Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hvordan hule helv...... kan man sige nej til 10+ mill for ham her

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-var-taet-paa/

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Hvordan hule helv...... kan man sige nej til 10+ mill for ham her

      https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-var-taet-paa/
      Svaret er enkelt, Gårde lider af storhedsvanvid.

      Comment


        Nu hvor transfervinduet er lukket, trupperne er færdige og vi har spillet knap en 3-del af grundspillet, kunne man måske lige tage et hurtigt overblik over styrkeforholdene. På den måde, kunne vi lave en vurdering af OBs muligheder. Min ranking er følgende:

        Tophold:
        FCK
        FCM

        Sub-tophold (Bronze-feltet)
        AaB
        AGF

        Gråzone-toppen (hold der kan gå begge veje: enten blande sig i bronzekampen hvis de får tur i den, men kan også falde uden for top-6 ved formnedgang mv. den tredje mulighed er at snige sig ind i top-6 på et lidt yderligt mandat)
        FCN
        BIF
        OB
        Sdr.Jydske

        Den gode bund (de(t) bundhold som nok skal undgå alvorlig nedrykningsfare)
        Randers

        Nedrykningsholdene (dem jeg forventer kommer til at kæmpe om at undgå nedrykning
        Silkeborg
        Horsens
        Lyngby
        Hobro
        Esbjerg

        Ift. OB, så har jeg virkelig svært ved at se, hvordan vi sniger os i top-6. Så skal vi håbe på, at Niels Frederiksen fuldstændigt taber styringen af Brøndby (hvilket bestemt er en mulighed), men holder BIF nogenlunde niveau, og FCN ikke pludseligt falder sammen, så bliver det altså rigtigt rigtigt svært.

        Hvis nu top-6 mislykkedes, har det her så været en dårlig sæson? og hvad skal konsekvensen i givet fald være?

        Hvad tænker folket derude :-) ?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

          Svaret er enkelt, Gårde lider af storhedsvanvid.
          Tjaa det vil vise sig. Hvis han gør det godt i efteråret og bliver solgt for 15-18 mill til vinter så er det godt.. hvis kontrakten løber ud og de får nul så ligner det noget vi kender.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
            Nu hvor transfervinduet er lukket, trupperne er færdige og vi har spillet knap en 3-del af grundspillet, kunne man måske lige tage et hurtigt overblik over styrkeforholdene. På den måde, kunne vi lave en vurdering af OBs muligheder. Min ranking er følgende:

            Tophold:
            FCK
            FCM

            Sub-tophold (Bronze-feltet)
            AaB
            AGF

            Gråzone-toppen (hold der kan gå begge veje: enten blande sig i bronzekampen hvis de får tur i den, men kan også falde uden for top-6 ved formnedgang mv. den tredje mulighed er at snige sig ind i top-6 på et lidt yderligt mandat)
            FCN
            BIF
            OB
            Sdr.Jydske

            Den gode bund (de(t) bundhold som nok skal undgå alvorlig nedrykningsfare)
            Randers

            Nedrykningsholdene (dem jeg forventer kommer til at kæmpe om at undgå nedrykning
            Silkeborg
            Horsens
            Lyngby
            Hobro
            Esbjerg

            Ift. OB, så har jeg virkelig svært ved at se, hvordan vi sniger os i top-6. Så skal vi håbe på, at Niels Frederiksen fuldstændigt taber styringen af Brøndby (hvilket bestemt er en mulighed), men holder BIF nogenlunde niveau, og FCN ikke pludseligt falder sammen, så bliver det altså rigtigt rigtigt svært.

            Hvis nu top-6 mislykkedes, har det her så været en dårlig sæson? og hvad skal konsekvensen i givet fald være?

            Hvad tænker folket derude :-) ?
            Jeg er ret enig. Jeg har desværre Horsens som favorit i din nedryknings pulje , vil virkelig gerne af med dem i denne sæson.

            Jeg syntes det var fedt at BIF tog NF som træner for han er imo total overvurderet og jeg tror ikke han holder sæsonen ud.

            OB skal finde en løsning på deres problemer med at åbne hold som Sønderjyske og så skal vi håbe at Svendsen holder sin skarphed for ellers render vi ind i meget store vanskeligheder med stort set alle bund/midterhold.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

              Svaret er enkelt, Gårde lider af storhedsvanvid.
              Tænker at disse beslutninger bliver taget på bestyrelsesniveau. Men den med storhedsvanviddet passer fint. De må bare have det alle sammen hvis de vil have 12-15 mill både for Abildgaard og Okore. Så må Lucas Andersen koste 50 mill hvis man skal sammenligne kvalitet. Minimum

              Comment


                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                Nu hvor transfervinduet er lukket, trupperne er færdige og vi har spillet knap en 3-del af grundspillet, kunne man måske lige tage et hurtigt overblik over styrkeforholdene. På den måde, kunne vi lave en vurdering af OBs muligheder. Min ranking er følgende:

