynboer for hyggelige.
    OB: Danske mestre i 2075/6

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
      Sander og Tverskov på månedenshold i 3F ligaen.
      fuldt fortjent, håber Jeppe snart får en spillende makke så han kan tage næste step.
      Tverskov??? Ja det er så meget overraskende.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

        Tverskov??? Ja det er så meget overraskende.
        Tænker jeg ikke. Jo han laver fejl, men er også den eneste det Tænker fremad. Det er også derfor jeg ønsker mere end Høegh til bagkæden.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

          Tænker jeg ikke. Jo han laver fejl, men er også den eneste det Tænker fremad. Det er også derfor jeg ønsker mere end Høegh til bagkæden.
          Mener så bare der er andre i superligaen der er bedre end Tverskov.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

            I min verden banned pga. din oprindelige kommentar om bugspytkirtel-kræft i Høgh-tråden. Det var langt over stregen, selv for en “neutral” provokatør som dig...
            og i takt med førsteholdets succes, daler din interesse for det hvis det vender må du love at vende tilbage med dine helt objektive analyser
            Jeg kommenterer ikke på den slags der.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

              Mener så bare der er andre i superligaen der er bedre end Tverskov.
              Måske, men ikke med så forholdsvis dårlige boldspillere. JT spiller sammen med nogle udmærkede forsvarsspiller, men ikke store boldspillere

              Comment


                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                Måske, men ikke med så forholdsvis dårlige boldspillere. JT spiller sammen med nogle udmærkede forsvarsspiller, men ikke store boldspillere
                Meget enig

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

                  Og frækhed. Midtjyderne går til grænsen, og nogle gange lidt over. Der er fynboer for hyggelige.
                  Midtjyderne - som slet ikke er midtjyder - er repræsentanter for alt det dårlige på denne jord. Udannede, historieløse, utænksomme, smarte-i-en-fart uden at vide de aldrig har været smarte og ofte helt blottet for etisk sans.

                  Er der een ting på denne jord vi ikke skal på Fyn, i Odense eller i OB, så er det fandeme godt nok at være mere ligesom man er i Herning.
                  Last edited by B(ob); 07-11-2019, 23:44.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                    Mener så bare der er andre i superligaen der er bedre end Tverskov.
                    Det har helt sikkert ikke været Tverskovs bedste måned i OB, men han er stadig vores stærkeste forsvarsspiller og det kan vel godt forsvares at tage ham med, når vi nu lukker så få mål ind. Man skal også huske at den mest graverende fejl han har lavet, var clearingen ned i fødderne på ankersen i pokalkampen. Den skal selvfølgelig ikke tælles med i superligasammenhæng.

                    Sander synes jeg er meget fortjent. Han har virkelig fundet sin rolle både offensivt og defensivt, ligesom hans sammenspil med kadrii bare udvikler sig og har kæmpe potentiale. Og så banker han mål ind! Med rigtig meget tur i den, var det blevet til et par stykker mere.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                      Midtjyderne - som slet ikke er midtjyder - er repræsentanter for alt det dårlige på denne jord. Udannede, historieløse, utænksomme, smarte-i-en-fart uden at vide de aldrig har været smarte og ofte helt blottet for etisk sans.

                      Er der een ting på denne jord vi ikke skal på Fyn, i Odense eller i OB, så er det fandeme godt nok at være mere ligesom man er i Herning.
                      Helt og aldeles enig, det er satme en usmagelig ide at skulle stræbe efter at blive FCM Light. .. fy for satan

                      Gad vide om det var fordi Jack Jørgensen hørte Drachmann udtale småfdumt at vi fans skulle kigge mod Herning og lægge mærke til at deres fans ikke klager over grimt spil .. jamen vor herre jemeni ..
                      De er jo helt væk begge to
                      Last edited by Magge; 08-11-2019, 17:50.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                        Helt og aldeles enig, det er satme en usmagelig ide at skulle stræbe efter at blive FCM Light. .. fy for satan

                        Gad vide om det var fordi Jack Jørgensen hørte Drachmann udtale småfdumt at vi fans skulle kigge mod Herning og lægge mærke til at deres fans ikke klager over grimt spil .. jamen vor herre jemeni ..
                        De er jo helt væk begge to
                        Der er dele vi kan bruge. Feks vinder mentalitet, og tro på egne evner

                        Comment


                          Perfekt med uafgjort i Randers-Aab

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Perfekt med uafgjort i Randers-Aab
                            Bestemt - bortset fra mit odds spil på AaB

                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Bestemt - bortset fra mit odds spil på AaB
                              Forstår godt det spil. Ville godt nok være skuffet over ikke at slå det Randers-hold som gik på banen igår, udebane eller ej. Men det var nu fortjent nok de fik point. Aab var rigtig dårlige og Randers har ligesom OB end større bredde end man lige tror. De skal nok følge med til den bitre ende i det her top 6-ræs.

                              Comment


                                Med en sejr over lyngby vil vi slå et lille hul på 5-6 point ned til 6/7 pladsen, uanset AGFs resultat. Det ville være lækkert og så begynder det at se godt ud mht. top 6, selvom der stadig kan ske meget.

                                Comment

                                Working...
                                X