Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

    Men det ER lidt farvet det der.
    "Tap-in-Svendsen" var en åbenbar lille provokation, det her er ikke bedre ...
    Farvet ? "Tap-in-Svendsen" ?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Som altid har du en "flot" kommentar Hvor nævner jeg kun straffesparkskonkurrencen... eller den overhovedet ? Synes han stod en middelmådig kamp (som også var tilfældet i Serbien). Jeg forventer kampafgørende præstationer på det niveau... som man så med Borjan ! Syntes heller ikke han har været på et topniveau i lang tid.... men hvad ved jeg
      Hvilke situationer i de to kampe er det, at han mangler at være kampafgørende udover straffesparkene? At fælde dom over en målmand på baggrund af 2 kampe, hvor han ikke laver deciderede fejl, er bare useriøst, men forudsigeligt når det kommer fra dig.

      Grytebust har ikke været på topniveau i “lang tid”, men er ikke desto mindre blevet kåret til årets målmand de sidste to år af de andre målmænd, og FCK hentede ham for få måneder siden og finder ham god nok til at være 1. keeper. Du taler åbenlyst mod bedrevidende.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        Farvet ? "Tap-in-Svendsen" ?
        Det du skriver her er farvet.
        Tap ... var en lille provokation.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
          Haha, ja, han havde inden konkurrencen i går nappet 7 ud af de seneste 20, så det giver jo så 7 ud af seneste 31, og det vel stadig ikke helt af helvede til.
          Haha det er måske lidt hårdt at hive de 4 forsøg, som ikke var inden for rammen, over på minussiden for Gryte - det er svært at tage en bold, der bliver sparket 5 m over.
          Tror heller ikke, at man med sikkerhed kan sige, at han har reddet de 7 foregående (jeg kan ikke lige huske dem alle), men det er nok nærmere et udtryk for, at der ikke er er scoret på 7 ud af de sidste 20. Den statistik hedder nu 11 ud af 31. Så der blev egentligt brændt helt som forventet ud fra hans foregående historik - omend det selvfølgeligt må tilskrives en ret stor portion held set med Gryte øjne og desværre for ham ikke hans stærke reaktionsevne i denne omgang

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

            Haha det er måske lidt hårdt at hive de 4 forsøg, som ikke var inden for rammen, over på minussiden for Gryte - det er svært at tage en bold, der bliver sparket 5 m over.
            Tror heller ikke, at man med sikkerhed kan sige, at han har reddet de 7 foregående (jeg kan ikke lige huske dem alle), men det er nok nærmere et udtryk for, at der ikke er er scoret på 7 ud af de sidste 20. Den statistik hedder nu 11 ud af 31. Så der blev egentligt brændt helt som forventet ud fra hans foregående historik - omend det selvfølgeligt må tilskrives en ret stor portion held set med Gryte øjne og desværre for ham ikke hans stærke reaktionsevne i denne omgang
            I øvrigt vanvittigt at tyre så mange bolde over mål. Dårlig teknik af begge holds spillere. Mudder eller ej.

            Comment


              Fornuftig sæson start, spændende spillere, nyt klubhus og nu har vi såmænd også Superligaens flotteste spilletrøje hvis man spørger Euroman..

              https://www.euroman.dk/mode/modereda...erliga-troejer

              Det lysner i vores lille klub

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                I øvrigt vanvittigt at tyre så mange bolde over mål. Dårlig teknik af begge holds spillere. Mudder eller ej.
                Går ud fra du ikke så det? Det vzzr jo ganske tydeligt på flere af sparkene, især Røde Stjernes at bolden løfter sig da de sætter støttebenet ned for at sparke, dermed rammer de under bolden og tonser den over. Der er ikke nogen på det niveau der normalt ville sparke bolden højere over, end selv Elkjær kunne i 84. Skandaløs afvikling, men lækkert resultat.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

                  Går ud fra du ikke så det? Det vzzr jo ganske tydeligt på flere af sparkene, især Røde Stjernes at bolden løfter sig da de sætter støttebenet ned for at sparke, dermed rammer de under bolden og tonser den over. Der er ikke nogen på det niveau der normalt ville sparke bolden højere over, end selv Elkjær kunne i 84. Skandaløs afvikling, men lækkert resultat.
                  Skandaløs ligefrem - det er ens for alle spillere, og hvem skal tage initiativ til at flytte sparkene til den anden ende af banen - dommer eller spillere, og ville FCKs spillere være interesseret i at flytte ned til Røde Stjernes fans ?

                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

                    Går ud fra du ikke så det? Det vzzr jo ganske tydeligt på flere af sparkene, især Røde Stjernes at bolden løfter sig da de sætter støttebenet ned for at sparke, dermed rammer de under bolden og tonser den over. Der er ikke nogen på det niveau der normalt ville sparke bolden højere over, end selv Elkjær kunne i 84. Skandaløs afvikling, men lækkert resultat.
                    Jeg så den. Undrede mig over hvorfor det kun var Victor Nelson der havde kroppen ind over bolden der var mange dårligt udførte spark.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                      Jeg så den. Undrede mig over hvorfor det kun var Victor Nelson der havde kroppen ind over bolden der var mange dårligt udførte spark.
                      Den tanke strejfrede bestemt også mig, spillerne vidste der var meget blødt ved støttebenet så det er med stor risiko at placere bolden højt.

                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        https://twitter.com/KimMikkelsenJV/s...016104961?s=09

                        Det håber jeg virkelig ikke kommer til at ske. Hellere smadremanden så, med assistenter fra Otterup grillen..

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          https://twitter.com/KimMikkelsenJV/s...016104961?s=09

                          Det håber jeg virkelig ikke kommer til at ske. Hellere smadremanden så, med assistenter fra Otterup grillen..
                          Den er lukket....

                          Comment


                            Vores 3 september kampe fastlagt. Stadig ikke meget weekend

                            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/septem...m-er-fastlagt/

                            Comment


                              Fcm er i fuld gang med at blamere sig. Hvor er det dog pinligt for dansk fodbold. Nej hvor de sejler.

                              Comment


                                Ser lige Brøndby også er bagud 2-0 ved pausen. Pinligt og endnu en nedtur for superliga holdene i denne uge. Bare ikke godt nok.

                                Comment

                                Working...
                                X