                Tophold:
                FCK
                FCM

                Sub-tophold (Bronze-feltet)
                AaB
                AGF

                Gråzone-toppen (hold der kan gå begge veje: enten blande sig i bronzekampen hvis de får tur i den, men kan også falde uden for top-6 ved formnedgang mv. den tredje mulighed er at snige sig ind i top-6 på et lidt yderligt mandat)
                FCN
                BIF
                OB
                Sdr.Jydske

                Den gode bund (de(t) bundhold som nok skal undgå alvorlig nedrykningsfare)
                Randers

                Nedrykningsholdene (dem jeg forventer kommer til at kæmpe om at undgå nedrykning
                Silkeborg
                Horsens
                Lyngby
                Hobro
                Esbjerg

                Ift. OB, så har jeg virkelig svært ved at se, hvordan vi sniger os i top-6. Så skal vi håbe på, at Niels Frederiksen fuldstændigt taber styringen af Brøndby (hvilket bestemt er en mulighed), men holder BIF nogenlunde niveau, og FCN ikke pludseligt falder sammen, så bliver det altså rigtigt rigtigt svært.

                Hvis nu top-6 mislykkedes, har det her så været en dårlig sæson? og hvad skal konsekvensen i givet fald være?

                Hvad tænker folket derude :-) ?
                Enig i det meste. Jeg har dog BIF med i din subtop og vurderer at OB,SdJ og FCN slås om den sidste plads.

                En 7-8 plads uden fare for nedrykning burde ikke have konsekvens for trænerteamet. Syntes ikke det er lykkedes OB at styrke sig specielt meget ift de andre konkurrenter og de 3 mistede point vi har haft pga fejlagtige dommerkendelser får nok en afgørende betydning da det var til direkte konkurrenter

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Enig i det meste. Jeg har dog BIF med i din subtop og vurderer at OB,SdJ og FCN slås om den sidste plads.

                  En 7-8 plads uden fare for nedrykning burde ikke have konsekvens for trænerteamet. Syntes ikke det er lykkedes OB at styrke sig specielt meget ift de andre konkurrenter og de 3 mistede point vi har haft pga fejlagtige dommerkendelser får nok en afgørende betydning da det var til direkte konkurrenter
                  Jeg er ret enig. Ud fra styrke så ender OB ca som nummer 8. I almindelige sæsoner plus minus 3 placeringer, så tænker vi kan blive 5 hvis det går godt og nummer 11 hvis det går skidt.
                  Jeg er skuffet over vinduet, hvor BIF, AaB, AGF, Sønder jyske er styrket. FCN fik lukket hullerne godt til sidst.
                  Bliver vi nummer 8 så er det tilbagegang, og ikke det jeg havde forventet ud fra tilbagemeldingerne. Jeg tror på trænerteamet, men bliver vi nummer 8 så må JH væk.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Enig i det meste. Jeg har dog BIF med i din subtop og vurderer at OB,SdJ og FCN slås om den sidste plads.

                    En 7-8 plads uden fare for nedrykning burde ikke have konsekvens for trænerteamet. Syntes ikke det er lykkedes OB at styrke sig specielt meget ift de andre konkurrenter og de 3 mistede point vi har haft pga fejlagtige dommerkendelser får nok en afgørende betydning da det var til direkte konkurrenter
                    Det er meget muligt at BIF blander sig, jeg er dog meget usikker, men udelukker det jo heller ikke. Hvis der opstår interne problemer i truppen er NF nok den værste træner at have, for hans evne til at håndtere konflikter skulle være på virkelig lavt niveau. I Lyngby tiden så han gennem fingre med Kim Aabech, hvilket gjorde at han mistede omklædningsrummets respekt.

                    Alt det med dommerheld synes jeg ikke holder. Hvis man kun har det at læne sig op af, er man bare ikke god nok.

                    Men vil du så erkende, at vores sportslige set-up er for ringe, hvis vi ikke formår at bygge ovenpå?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                      Det er meget muligt at BIF blander sig, jeg er dog meget usikker, men udelukker det jo heller ikke. Hvis der opstår interne problemer i truppen er NF nok den værste træner at have, for hans evne til at håndtere konflikter skulle være på virkelig lavt niveau. I Lyngby tiden så han gennem fingre med Kim Aabech, hvilket gjorde at han mistede omklædningsrummets respekt.

                      Alt det med dommerheld synes jeg ikke holder. Hvis man kun har det at læne sig op af, er man bare ikke god nok.

                      Men vil du så erkende, at vores sportslige set-up er for ringe, hvis vi ikke formår at bygge ovenpå?
                      Jeg holder mig bare til at i en liga hvor der ikke er kæmpe stor forskel på midterholdene kan disse 3p have kæmpe betydning når det er imod direkte konkurrenter. Så er det jo 6p kampe

                      Nej jeg vil ikke erkende at det sportslige set-up er for ringe. Men jeg syntes godt at trænerteamet kunne have fået lidt mere at arbejde med når pengene var til det. Men det viser sig jo mere og mere tydeligt at man har prøvet at hente rigtig mange spillere uden held. Man kan jo ikke tvinge dem til OB. Eller tvinge klubber til at sælge.

