Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jacob Poulsen melder officielt ud af han vil væk fra FCM. Ham kunne nogle hold godt bruge. Har bare svært ved at se ham i OB

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-skal-skilles/

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Kunne godt ligne et nedrykkerhold
      Ja senior midtforsvaret er langsommere end KEP

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

        Ja senior midtforsvaret er langsommere end KEP
        Syntes altså at Austin var kampens bedste spiller mod os. Med afstand

        Comment


          Esbjerg betaler åbenbart dyrt for deres lille europæiske eventyr.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Esbjerg betaler åbenbart dyrt for deres lille europæiske eventyr.
            Næppe. De betaler nok snarere prisen for ikke at have heldet med sig længere, og lige spille med et par procenter mindre i intensitet. Det har vi jo set 1000 gange med de der hold der popper op en enkelt sæson. Det bærer sjældent mere end den ene sæson.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Esbjerg betaler åbenbart dyrt for deres lille europæiske eventyr.
              Nej-da - Lammers siger selv at de har et system der virker
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                Næppe. De betaler nok snarere prisen for ikke at have heldet med sig længere, og lige spille med et par procenter mindre i intensitet. Det har vi jo set 1000 gange med de der hold der popper op en enkelt sæson. Det bærer sjældent mere end den ene sæson.
                Meget meget enig. Mage til held, medgang og marginaler skal man lede længe efter. Og så mødte de mange hold på de rigtige tidspunkter.
                At de ligger i bunden nu er ikke overraskende

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Syntes altså at Austin var kampens bedste spiller mod os. Med afstand
                  Vi har heller ikke et raket angreb selvom Baskim er ok hurtig.

                  Comment


                    Austin er sikkert hurtig nok, når han er i topfart. Men de første 10 meter, ultra tung

                    Comment


                      FCM ikke imponerende. Igen..

                      Jeg gad godt vide om de køber noget mere eller er ved at downsize lidt efter 3 års europagruppespils tørke
                      Når Poulsen,Dal Hende og Paul er væk er de “kun” 26 mand tilbage i truppen. De har jo rask væk været 35-40 mand de sidste år..

                      Comment


                        Bræker mig over FCM. De har været klart dårligst i 1. Halvleg hvor Horsens nemt kunne have ført 2-0 inden de får et tilfældigt straffe i de døende sekunder..

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Bræker mig over FCM. De har været klart dårligst i 1. Halvleg hvor Horsens nemt kunne have ført 2-0 inden de får et tilfældigt straffe i de døende sekunder..
                          Stadig et mere sympatisk hold end FCK.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            FCM ikke imponerende. Igen..

                            Jeg gad godt vide om de køber noget mere eller er ved at downsize lidt efter 3 års europagruppespils tørke
                            Når Poulsen,Dal Hende og Paul er væk er de “kun” 26 mand tilbage i truppen. De har jo rask væk været 35-40 mand de sidste år..
                            De kan købe AK for 18 millioner

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Bræker mig over FCM. De har været klart dårligst i 1. Halvleg hvor Horsens nemt kunne have ført 2-0 inden de får et tilfældigt straffe i de døende sekunder..
                              Det har overhovedet ikke været så overbevisende, som pointene indikerer for dem. Imod aab, agf og efb er de også heldige med et par mål til aller sidst, i kampe de ligeså godt kunne have tabt. De har slet ikke samme tryk på modstanderne, som vi har set de seneste sæsoner. De har deres solide defensiv og et par individualister oppe foran, men som hold synes jeg slet ikke de er så stærke, som de burde være ned de spillere de har. Håber snart de begynder at miste point på deres sløje spil

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg

                                Stadig et mere sympatisk hold end FCK.
                                Tjo, hvis vi nu sammenligner William Kvist og Jacob Poulsen ved jeg da godt hvilken klub jeg synes der har klaret det bedst.

                                Comment

                                Working...
                                X