                      Jeg syntes også det var en skuffende afslutning på vinduet og ville ønske at JH kunne trylle. Men det kan han ikke og han har desværre ikke evner eller midler der gør at vi kunne overtale Thelander eller Marxsø til at vælge OB. Få FCN til at sælge Rygaard samt SdJ til at sælge Kees L.
                      Man valgte en billig midlertidlig løsning og lagde de sidste penge på kistebunden til forhåbentlig en anden god gang. Skuffende ja. Men her bagefter kan jeg godt se at man virkelig har forsøgt

                      Comment


                        Sønderjyske gjorde ikke meget væsen af sig i 0-0 kampen mod Horsens. De har ikke vundet i 6 kampe nu og ligner bestemt ikke et hold der går i top 6.
                        Det samme kan man så sige om 8-10 andre hold.

                        Comment


                          0-0 er fint nok, nu skal GF og AaB, Rødvin og BØF også bare spille 0-0, og vi henter en sejr i Silkeby, så er vi med igen

                          Comment


                            Jeg ser os kæmpe med AGF og FCN om de sidste to pladser efter de to tophold, stærkt forstærkede aalborg og bif - selv om jeg er enig i, at være komplet uimponeret over NF.

                            Kræver naturligvis vi begynder at score nogle mål - har købt Opondo på holdet.dk efter vel at have spillet to gode kampe med pil op (som den eneste sammen med Olli?)
                            Last edited by Mangeårig læser; 14-09-2019, 00:35.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Jeg holder mig bare til at i en liga hvor der ikke er kæmpe stor forskel på midterholdene kan disse 3p have kæmpe betydning når det er imod direkte konkurrenter. Så er det jo 6p kampe

                              Nej jeg vil ikke erkende at det sportslige set-up er for ringe. Men jeg syntes godt at trænerteamet kunne have fået lidt mere at arbejde med når pengene var til det. Men det viser sig jo mere og mere tydeligt at man har prøvet at hente rigtig mange spillere uden held. Man kan jo ikke tvinge dem til OB. Eller tvinge klubber til at sælge.

                              Jeg syntes også det var en skuffende afslutning på vinduet og ville ønske at JH kunne trylle. Men det kan han ikke og han har desværre ikke evner eller midler der gør at vi kunne overtale Thelander eller Marxsø til at vælge OB. Få FCN til at sælge Rygaard samt SdJ til at sælge Kees L.
                              Man valgte en billig midlertidlig løsning og lagde de sidste penge på kistebunden til forhåbentlig en anden god gang. Skuffende ja. Men her bagefter kan jeg godt se at man virkelig har forsøgt
                              virkelig forsøgte...ligesom dengang man forsøgte at hente en fordrukken Irer i sidste sekund. Eller ligesom dengang man smed boksen på Lado der var totalt ubrugelig. Et problem lige nu er, at man har smidt en 5 årig kontrakt i hovedet på en målmand der ikke har superliganiveau...
                              Bliv du bare i din drømmeverden. Sandheden er, at JH og Ole Spion render rundt som hovedløse høns og ikke har styr på rekrutteringen overhovedet, og uanset hvor varme sange de synger i SFÅ, så er der ingen sammenhængende strategi, og der er ikke en fornuftig plan for hvordan de rigtige spillere rekrutteres, man håber udelukkende på at der falder noget spændende ned i skødet fra en agent, og ellers tager man gammelkendte lettere brugte varer ned fra hylden. Der er nok penge til en stærkere trup, den sang er ganske enkelt falsk, men pengene bruges forkert. JH har nu haft 13? vinduer, og stadig er succesen sparsom. Det er ikke uheld eller manglende ressourcer, det er inkompetence.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Jeg holder mig bare til at i en liga hvor der ikke er kæmpe stor forskel på midterholdene kan disse 3p have kæmpe betydning når det er imod direkte konkurrenter. Så er det jo 6p kampe

                                Nej jeg vil ikke erkende at det sportslige set-up er for ringe. Men jeg syntes godt at trænerteamet kunne have fået lidt mere at arbejde med når pengene var til det. Men det viser sig jo mere og mere tydeligt at man har prøvet at hente rigtig mange spillere uden held. Man kan jo ikke tvinge dem til OB. Eller tvinge klubber til at sælge.

                                Jeg syntes også det var en skuffende afslutning på vinduet og ville ønske at JH kunne trylle. Men det kan han ikke og han har desværre ikke evner eller midler der gør at vi kunne overtale Thelander eller Marxsø til at vælge OB. Få FCN til at sælge Rygaard samt SdJ til at sælge Kees L.
                                Man valgte en billig midlertidlig løsning og lagde de sidste penge på kistebunden til forhåbentlig en anden god gang. Skuffende ja. Men her bagefter kan jeg godt se at man virkelig har forsøgt
                                Jeg mener heller ikke der grund til at tro andet end at der har været gjort mange forsøg, og tilnærmelser .. jeg kan ang. denne snak kun anbefale at høre SFÅs nyeste podcast hvor der er en 1 times snak med "Head of recrutement" Ole Nielsen hvor han forklare om arbejdsgange i scoutingen. Både som det fungerer nu, og hvor de gerne vil hen - det er en rigtig god udsendelse synes jeg.

                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X